Olen ollut lapsesta saakka 50 v

Anonyymi-ap

seurakunnan.
yhteydessä . Siellä ytapahtuu uskomattia asioita joita puolustellaan.
Olen pettynyt.
Varkaita , ahneita, jotka osaavat manipuloida, eivät tunne empatiaa, eivätkä auta
omaa seurakuntalaista. Niitä olen nähnyt ja sanon että kaikki seurak.
noudattavat samaa kaavaa.
Eli jos olet köyhä tai sairas, niitä vältellään, kun heistä ei ole mitään hyötyä
seurakunnalle.
Tämä juttu on tosi.
Uskomatonta että näin kylmiä "veljiä ja sisaria" on seurak. täynnä.

13

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä löytyy haaratoimiston konttoristakin, miksei seurakunnista.
      Rahaa laitetaan turhiin oikeudenkäynteihin. Eihän silloin ole varaa auttaa julistajia.

• Ai lapsesta saakka 50 v. ? Minä taas oli lapsena aika nuori, vasta myöhemmin tuli 50 vee täyteen, ja siihen ikään mahtuukin hyvin onnellisia Peräilma-aikakausia. Kuten Peräilmanuoruus, Peräilmakeski-ikä. Ja noin miljoona Peräilmaa kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi

Eikös siellä salilla opeteta, että tunteet pitää kuollettaa.
      Hyvät ja pahat tunteet.

• Anonyymi

Ja sen kyllä huomaa.

• Anonyymi

Se liike ei ole Jumalasta ja siksi he eivät ole uudestisyntyneet ja Pyhä Henki ei ole heidän sydämissäää ja he eivät ole Jumalan lapsia.

• Anonyymi

Amen!
        Siksi sieltä pitää lähteä pois.
        Säilytä kuitenkin uskosi Herraan Jeesukseen ja rukoile, että Hän auttaa sinua.
        Minä kun tein näin,Hän tuli avukseni.

• Anonyymi

Seurakunta on tosi palvojien yhteisö eikä mikään sairaiden ja köyhien hoitokoti!!

• Anonyymi

Ensinnäkin: JT:t ei ole mitään tosipalvojia vaan valehtelijoita.
        Ikärakennetta kunkatsotaan niin sairautta on paljon ja monet tosiaankin tarvitsisivat huomiota seurakunnassa,että vanhusten asiat hoituisivat.
        Ja köyhätkin jätetään heitteille tyyliin:"mene kotiisi ja pysy lämpimänä."

• Anonyymi

Anonyymi 2025-12-05 10:13:08

" Seurakunta on tosi palvojien yhteisö eikä mikään sairaiden ja köyhien hoitokoti!! "

-Tuosta tuli mieleen. Kauhavan jt-yhteisö sai aikoinaan vapautuksen kiinteistöverosta (valtakunnansalil !), hakemusta oli perusteltu mm. diakonialla.

Diakonia eli kirkollinen sosiaali- ja terveystyö on kristillisten kirkkojen ja (alun perin vain) seurakuntien järjestämää sosiaalista palvelu- ja avustustyötä
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Diakonia

Yksi lahkosta eroon päässyt ex-jt kirjoitti Kauhavan verotoimistolle, että hakemus kaikkiaan ja siis myös diakonian osalta oli valetta. jt-yhteisö ei harjoita diakoniaa eikä salli rahan käyttöä sellaiseen. Sen jälkeen ei sitten vapautusta kiinteiostöverosta myönnettykään.

Semmoisessa yhteisössä sitä ollaan, jos ollaan, ja niin kauan kuin ollaan.

• Anonyymi

Kinnteistöverosta vapautuksen hakeminen väärin perustein on rikos.

Miksi olla rikollisten lahkossa ?

• Anonyymi00011

JT on raamaTunmukaisin usko!

• Anonyymi00012

Eipäs olekkaan.
        JT on eksytys.

• Anonyymi00013

Anonyymi00011 2025-12-18 11:05:52

" JT on raamaTunmukaisin usko! "

-Olethan jo repinyt vanhat vartiotornisi, kuten valtakunnansalilla käskettiin ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5564
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      199
      3625
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2438
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1268
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      65
      1058
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      87
      1038
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1022
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe