Paras poikuudenpoistaja on parin vaimo

Anonyymi-ap

Ehdottomasti noin. Naimisissa olevat naiset ovat kauniita ja kun mies tietää, ei tule ongelmia. Saa yleensä laskea sisään ja panna paljaalla, ehkäisy on kunnossa. Vakisuhteessa ei tautivaaraa. Ei soitella perään ja pyydetä treffeille. Jos pyydetään, niin vain panolle. Kävin muutaman kerran 30 v. parin vaimon luona. Mies katseli TV.tä ja minä opettelin seksin saloja rouvan kanssa makkarissa. Viimeisellä kerralla sain viedä kaksi kaverianikin mukaan naisen esityksestä.

10

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, olet oikeaassa. Noinhan se menee. Vaimoni harrasti tuollaisia nuorempia partnereita, osa oli jo varmaan poikuutensa menettäneitä, mutta ei sen niin väliä. vaimo oli tuolloin abaut 40 v. ja nuo poikuudet +16 v., mutta alle 20 v.

• Anonyymi

Varsin sopiva ikäsuhde, alle 20 v. pojat tosi kiimassa koko ajan ja yli 40v. nainen sama tilanne. Mutta miten nuo saisi kohtaamaan. Kyllä ensimmäinen ajatus on tuo pari, jonka vaimo suostuu.

• Anonyymi

Kenen muija panee jonkun 16 v. kollin kanssa, kysyn vaan ?

• Anonyymi
        UUSI

Harva nainen. Mutta kaverin naapurissa asuin 30v naimisissa oleva nainen, jonka mies reissutöissä. Me 16-18v jätkät juopoteltiin naisen luona. Nainen humatuessa antoi puristella ja sormettaa. Joskus riisui itsensä alasti. Nussimaan ei kukaan päässyt, mutta muuten oli rietas nainen. Edelleen lämmöllä muistellaan vanhojen kavereiden kanssa, mutta myös ihmetellään että jaksoi meidän seuraa.

• Anonyymi

Mulle toisinpäin.. itse 44m ja panisin muutamaan 19-21v opiskelija tällä hetkellä. Eri energia kuin oman vaimoni. Se soittaa vaan pano varten ei mitä drama!!

• Anonyymi

Vitut

• Anonyymi

Tällainen olisi suotavaa, ja suotavaa olisi myös erittäin, että nuoren miehen siittiöt saisivat uutta elämää vahingossa alulle, kun muuten kuollaan sukupuuttoon.

• Anonyymi

Ei mies siinä mitään ongelmia saa aikaiseksi, turha sitä on pelätä. Tuon ikäiset eivät ole hänen kilpailijoitaan. Minä olen harrastanut paljon nuoten poikien kanssa seksiä, vaikka olen kaksi kertaa vanhempi kuin he.

• Anonyymi
      UUSI

Itse menetin poikuuden16 vuotiaana isän naisystävälle. Hän muutti meille pari vuotta aiemmin ja isäni alkoi puolen vuoden jälkeen aina puhumaan, kun oli pikku pöhnässä, mun poikuuden poistosta. ” Kyllä sä voisit päästää pojan poikuudestaan.”, ” Anna pojalle pillua, että hänkin kerran tietää, miltä seksi tuntuu.”,
      Näitä jatkui silloin tällöin. Eräänä lauantaina Isä ja hänen naisystävänsä Tiina katselivat telkkaria, päätin mennä saunaan. Ja kun olin hetken aikaa ollut saunassa, kuulin oven kolahduksen.
      Samalla isäni naisystävä Tiina astui kansani löylyyn ja aloimme juttelemaan siinä. ”Oletko sinä vielä neitsyt. Onko sulla todellakin vielä poikuus tallessa?”, hän alkoi utelemaan. Punastellen vastasin myöntävästi. ”Mennään pesulle ja sen jälkeen näytän sulle jotain kiva a.”, hän sanoi. Menimme pesulle ja ja hän johdatti mut heidän sänkyynsä. Isä jatkoi telkkarin tuijottamista olohuoneessa. Tiina avasi jalkansa ja käski minua katsomaan, kun hän esittelee pilluaan. Hän näytti klitoriksen paikan ja käski maistamaan sitä. Kaluni oli kokoajan kovana. Hetken nuoltuani hän veti mua ylemmäksi ja käski siirtymään rintojensa kimppuun. Kohta olinkin jo hänen sisällään ja muutaman työnnän jälkeen laukesin sisään. Hetken päästä olin jo taas kovana ja otimme uusinnan. Tuon jälkeen menin uudestaan saunaan. Makuuhuoneen ovelta lähdettyäni isäni hihkaisi perääni, ” No nyt poika pääsi pilkulle ja eroon poikuudestaan. Sai sitten kunnon pillua. Saat nussia toistekin.”.
      Ja kyllä minä sitten paniikin, kunnes muutin toiseen kaupunkiin opiskelujen merkeissä

• Anonyymi
      UUSI

Ap on niin oikeassa, kuin vain voi olla. Lukioikäisinä käytiin nussimassa 40 + vuotiaan parin rouvaa. Kaunis kuin missi ja ihan estoton. En ole varma kuinka moni siellä kävi, mutta monen poikuus sinne jäi. Rouvan ukko kyllä tiesi ja tais olla joskus katsomassakin sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      148
      17328
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      44
      9973
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      30
      5803
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      45
      3178
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      14
      2850
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2782
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      55
      2658
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      2543
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      35
      1792
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      125
      1732
    Aihe