Vietän joulua yksin kuten aina joten varmaan pitää juopotella. Joulu on keskiviikkona ja sitä ennen on viikonloppu ja joulun jälkeen taas viikonloppu.
Paljonko juot alkoholia jouluna.
33
324
Vastaukset
- Anonyymi
En juo.
- Anonyymi
Ei ole yksinkertaisesti varaa ostaa alkoholia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yksinkertaisesti varaa ostaa alkoholia
Viinaan ja tupakkaan löytyy aina rahaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinaan ja tupakkaan löytyy aina rahaa!
Fyysiset rahapuutteet estää sen tehokkaasti
- Anonyymi
Mitä sitä nyt erikoisemmin jouluna pitäisi juopotella.
- Anonyymi
Olutta menee muutenkin joka päivä.
Se ei siitä muutu jouluna.
Lisääntyy vaan.
+Sätkiä, kahvetta ja sapuskaa. - Anonyymi
Joulumjus tai glögi voivat sisältää alkohoolia. Glögissä voi olla 1.5 prosenttia alkohoolia. Jotkut laimentavat glögin. Mutta toiset juovat sen vähemmän blandattuna. Nyt ei muista, onko mjusissa alkohoolia?
- Anonyymi
Yleensä sekä glögi, että joulumjus ovat alelaareisssa pitkin vuotta. Ja niitä voikin juoda n. 2-3 vuottta. Sitten voi vaihtaa takaisin jäätävän kylmään colaan tai colan ja glögin spice sekoitukseen.
- Anonyymi
Yhtään. Kerran otin ennen joulua niin etten herännyt koko viikkona.
- Anonyymi
Joulun aikana ruotsalaiset juovat keskimäärin viisi litraa henkilöä kohti julmust juomaa justiinsa ja muut PÄÄLLE!
noin 40 miljoonaa litraa.
vessaa vedellään tahdissa. - Anonyymi
Varmaan 100 litraa.
- Anonyymi
Jouluaatto on Suomen väkivaltaisin päivä.
- Anonyymi
Meikäläinen ei alkoholia jurikaan juo, enkä ole koskaan tupakoinut vaikka yksinäinen olen.
Ilman alkoholia ja tupakkaa on tullut ihan hyvin toimeen.
Ei vaan alkoholi maistu. Kesähelteellä voi kylmän oluen juoda janoonsa, mutta yleensä sekin on alkoholiton.
Olut kyllä hyvin janon sammuttaa. Pelkkä vesi alkaa tökkimään, jos sitä koko ajan litkii. - Anonyymi
Kauanko kossu säilyy pakkasessa?
ja akka pihalla?
Eino Kelmunen & Anu Saukko- Anonyymi
Taidanpa tehdäitse joulujuoman. Sokeria on hiivaa on, mallasuutetta on, sitriinahappoa on. Taidanpa sekaan vielä epäonnistuneen paholaisenhillon kipata. Sattui tulemaan liian tulista...
Anonyymi kirjoitti:
Taidanpa tehdäitse joulujuoman. Sokeria on hiivaa on, mallasuutetta on, sitriinahappoa on. Taidanpa sekaan vielä epäonnistuneen paholaisenhillon kipata. Sattui tulemaan liian tulista...
🥃🔥👹🔥Njamnjam!😋👍
- Anonyymi
Kossu harvoin ehtii pakkaseen asti
Aimo Kankkunen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki turhat hillot ja mehut, ilman atamonia on syytä laita pörisemään kiiruusti, jos ei jouluksi, uuttavuotta varten.
- Anonyymi
Litran leka alkoholitonta kossua per päivä menee, ja pitkät ryypyt heti aamun sarastaessa notta se uusikin päivä lähtee siittä sujuvasti raiteelleen, joten juoppolalleja ollaan.
Semmosta se on elo tämmösenä aikana. - Anonyymi
En juo yhtään alkoholia muulloinkaan,en myöskään polta. Ei minulla riittävästi ole rahaa edes ruokaan niin miksi joisin?
- Anonyymi
Minulla on yksi viskipullo jota olen säästänyt 5 vuotta. Se on arvokasta , sain sen joskus lahjaksi. Aion juoda se ainakin. Kaveri tarjosi siitä 1000 euroa mutta sanoisin sen arvon olevan 1500 euroa vähintään nyt.
- Anonyymi
Pari päivää varmaan juon jonkun verran, en ainakaan enempää.
Keskiolutta varmaan se salkullinen, muutama IVB-olut lisäksi ja joku viinapullo. Jää varmasti jotain yli, mutta uutena vuotena sitten loput ja ehkä kaupasta/baarista lisää...
10-12 keskiolutta, pari isoa tölkkiä IVB_olutta ja muutama shottilasillinen rommia, mitä mulla tosiaan on nyt jo jemmassa 0,7-litrainen pottu. Niin tuo olisi se päiväannos. - Anonyymi
Joulusta riippumatta kaappia on täydennettävä viskillä, brandyllä ja amaretolla sekä 3 litran lootalla valkkaria. Ehkä myös yksi pullo espanjalaista kuohkaria.
Jos joulupyhät menevät täällä palvelutalossa niin joulunauttimiset jäävät yhtä vähiin kuin muunakin aikana.
Jos minut häädetään pyhiksi kylpylään niin nauttiminen on runsaampaa mutta pidän huolen "seurustelukunnostani". - Anonyymi
Voe että kun te ostatte viunoja toimeentulotuella huh huh mitä holistien kirjoituksia.Nooh palautukaa maan pinnalle elikä kiljua ja ruokana makaroni.
- Anonyymi
Köyhyys on subjektiivinen tunnetila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyys on subjektiivinen tunnetila.
Kännissä ihminen ei ole köyhä eikä kipee!
- Anonyymi
No mä kyllä käyn töissä ja saan ihan kohtuullista palkkaakin vielä. Tai no, sen verran ainakin, että kyllä sillä yksi perheetön ja velaton mies pärjää sen verran hyvin, että joskus voi laittaa muutaman kympin alkoholiin. Säännöllisesti lotraamiseen ei riitä varat.
Noita halpamerkkikaljoja en juo, ne on ihan laksatiivia&kuravettä mulle ainakin, mutta Karjala tai Koff on ihan siedettävissä hinnoissa vielä tällä hetkellä ainakin tosiaan joskus ostettavaksi. Karjala-salkku maksaa muistaakseni noin 27€ ja Koff vajaan 29€/salkku.
(Riittävän) hyvää rommia saa jo noin 25 eurolla tuon 0,7 litraa ja tuota IVB-olutta saa jo 3-4€/tlk, siis joko 0,44l tai 0,5l tölkkejä. Eli nopeasti laskien, 60-70 euroa ja saat jo joulun sekä uudenvuoden väkijuomat.
Riittävän edullista minulle.
- Anonyymi
Aina täytys olla promillen humalassa ni kaikki hoituu mutta jos vallan humalassa alkaa asioitaan hoitaan kaikki menee perseelleen.Helvettiin reteilyt mitä alkoholijuomia juo.
- Anonyymi
100 litraa sahtia.
- Anonyymi
Väsynyttä läppää toi aloitus🥱. Yrittäkää nyt käyhät keksiä jotain uutta jutunjuurta, näiden iänaikaisten samojen, loppuunkaluttua aiheiden sijaan.
- Anonyymi
Horpin mehua
syön sisäfilepaistia sinappi, soija marinaadissa, laatikoita, linppuja.
4 pll mansikka kossua ja sätkiä ketjussa röyhyttelen. - Anonyymi
Paljon juon.
- Anonyymi
Juon kaiken mitä ostan. En säästä yhtään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393