Paljonko juot alkoholia jouluna.

Anonyymi-ap

Vietän joulua yksin kuten aina joten varmaan pitää juopotella. Joulu on keskiviikkona ja sitä ennen on viikonloppu ja joulun jälkeen taas viikonloppu.

33

324

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En juo.

• Anonyymi

Ei ole yksinkertaisesti varaa ostaa alkoholia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yksinkertaisesti varaa ostaa alkoholia

Viinaan ja tupakkaan löytyy aina rahaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinaan ja tupakkaan löytyy aina rahaa!

Fyysiset rahapuutteet estää sen tehokkaasti

• Anonyymi

Mitä sitä nyt erikoisemmin jouluna pitäisi juopotella.

• Anonyymi

Olutta menee muutenkin joka päivä.
      Se ei siitä muutu jouluna.

Lisääntyy vaan.
      +Sätkiä, kahvetta ja sapuskaa.

• Anonyymi

Joulumjus tai glögi voivat sisältää alkohoolia. Glögissä voi olla 1.5 prosenttia alkohoolia. Jotkut laimentavat glögin. Mutta toiset juovat sen vähemmän blandattuna. Nyt ei muista, onko mjusissa alkohoolia?

• Anonyymi

Yleensä sekä glögi, että joulumjus ovat alelaareisssa pitkin vuotta. Ja niitä voikin juoda n. 2-3 vuottta. Sitten voi vaihtaa takaisin jäätävän kylmään colaan tai colan ja glögin spice sekoitukseen.

• Anonyymi

Yhtään. Kerran otin ennen joulua niin etten herännyt koko viikkona.

• Anonyymi

Joulun aikana ruotsalaiset juovat keskimäärin viisi litraa henkilöä kohti julmust juomaa justiinsa ja muut PÄÄLLE!
      noin 40 miljoonaa litraa.

vessaa vedellään tahdissa.

• Anonyymi

Varmaan 100 litraa.

• Anonyymi

Jouluaatto on Suomen väkivaltaisin päivä.

• Anonyymi

Meikäläinen ei alkoholia jurikaan juo, enkä ole koskaan tupakoinut vaikka yksinäinen olen.
      Ilman alkoholia ja tupakkaa on tullut ihan hyvin toimeen.
      Ei vaan alkoholi maistu. Kesähelteellä voi kylmän oluen juoda janoonsa, mutta yleensä sekin on alkoholiton.
      Olut kyllä hyvin janon sammuttaa. Pelkkä vesi alkaa tökkimään, jos sitä koko ajan litkii.

• Anonyymi

Kauanko kossu säilyy pakkasessa?

ja akka pihalla?

Eino Kelmunen & Anu Saukko

• Anonyymi

Taidanpa tehdäitse joulujuoman. Sokeria on hiivaa on, mallasuutetta on, sitriinahappoa on. Taidanpa sekaan vielä epäonnistuneen paholaisenhillon kipata. Sattui tulemaan liian tulista...

• Anonyymi kirjoitti:

Taidanpa tehdäitse joulujuoman. Sokeria on hiivaa on, mallasuutetta on, sitriinahappoa on. Taidanpa sekaan vielä epäonnistuneen paholaisenhillon kipata. Sattui tulemaan liian tulista...

🥃🔥👹🔥Njamnjam!😋👍

• Anonyymi

Kossu harvoin ehtii pakkaseen asti
        Aimo Kankkunen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki turhat hillot ja mehut, ilman atamonia on syytä laita pörisemään kiiruusti, jos ei jouluksi, uuttavuotta varten.

• Anonyymi

Litran leka alkoholitonta kossua per päivä menee, ja pitkät ryypyt heti aamun sarastaessa notta se uusikin päivä lähtee siittä sujuvasti raiteelleen, joten juoppolalleja ollaan.
      Semmosta se on elo tämmösenä aikana.

• Anonyymi

En juo yhtään alkoholia muulloinkaan,en myöskään polta. Ei minulla riittävästi ole rahaa edes ruokaan niin miksi joisin?

• Anonyymi

Minulla on yksi viskipullo jota olen säästänyt 5 vuotta. Se on arvokasta , sain sen joskus lahjaksi. Aion juoda se ainakin. Kaveri tarjosi siitä 1000 euroa mutta sanoisin sen arvon olevan 1500 euroa vähintään nyt.

• Anonyymi

Pari päivää varmaan juon jonkun verran, en ainakaan enempää.
      Keskiolutta varmaan se salkullinen, muutama IVB-olut lisäksi ja joku viinapullo. Jää varmasti jotain yli, mutta uutena vuotena sitten loput ja ehkä kaupasta/baarista lisää...
      10-12 keskiolutta, pari isoa tölkkiä IVB_olutta ja muutama shottilasillinen rommia, mitä mulla tosiaan on nyt jo jemmassa 0,7-litrainen pottu. Niin tuo olisi se päiväannos.

• Anonyymi

Joulusta riippumatta kaappia on täydennettävä viskillä, brandyllä ja amaretolla sekä 3 litran lootalla valkkaria. Ehkä myös yksi pullo espanjalaista kuohkaria.
      Jos joulupyhät menevät täällä palvelutalossa niin joulunauttimiset jäävät yhtä vähiin kuin muunakin aikana.
      Jos minut häädetään pyhiksi kylpylään niin nauttiminen on runsaampaa mutta pidän huolen "seurustelukunnostani".

• Anonyymi

Voe että kun te ostatte viunoja toimeentulotuella huh huh mitä holistien kirjoituksia.Nooh palautukaa maan pinnalle elikä kiljua ja ruokana makaroni.

• Anonyymi

Köyhyys on subjektiivinen tunnetila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhyys on subjektiivinen tunnetila.

Kännissä ihminen ei ole köyhä eikä kipee!

• Anonyymi

No mä kyllä käyn töissä ja saan ihan kohtuullista palkkaakin vielä. Tai no, sen verran ainakin, että kyllä sillä yksi perheetön ja velaton mies pärjää sen verran hyvin, että joskus voi laittaa muutaman kympin alkoholiin. Säännöllisesti lotraamiseen ei riitä varat.
        Noita halpamerkkikaljoja en juo, ne on ihan laksatiivia&kuravettä mulle ainakin, mutta Karjala tai Koff on ihan siedettävissä hinnoissa vielä tällä hetkellä ainakin tosiaan joskus ostettavaksi. Karjala-salkku maksaa muistaakseni noin 27€ ja Koff vajaan 29€/salkku.
        (Riittävän) hyvää rommia saa jo noin 25 eurolla tuon 0,7 litraa ja tuota IVB-olutta saa jo 3-4€/tlk, siis joko 0,44l tai 0,5l tölkkejä. Eli nopeasti laskien, 60-70 euroa ja saat jo joulun sekä uudenvuoden väkijuomat.
        Riittävän edullista minulle.

• Anonyymi

Aina täytys olla promillen humalassa ni kaikki hoituu mutta jos vallan humalassa alkaa asioitaan hoitaan kaikki menee perseelleen.Helvettiin reteilyt mitä alkoholijuomia juo.

• Anonyymi

100 litraa sahtia.

• Anonyymi

Väsynyttä läppää toi aloitus🥱. Yrittäkää nyt käyhät keksiä jotain uutta jutunjuurta, näiden iänaikaisten samojen, loppuunkaluttua aiheiden sijaan.

• Anonyymi

Horpin mehua
      syön sisäfilepaistia sinappi, soija marinaadissa, laatikoita, linppuja.
      4 pll mansikka kossua ja sätkiä ketjussa röyhyttelen.

• Anonyymi

Paljon juon.

• Anonyymi

Juon kaiken mitä ostan. En säästä yhtään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe