Nyt nesteestä tulee persujen virallinen puoluetoimisto. Taitaa liikevaihto tippua huomattavasta, kun nuon persuuntuu
Neste......
19
1306
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kyllä luulen että vaikutus taitaa olla päinvastainen, aina kun yritys uusiutuu niin väkisinkin sillä on positiivinen vaikutus toimintaan , tsemppiä vaan uudelle yrittäjälle!
- Anonyymi
Noin on. Uudistuminen on hyvä asia.
- Anonyymi
Samaa mieltä 👍
- Anonyymi
Aloittaja on katkeroitunut kepuloinen.
- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Voi Kristus. Tuskin puolueella on mitään tekemistä uusien omistajien vaihtuessa. No ei voi mitään jos kirjoittajalla lyhyt älykkyysosamäärä. 😆😆😆
- Anonyymi
127, entä itelläs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
127, entä itelläs
132. Mensassa, sä et tuolla määrällä pääse.
- Anonyymi
Vaihtuuko omistaja??
- Anonyymi
Ei kai nyt kukaan myy mitään persuille, edes ylihintaan?
- Anonyymi
Pekka on ollut hyvä yrittäjä. Onneksi luopui kun on iäkäs ja Erja jatkaa uusin ideoin. Uskon, että menestyy hyvin, jos ruoka on hyvää ja kahvi tuoretta.
Parlamentti tuo vain eloisuutta kahvilaan. Toki Erjan ei pidä keskusteluihin osallistua, koska on vielä valtuuston jäsen.
Hyvä, että pitäjän ainut huoltoasema säilyy!- Anonyymi
No tuosta hyvyydestä voidaan olla montaa mieltä.
- Anonyymi
On siis vaihtunut.
Kukahan toi Erja oikein on?
Onko paikkakuntalainen? - Anonyymi
Minä äänestän kepua,mutta käyn silti usein nesteellä👍positiivista , että erja astuu remmiin .on tervetullutta uudistusta 👍👍
- Anonyymi
Minä en taas äänestä koskaan enää kepua!
Tuhosivat koko kaupungin ja sen talouden! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en taas äänestä koskaan enää kepua!
Tuhosivat koko kaupungin ja sen talouden!Minä en ole äänestänyt Kepua kuin yhden kerran. Vaalissa oli vastakkain Tarja Halonen ja Esko Aho, vituix meni sekin.
- Anonyymi
Kepulit voi poikotoida ja käydä savolankylän laavulla nokipannukahvilla ja hyvä niin pilaavat muutenkin ilman ja tunnelman.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa,kyllä ne ovat nämä takinkääntäjät jotka pilaavat negatiivisuudellaan toisten päivät
- Anonyymi
Hyvä Erja! Paikalle tullaan edelleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247