🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Noin isossa kuvassa ainakin minun tuttavapiirissä bensalenkkarien edustajat asuvat ahtaammin ja elävät niukemmin kuin sähköautoilla ajavat.
Nykyaikaisilla autoilla ajavat taas asuvat omakotitalolukaaleissa ja menestyvät työelämässäkin.
Eikös polttiksen nimenomaan pitänyt olla se halvin ja talouden pelastus ja sähköauton syöstä kurjuuteen?
Polttomoottoriautolla ajaminen on kallista ja sen takia bensalenkkarit asuvat köyhemmin.
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Et taida ymmärtää syy-seuraus-suhteita. Jos keskituloinen ostaa kalliin auton niin hän vain tuhoaa taloutensa. Isoissa taloissa olevilla hieman uudemmat autot (tosin ei merkittävästi uudemmat), koska he ovat ensin tehneet varallisuutensa ja vasta sen jälkeen ovat ostaneet auton. Eli ensin luodaan varallisuus ja vasta sen jälkeen harkitaan kalliimpaa autoa, ei toisin päin. Ja vaikka olisi satoja tuhansia sijoituksissa niin silti ei tarvitse ostaa uutta autoa. Itse asiassa joillain on yli miljoona euroa sijoituksissa eikä edes omista autoa.
Auto ei luo yhtään varallisuutta vaan ainoastaan tuhoaa sitä. Autolla ei ole statusarvoa eikä se paranna pätkän vertaa elämäntilannetta.
"Eikös polttiksen nimenomaan pitänyt olla se halvin ja talouden pelastus ja sähköauton syöstä kurjuuteen?"
Köyhälle halvin talouden pelastus on olla autoton. Ja jos on pakko olla auto niin sitten kannattaa ostaa mahdollisimman halpa auto hankintahinnaltaan ja ajaa sillä mahdollisimman vähän. - Anonyymi
En noista menestymisistä tiedä , asun velattomassa omakotitalossa . 2 hengen taloudessamme on käyttöautona 10 vuotias diisel . 2 bensaautoa on myös ja 2 venettä . Kun käyttöautonvaihto olisi nyt ajankohtainen , niin minun ajoilla 25 tkm/ vuosi , ei sähköautolla juuri säästöjä synny . Mutta ei sopivaa diiseliä ole enään myynnissä , uutena eikä käytettynä joten ajelen tuolla vanhalla kunnes ei enään kannata sitä korjata .
- Anonyymi
"Noin isossa kuvassa ainakin minun tuttavapiirissä bensalenkkarien edustajat asuvat ahtaammin ja elävät niukemmin kuin sähköautoilla ajavat.
Nykyaikaisilla autoilla ajavat taas asuvat omakotitalolukaaleissa ja menestyvät työelämässäkin."
Tuollaisia asioita tuijottavat ovat pinnallisia idiootteja. Usein ihmiset valitsee pienemmän asunnon, koska he eivät vain tarvitse isompaa asuntoa. Turha käyttää rahoja isoon lukaaliin, jos ei ole mitään tarvetta sille. Se, että siihen on varaa ei ole syy ostaa isoa lukaalia.
Ja sama pätee autoon, jos auto on riittävän hyvä itselle niin se on hyvä syy olla vaihtamatta autoa. Paskat tuttavien ja naapurien mielipiteistä, jokainen päättää itse mitä ostaa.
Hitto, monet vaatimattomassa kämpässä asuvat ja vanhalla autolla ajavat ovat rikkaampia kuin isoissa asunnoissa asuvat ja kalliilla autoilla ajavat. Rikkaat eivät yleensä piittaa paskaakaan siitä, mitä muut ajattelevat heidän talostaan tai autostaan.
Ja vaikka itse voittaisin lotossa niin en silti ostaisi isoa taloa enkä valtavan kallista autoakaan. Käytän asiat mieluummin mukavaan elämiseen muuten, en näyttämiseen muille. Toki en edes kertoisi kenellekään voittaneeni lotossa muutenkaan, en edes tuttavilleni. Jatkaisin jopa töissä normaalisti. - Anonyymi
Ai niinkö. Asun aika leveästi okt:ssa ja tonttikin on jotain muuta, kun postimerkki. Asun leveämmin kuin moni. Tää on muuten ikivanha juttu. Suomessa on aina asuttu euroopan ahtaimmin, eikä sillä ole mitään tekemistä autolla. Asu sä vaikka siellä aähkärissäs, mä asun leveesti okt:ssa ja bensa-auto seisoo pihassa.
- Anonyymi
Joo ja tuuli syntyy siitä kun puut alkaa heilumaan.
- Anonyymi
Naurettava väite aloittajalta. Ei mikään järjenjättiläinen kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.633776Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin812381Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141620Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701388- 921242
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401172Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä551005- 47972