Lähetin kirjeen. Kirjeessä piti olla neljässä erillisissä papereijen loppukohjaksissa allekirjoitukseni.
Kirjeessäpä ei ollut ensimmäistäkään allekirjoitustani.
Joutuvat sen kirjeen lähettämän minulle takaisin allekirjoitettavakseni.
Yleensä löyvän muijen tekemijä virheitä, mutta nyt tein sitten oikein kartinaalimokan itte. Vielä R-kioskeellisteisessa postissakaan paperit kirjekuoreeseen asettajessa ei mikään kello soinut päässä että allekirjoitus ja päivämäärä. Minkäpä tekee.Sais ylöstenpaus pikkuhiljaa jo tulla, kiitos, alkaa jo riittää nämät maalliset kuvijot.
Vasta himastokseen tultuani aloin sitten miettimään että seuraavaksi on arvo-osuustilin aukaisu niin siinä se tuli mieleen että allekirjoituksellisuujet jäivät papereihin laittamatta.Huh huh ja vielä kerran huh huh.
Yritin soittaa kirjeenvastaanottajalle, että oonpa hieman titityy, mutta häntäpä ei tavoittanut, joten ei muuta kuin pankkiin avaamaan arvo-osuustiliä, mutta eipä pankkiinkaan päässyt, kun sinne ei saanut yhteyttä tietoisesta koneestain yhjistettyä.
Pikku asia, mutta silti se iskee huolimattomuus hävettävyyjessään ihan omalla voltistollaansa.
Miten mä jaksan tästä enää eteenpäin?
Selef Urge
Nolo moka. Huolimattomuus hävettää
6
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Osuuspankkiin ei pääse nyt.
- AnonyymiUUSI
Semmost se on. Mäpä pääsinnii pankkiin.
- AnonyymiUUSI
Itse en pääse tv.7:aan.
Iltalehteen pääsee ja youtubeen, mitä on tekeillä? - AnonyymiUUSI
Sain asianosaisen kiinni ja hän kysyi vaan että mites nyt silleen. Toteisin etten ole kone, tekevälle sattuu, senkin totesin. Onneksi hän otti asian lupsakkaasti eikä ollut syytöshenkinen kun itsee ärsytti oma leväperäisyys.
Nyt ei enää ärsytä asia enää kun en joutunut haukutuksi ja asiat etenevät omilla ajanpitennys mutkillaan kuitenkin maaliin asti. Kunhan paperit ovat asijanajelijatoimistolla tanmikuuhun männessä niin kaikki on hallelujaallisoituneesti.
Taas mä voin nauraa ja olla iloinen kun en saanutkaan haukkuja. Olisinkohan jos tilanne olisi ollut toiste päin murjassu jotain synkkää tyyliin ärjyen kuin leijona mokanneelle. Tuskin kai, pitääkin olla mokanneille myötätuntoinen, koska mokanneella voi olla näköjään kovallinenkin itsesyytöksellinne mokaallisuuveksestaan. Oon kyllä joskus syytellyt aika herkästikin sillä luvalla kun en itse mokaile....mutta sitä sitten lopulta itsestäkin tule lahopäisyys.
Selef Urge - AnonyymiUUSI
Lähetin minäkin kirjeen 7 vuotta sitten. Sähköpostissa. Oulun PolPo:lle. Oikein pankkitunnuksilla varmistetun, että minä olen minä.
Oli kyse siitä, kun Matu hyökkäsi kimppuuni. Oulun kaukovainiolla. Rikosilmoituksen siis tein.
Ei ole vielä Oulun PolPo asiaan reagoinut.
Lähetin minä toisenkin. Epäilen, että Aktia -pankki kavalsi minulta noin 10 000 €. Eikä anna tiliotteita asian selvittämiseksi.
Ei ole Oulun PolPo siihenkään mitenkään reagoinut.
Nyt aion lähettää kirjeen sähköpostina. Vahvasti pankkitunnuksin tunnistettuna. Tuli reilu 3 v sitten pikku moka autob kanssa. Vakuutusyhtiö If lupasi puhelimessa kosrvata. Aikaa on mennyt reilu 3 vuotta. Korvausta tai edes päätöstä korvauksesta ei ole tullut. Eikä varmaan tulekaan, mutta silti aion PolPo:lle tehdä rikosilmoituksen vakuutuspetoksesta ja/tai kavalluksesta. Satanen vetoa, ettei täsmäkään asia tule kuntoon!- AnonyymiUUSI
oletko antanut kimppuusi hyökänneelle muslimille anteeksi väkivaltaisen tekonsa?
ilmoita aktian toiminnasta poliisille kerro ettet saa pyydettyjä tiliotteitasi. kyllä sinulla siihen on oikeus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913487Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102920Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411890Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41839Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901551
- 721103
- 741080