”Joka pahan tekonsa kieltää, ei hän menesty; vaan joka sen tunnustaa ja hylkää, hänelle tapahtuu laupius.”
Sananlaskut 28:13
Tunnusta ja hylkää pahat tekosi!
21
216
Vastaukset
- Anonyymi
Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
- Anonyymi
Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.
He that covereth his sins shall not prosper: but whoso confesseth and forsaketh them shall have mercy.
- Anonyymi00024
Paras vaan olla avoin Jumalalle, koska Hän kuitenkin näkee ja tietää kaiken.
- Anonyymi00004
Tämä ON Jumalan Sana!
- Anonyymi00008
Siksi ei pidä puolustella kenenkään syntejä eikä muuttaa toisten tekemiseksi.
- Anonyymi00005
1. Moos. 6:5
Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat. - Anonyymi00006
Miksei aloittaja tunnusta omia syntejään?
- Anonyymi00011
niinp- Vaikka aloittajan synnit ovat kyllä tiedossa....
- Anonyymi00007
"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7
Ps. 58:4
Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta. - Anonyymi00009
Nykyään pitää olla aika varovainen, kenelle omia henkilökohtaisia asioitaan paljastaa ja "tunnustaa"....niitä kun on nykyisin niin monenlaista "sielunhoitajaa" liikkeellä.
- Anonyymi00010
Työpaikoilla esim. lahkolaiset yrittävät utsia ihmisten henkilökohtaisia asioita, joita tietoja sitten käytetään käännytystyössä.
- Anonyymi00022
Teillä jehovantodistajilla on hyvin systemaattinen järjestelmä ihmisten saalistamiseksi.
- Anonyymi00012
Jehovantodistajat keräsi tietoja ihmisistä käymällä soittelemassa ovikelloa.
- Anonyymi00014
Jehovain kanssa aina sentään tulee toimeen. Pahimpia on nuo lestat jotka käyvät uskottelemassa ihmisille, että asuntosi on jonkun kiireellisen remontin tarpeessa.
- Anonyymi00013
Jokainen joutuu tekemään tiliä OMISTA synneistään Jumalalle. Jos syntien Sovittajaa, Armahtajaa, Puolustajaa ei ole silloin, niin huonosti on asiat!
- Anonyymi00015
Teot, Santa, ajatuksen heijastuvat takaisin.
Ole epäitsekäs teoissasi niin tulevat- Anonyymi00016
Elämäsi ovat aina vaan ihanampia.❤️❤️❤️
- Anonyymi00017
Sanat
- Anonyymi00020
Jumala puhdistaa omansa.
- Anonyymi00023
Tämä on Jumalan kehoitus ihmisten parhaaksi, ikuiseksi parhaaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907