kun muuhun ei oo varaa.
Täytyy varmaan alkaa syömään hiiriä ja rottia
18
257
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän ne teki ennenvanhaankin.
- Anonyymi
Menkää PERSUT töihin,niin on rahaa millä mällätä
- Anonyymi
Kanitarha kotiin. Sikiää kujin kanit ja lihaa piisaa. Teurastaminen on vaan se ikävä juttu. Saat myös turkista. Syötä hyvin ja saat makoisaa lihaa.
- Anonyymi
30 eurolla saa viikon ruuat. Kalapuikkoja ja perunamuusia. Lisukkeeksi porkkanaraastetta vaikka.
- Anonyymi
Matkit minu
- Anonyymi
Lihakania jos ehdottaa niin viesti poistetaan.Aivan laillinen juttu niin miksei tuota marsua poisteta.
- Anonyymi
Minä tein pihjalanmarjoista mehua ja puutoon sekaan.
- Anonyymi
Puuroooon
- Anonyymi
Kyllä kauraryyni on halvempaa kuin rotanmyrkky. Ja rahat riittää hyvin.
- Anonyymi
Naapurillani on pulska koira!
- Anonyymi
Kissa toi suussaan usein rappusille lintuja monta,
Niitä sitten paistelimme nuotiolla ja juotiin järvivettä.
70 luku - Anonyymi
Rotta on jo susi syntyessään.
- Anonyymi
savolainen on rotta rotalle
- Anonyymi
Aina voi alkaa pukiksi, niin saa muutakin....verottomana tiätty.
t. Naapurin Sirpa - Anonyymi
Papuja alat syömään niin pysyt terveenä. K-kaupan Pirkkapapuja tomaattukastikkeessa ja K-menu kanamunia lisäksi. Eikä maksa paljon
- Anonyymi
Sitä Katajan mausteseosta vaan reilusti päälle niin rottakin maistuu.
- Anonyymi
Miten te saatte ne kiinni? Mulla jäi vaan häntä käteen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363