Kulutan jouluna 2000 euroa.

Anonyymi-ap

Ruokiin menee 600 euroa, alkoholiin 600 euroa, lahjoihin 800 euroa. Vähemmällä ei pärjää oikein, kaikki on kallistunut.

16

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi vain jouluna? Tuon verranhan menee joka viikonloppu.

• Anonyymi

Ostan jouluna olutta

• Anonyymi

Ei täsmää aloitus kun yksinasuvalle toimeentulotuki on 600eur kk.

• Anonyymi

1. Hän ei sanonut olevansa toimeentulotuella 2. Vaikka olisikin niin rahaa voi ja kannattaakin säästää ns jemmaan piiloon kelal valvovalta silmältä. 3. Hän ei myöskään sanonut asuvansa yksin. 4. Olet typerys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Hän ei sanonut olevansa toimeentulotuella 2. Vaikka olisikin niin rahaa voi ja kannattaakin säästää ns jemmaan piiloon kelal valvovalta silmältä. 3. Hän ei myöskään sanonut asuvansa yksin. 4. Olet typerys

Typerys itse olet ja iskikö vasten kasvoja miksi köyhä mukamas tuollaisia summia ilmottaisi kun persaukinen.Itselläni 57v eläkeläinen on sentään leivän päälle muutakin kuin ylähuuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerys itse olet ja iskikö vasten kasvoja miksi köyhä mukamas tuollaisia summia ilmottaisi kun persaukinen.Itselläni 57v eläkeläinen on sentään leivän päälle muutakin kuin ylähuuli.

1. Hän ei sanonut olevansa toimeentulotuella 2. Vaikka olisikin niin rahaa voi ja kannattaakin säästää ns jemmaan piiloon kelan valvovalta silmältä. 3. Hän ei myöskään sanonut asuvansa yksin. 4. Olet typerä kääkkä.

• Anonyymi

Ota huomioon pimeät liksat monella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Hän ei sanonut olevansa toimeentulotuella 2. Vaikka olisikin niin rahaa voi ja kannattaakin säästää ns jemmaan piiloon kelan valvovalta silmältä. 3. Hän ei myöskään sanonut asuvansa yksin. 4. Olet typerä kääkkä.

Olen typerä kääkkä kun luen persaukisten juttuja. Heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen typerä kääkkä kun luen persaukisten juttuja. Heh.

Eihän sinulla muutakaan tekemistä ole naapureiden kyttäämisen lisäksi.

• Anonyymi

Järjestätkö jokainen joulu samalle, suurelle koplalle kestit vai vuorotteletteko?
      Niukkuuteen ahdistettuna maksan Saksan tasokkaiden nettiviinojen 24 pullon laatikosta rahteineen noin 200€.
      Sapuskoiden osuudesta en osaa sanoa koska olemme pyhät kylpylän täysihoidossa. Ruokailut noutopöydistä mutta alkot kylpylän hinnoissa.
      Tuosta Saksan laatikosta menee jouluna vain hyvin pieni osa.
      Joululahjoista en tiedä koska vaimoni hoitaa sen puolen.

• Anonyymi

Pärjää hyvin vähemmällä.

• Anonyymi

Mielummin toistepäin ettei jouluna sen kummemmin törsäile,eihän siinä ole kun jouluaatto ja joulupäivä,tapaninpäivänä sitten maistuu pizza ja kebab.

• Anonyymi

Eiipä ole jääkaapissa ku valot!kaikki on viety,mieli maassa,hyvä,ett viejäl edes tuon verran,loput venäjän pankissa!

• Anonyymi

Ostan toimeentulolla olutta savossa

• Anonyymi

Nyt onkin pitkät vapaat kun aatto on keskiviikkona. Joulua kestää viisi päivää.
      Kyllä ruokaan ja juomaan menee, kun on useampi jakamassa!
      Heiveröinen budjetti aloittajalla. Oletko laskenut aamupapalat. lounaat, päiväkahvit, illallisen ja napostelut mukaan oikeasti? Ja kuka tekee vai tilaatko pitopalvelulta?

Juomisiin kai lasketaan maidot, glögit, kahvit, limsat ja kotikalja ja sitten aikuisille ruokaviinit ja saunakaljat?

Itse olen suunnitellut niin, että jo Tapaninpäivänä teen eri ruuat. Jouluruokia vähemmän, kun niitä tuppaa jäämään.

• Anonyymi

Ottiko aloittaja huomioon, että joulu on vuoden ainoa hetki kun yölläkin syödään.
        Se vasta vaatiikin tukevia rahavaroja meiltä jokaiselta, mutta onneksi meille
        on jo siunaantunut reilut jemmarahat juuri tuohon tarkoitukseen, Jihaa !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5479
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1866
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe