Ehdottomasti noin. Naimisissa olevat naiset ovat kauniita ja kun mies tietää, ei tule ongelmia. Saa yleensä laskea sisään ja panna paljaalla, ehkäisy on kunnossa. Vakisuhteessa ei tautivaaraa. Ei soitella perään ja pyydetä treffeille. Jos pyydetään, niin vain panolle. Kävin muutaman kerran 30 v. parin vaimon luona. Mies katseli TV.tä ja minä opettelin seksin saloja rouvan kanssa makkarissa. Viimeisellä kerralla sain viedä kaksi kaverianikin mukaan naisen esityksestä.
Paras poikuudenpoistaja on parin vaimo
27
1562
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, olet oikeaassa. Noinhan se menee. Vaimoni harrasti tuollaisia nuorempia partnereita, osa oli jo varmaan poikuutensa menettäneitä, mutta ei sen niin väliä. vaimo oli tuolloin abaut 40 v. ja nuo poikuudet +16 v., mutta alle 20 v.
- Anonyymi
Varsin sopiva ikäsuhde, alle 20 v. pojat tosi kiimassa koko ajan ja yli 40v. nainen sama tilanne. Mutta miten nuo saisi kohtaamaan. Kyllä ensimmäinen ajatus on tuo pari, jonka vaimo suostuu.
- Anonyymi
Kenen muija panee jonkun 16 v. kollin kanssa, kysyn vaan ?
- Anonyymi
Harva nainen. Mutta kaverin naapurissa asuin 30v naimisissa oleva nainen, jonka mies reissutöissä. Me 16-18v jätkät juopoteltiin naisen luona. Nainen humatuessa antoi puristella ja sormettaa. Joskus riisui itsensä alasti. Nussimaan ei kukaan päässyt, mutta muuten oli rietas nainen. Edelleen lämmöllä muistellaan vanhojen kavereiden kanssa, mutta myös ihmetellään että jaksoi meidän seuraa.
- Anonyymi
Kyllä minun "muijani" suostuu. Olen katsellut vierestä monta kertaa.
- Anonyymi
Mulle toisinpäin.. itse 44m ja panisin muutamaan 19-21v opiskelija tällä hetkellä. Eri energia kuin oman vaimoni. Se soittaa vaan pano varten ei mitä drama!!
- Anonyymi
Tällainen olisi suotavaa, ja suotavaa olisi myös erittäin, että nuoren miehen siittiöt saisivat uutta elämää vahingossa alulle, kun muuten kuollaan sukupuuttoon.
- Anonyymi
Ei mies siinä mitään ongelmia saa aikaiseksi, turha sitä on pelätä. Tuon ikäiset eivät ole hänen kilpailijoitaan. Minä olen harrastanut paljon nuoten poikien kanssa seksiä, vaikka olen kaksi kertaa vanhempi kuin he.
- Anonyymi
Itse menetin poikuuden16 vuotiaana isän naisystävälle. Hän muutti meille pari vuotta aiemmin ja isäni alkoi puolen vuoden jälkeen aina puhumaan, kun oli pikku pöhnässä, mun poikuuden poistosta. ” Kyllä sä voisit päästää pojan poikuudestaan.”, ” Anna pojalle pillua, että hänkin kerran tietää, miltä seksi tuntuu.”,
Näitä jatkui silloin tällöin. Eräänä lauantaina Isä ja hänen naisystävänsä Tiina katselivat telkkaria, päätin mennä saunaan. Ja kun olin hetken aikaa ollut saunassa, kuulin oven kolahduksen.
Samalla isäni naisystävä Tiina astui kansani löylyyn ja aloimme juttelemaan siinä. ”Oletko sinä vielä neitsyt. Onko sulla todellakin vielä poikuus tallessa?”, hän alkoi utelemaan. Punastellen vastasin myöntävästi. ”Mennään pesulle ja sen jälkeen näytän sulle jotain kiva a.”, hän sanoi. Menimme pesulle ja ja hän johdatti mut heidän sänkyynsä. Isä jatkoi telkkarin tuijottamista olohuoneessa. Tiina avasi jalkansa ja käski minua katsomaan, kun hän esittelee pilluaan. Hän näytti klitoriksen paikan ja käski maistamaan sitä. Kaluni oli kokoajan kovana. Hetken nuoltuani hän veti mua ylemmäksi ja käski siirtymään rintojensa kimppuun. Kohta olinkin jo hänen sisällään ja muutaman työnnän jälkeen laukesin sisään. Hetken päästä olin jo taas kovana ja otimme uusinnan. Tuon jälkeen menin uudestaan saunaan. Makuuhuoneen ovelta lähdettyäni isäni hihkaisi perääni, ” No nyt poika pääsi pilkulle ja eroon poikuudestaan. Sai sitten kunnon pillua. Saat nussia toistekin.”.
Ja kyllä minä sitten paniikin, kunnes muutin toiseen kaupunkiin opiskelujen merkeissä- Anonyymi
Kunpa olisin menettänyt poikuutesi isän naisystävälle. Hän oli mua vain kuusi vuotta vanhempi, isorintainen blondi. Tuosta on jo aikaa 15 vuotta. Ja lähti, kun isäni kuoli muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
Tuommoisen äitipuolen kun saisi .
- Anonyymi
Ap on niin oikeassa, kuin vain voi olla. Lukioikäisinä käytiin nussimassa 40 + vuotiaan parin rouvaa. Kaunis kuin missi ja ihan estoton. En ole varma kuinka moni siellä kävi, mutta monen poikuus sinne jäi. Rouvan ukko kyllä tiesi ja tais olla joskus katsomassakin sitä.
- Anonyymi
Nainen kysyi pyistossa, oletko saanut seksiä ? Mies istui vieressä. En, mä vastasin. Mies kysyi, et koskaan saanut naista, vai ? Punastuin suoraa kysymystä. Mies sanoi, näin miesten kesken, et siis koskaan ? En, vastasin. Vaimo voi mielellään auttaa sinua siinä. Vaimo ravisti päätään. Mies nosti vaimonsa minihametta ja sieltä näkyi mustat pikkarit ja sukkanauhaliivit. Tultiin jus juhlista, mies selitti. Vaimo vois kyllä auttaa sua pääsemään poikuudesta, jos haluat. Tunsin kuinka kalu alkoi seisoa verkkareissani. Mies osoitti housuni etumusta vaimolleen ja sanoi katso nyt. Jos sua ujostuttaa, niin mä voin mennä kauemmas. Mies lähti kauemmas. Nainen hymyili ja koetti kaluani housujen läpi. Nousi sylikkäin kanssani ja otti kaluni käteensä ja ohjasi sen pikkarin puntista sisään. Voi miten se oli pehmeä ja lämmin paikka.
- Anonyymi
Voi pojat, asuin isäni luona Ruotsissa -80 luvulla Isä uusi naisystävä oli aivan estoton. Humalassa hän riisuuntui alasti ja esitteli itseään, hoikka ja pienikokoinen. Mun kaveritkin sai panna sitä ihan halunsa mukaan, Kumeista ei ollut tietoakaan, paljaalla pantiin ja sisälle laskettiin. Silloin ei ollut HIViä ja pillerit hoiti ehkäisyn. Pienet tissit ja pitkä vaalea tukka. 15 vuotiaana minun poikuuteni hänelle meni ja monen muunkin ikätoverini.
- Anonyymi
Olen avioparin mies, jonka vaimolla on tuollainen fetissi poikuuden poistoon. Ilmoittelee nettissä kiinnostustaan nuoriin miehiin, alle 20 v. on kovaa valuuttaa. Noita juttuja ei ole kymmeniä, vaan paljon enemmän n. 10 vuoden aikana. No ei ole minulta pois, vaan pikemminkin päivastoin.
- Anonyymi
Efebofilia, sanoi terapeutti vaimolleni. Minun vaimollani on myös tuollainen fetissi. Innostuuhan vanhat, siis mun ikäiset miehetkin nuorista tytöistä, ainakin jotkin heistä. Tää on sitten sitä Wokea tai naisten tasa-arvoa, mitä lie ? Ei tuo minulle nyt mitenkään mieluista ole, mutta olen nähnyt paljon maailmaa, ja en ahdistu moisesta käytöksestä. Vaimo haluaa pitää itsensä nuorekkaana, ei tupakoi, käytä alkoholia. eikä huumeita. Ehkäpä tuo on pienempi paha ?
- Anonyymi
Vaimon siskolla oli tuollainen toyboy työpailta. Vaimo kertoi aivan kauhuissaan, ajattele, se panee sitä 18 v. poikaa, ja on itse kohta 50 v. ? Puolen vuoden päästä vaimo itse ehdotti ( 43 v. ) että mitä minä sanoisin, jos hän paneskelisi tuon ikästen kanssa ? Minä vastasin, että kyllä se olisi ihan kauheaa ja törkeää. Aamulla sanoin, että sun sisko voi varmaan neuvoa. Ja niinhän siinä sitten kävi.
- Anonyymi
Itse menetin poikuuden kummitädilleni ripillepääsyn jälkeen. Olen syntynyt heti tammikuun alkupäivinä ja olin tuolloin 15 ja puoli vuotias. Olen aina ollut läheinen kummitädilleni ja -sedälleni. He eivät olleet meille mitään sukua, vaan ensimmäisiä henkilöitä, joihin vanhempani tutustuivat, kun muuttivat nykyiselle paikkakunnalle ennen mun syntymääni. He olivat samaa ikäluokkaa, kuin vanhempani, eli 38 vuotiaita. Heillä ei ollut omia lapsia, eivätkä kuulemma ole mahdollista saadakaan. Kun meillä oli ollut rippijuhlat, lähdin seuraavana aamuna heidän mökilleen viettämään lomaa heidän kansaan. Jo illalla lämmitimme rantasaunan ja kun menin saunaan, tuli kummitätini sinne mun kanssa. Kummisetäni jäi valmistelemaan grillihommia. Saunassa kummitäti istui vieressäni ja alkoi utelemaan mun mahdollisista kokemuksista tyttöjen suhteen. Kerroin, että en ollut edes kunnolla päässyt suutelemaan. Kohta hän virkkoi mulle, että saan suudella häntä ja voidaan opetella sitä yhdessä. Hetken suudeltuamme hän otti mua kädestä kiinni ja veti pesulle. Siellä hän sanoi, että saan kokeilla, miltä naisen rinnat tuntuvat. Aloin kokeilemaan ja samalla mun kaluni alkoi seisomaan. Puristelin niitä ja aloimme samalla suutelemaan. Sitten hän sanoi, että mennään pukuhuoneen puolelle. Niin lähdimme ja päädyimme makaamaan siihen vuoteelle. Hän ohjasi käteni jalkoväliinsä ja siitä sitten aloimme jossain vaiheessa harrastamaan seksiä. Se oli eufoorinen hetki, kun sai työntää kalu aikuisen naisen sisään. Ensimmäinen lasti lähti todella nopeasti ja kohta olimmekin uudestaan yhdynnässä. Sen viikon aikana opin lähes kaiken seksistä ja naisen anatomiasta.
Kotiin päästyäni äitini alkoi utelemaan mitä oli puuhaillut heidän mökillään. En oikein osannut sanoa mitään, olin vain ihan punainen. Kun nousin kiireesti lähteäkseni omaan huoneeseen, totesi äitini: "Ilmeisesti sulla oli ihanaa Sannan kansaa. Puhuimme siitä etukäteen ja se oli meidän mielestä hyvä idea. Soitti eilen ja kehui sinua hyväksi kummipojaksi."- Anonyymi
Ihana
- Anonyymi
Mulla isä otti 1990 luvulla Petroskoista, itseään melkein 20 vuotta nuoremman Ludmilan. Olin tuolloin 14 vuotias. No, mulle hän oli melkein kuin sisko, koska meillä oli ikäeroa vain kahdeksan vuotta. Hän oli kyllä erittäin kaunis blondi, joka kyllä taisi rakastaa idäni rahoja enemmän. No, Ludmila oppi meillä yhteissaunomiset ja muut jutut. Iskä kun oli pikku humalassa, hällä tuntui estot katoavan täysin. Nimitteli Ludmilaa huoraksi ja milloin panopuuksi. Kyllä mua hävetti. Ollessani 15 vuotias isäni puhui monesti, että kyllä Ludmila voisi sutkin poika opettaa nussimaan. Kuulin isän puhuvan tämmöisiä joskus Ludmilallekin, kun olivat makuuhuoneessa harrastamassa seksiä. No, eräänä kesäisenä lauantai-iltana, kun olin lämmittänyt saunan ja olimme kolmestaan siellä, niin isäni lähti siitä ottamaan vielä vähän viinaa. Ihmettelimme missä isäni on, niin hän makasi sammuneena sohvalla. Menimme Ludmilan kanssa takaisin saunaan . Mulla alkoi seisomaan ja hän näki sen. Menin nolona suihkuun ja hän tuli perässäni. Hyss, hän sanoi ja näytti sormellaan. Otti mua kädestä kiinni ja vei makuuhuoneeseen. Silloin päädin poikuudestani. Uusimme noita hetkiä, kun isä ei ollut näkemässä. Parasta oli, kun hän jakoi puheitaan, että Ludmilan pitää poistaa mun poikuus. Voi iskä, kun tietäisit.
- Anonyymi
Poikuuden poisto kyllä parin rouvan kanssa on turvallisinta ja muukin seksin harrastaminen myös.
- Anonyymi
Näin on, +/- 40 v. rouva on parasta tuohon harrastukseen. Tuossa ikäluokassa on vielä mielenkiintoa seksiin ja kokemuksen tuomaa taitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, /- 40 v. rouva on parasta tuohon harrastukseen. Tuossa ikäluokassa on vielä mielenkiintoa seksiin ja kokemuksen tuomaa taitoa.
Ja jos se on äitipuoli, niin ei ole edes mitään sukurutsausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos se on äitipuoli, niin ei ole edes mitään sukurutsausta.
Ei ole mitään väliä vaikka olisikin. Tekee todella hyvää, voin kokemuksesta sanoa.
- Anonyymi00029
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään väliä vaikka olisikin. Tekee todella hyvää, voin kokemuksesta sanoa.
Kerro toki lisää!
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Mulla äiti teki tuon kaksi vuotta sitten.
- Anonyymi00031
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Meillä äiti on välillä isän kanssa ja välillä minun kanssa. Näin on ollut siitä saakka, kun olin 16 vuotias ja äiti tuli mun kanssa saunaan. Siitä se seksi sitten lähti
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061538Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 911201
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031064- 471035