kun muuhun ei oo varaa.
Täytyy varmaan alkaa syömään hiiriä ja rottia
20
331
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän ne teki ennenvanhaankin.
- Anonyymi
Menkää PERSUT töihin,niin on rahaa millä mällätä
- Anonyymi
Kanitarha kotiin. Sikiää kujin kanit ja lihaa piisaa. Teurastaminen on vaan se ikävä juttu. Saat myös turkista. Syötä hyvin ja saat makoisaa lihaa.
- Anonyymi
30 eurolla saa viikon ruuat. Kalapuikkoja ja perunamuusia. Lisukkeeksi porkkanaraastetta vaikka.
- Anonyymi
Matkit minu
- Anonyymi
Lihakania jos ehdottaa niin viesti poistetaan.Aivan laillinen juttu niin miksei tuota marsua poisteta.
- Anonyymi
Minä tein pihjalanmarjoista mehua ja puutoon sekaan.
- Anonyymi
Puuroooon
- Anonyymi
Kyllä kauraryyni on halvempaa kuin rotanmyrkky. Ja rahat riittää hyvin.
- Anonyymi
Naapurillani on pulska koira!
- Anonyymi
Kissa toi suussaan usein rappusille lintuja monta,
Niitä sitten paistelimme nuotiolla ja juotiin järvivettä.
70 luku - Anonyymi
Rotta on jo susi syntyessään.
- Anonyymi
savolainen on rotta rotalle
- Anonyymi
Aina voi alkaa pukiksi, niin saa muutakin....verottomana tiätty.
t. Naapurin Sirpa - Anonyymi
Papuja alat syömään niin pysyt terveenä. K-kaupan Pirkkapapuja tomaattukastikkeessa ja K-menu kanamunia lisäksi. Eikä maksa paljon
- Anonyymi
Sitä Katajan mausteseosta vaan reilusti päälle niin rottakin maistuu.
- Anonyymi
Miten te saatte ne kiinni? Mulla jäi vaan häntä käteen.
- Anonyymi00031
Mites se alv tulee maksettua
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 293848
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422792Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial562330Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2182321Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631304Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951235