Nyt nesteestä tulee persujen virallinen puoluetoimisto. Taitaa liikevaihto tippua huomattavasta, kun nuon persuuntuu
Neste......
20
1364
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kyllä luulen että vaikutus taitaa olla päinvastainen, aina kun yritys uusiutuu niin väkisinkin sillä on positiivinen vaikutus toimintaan , tsemppiä vaan uudelle yrittäjälle!
- Anonyymi
Noin on. Uudistuminen on hyvä asia.
- Anonyymi
Samaa mieltä 👍
- Anonyymi
Aloittaja on katkeroitunut kepuloinen.
- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Voi Kristus. Tuskin puolueella on mitään tekemistä uusien omistajien vaihtuessa. No ei voi mitään jos kirjoittajalla lyhyt älykkyysosamäärä. 😆😆😆
- Anonyymi
127, entä itelläs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
127, entä itelläs
132. Mensassa, sä et tuolla määrällä pääse.
- Anonyymi
Vaihtuuko omistaja??
- Anonyymi
Ei kai nyt kukaan myy mitään persuille, edes ylihintaan?
- Anonyymi
Pekka on ollut hyvä yrittäjä. Onneksi luopui kun on iäkäs ja Erja jatkaa uusin ideoin. Uskon, että menestyy hyvin, jos ruoka on hyvää ja kahvi tuoretta.
Parlamentti tuo vain eloisuutta kahvilaan. Toki Erjan ei pidä keskusteluihin osallistua, koska on vielä valtuuston jäsen.
Hyvä, että pitäjän ainut huoltoasema säilyy!- Anonyymi
No tuosta hyvyydestä voidaan olla montaa mieltä.
- Anonyymi
On siis vaihtunut.
Kukahan toi Erja oikein on?
Onko paikkakuntalainen? - Anonyymi
Minä äänestän kepua,mutta käyn silti usein nesteellä👍positiivista , että erja astuu remmiin .on tervetullutta uudistusta 👍👍
- Anonyymi
Minä en taas äänestä koskaan enää kepua!
Tuhosivat koko kaupungin ja sen talouden! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en taas äänestä koskaan enää kepua!
Tuhosivat koko kaupungin ja sen talouden!Minä en ole äänestänyt Kepua kuin yhden kerran. Vaalissa oli vastakkain Tarja Halonen ja Esko Aho, vituix meni sekin.
- Anonyymi
Kepulit voi poikotoida ja käydä savolankylän laavulla nokipannukahvilla ja hyvä niin pilaavat muutenkin ilman ja tunnelman.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa,kyllä ne ovat nämä takinkääntäjät jotka pilaavat negatiivisuudellaan toisten päivät
- Anonyymi
Hyvä Erja! Paikalle tullaan edelleen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881551
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1151431Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301182
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743