Saa nähdä millaiset pidot on tulossa ja miten pitäisi pukeutua?
Olin miesten keskellä ja vedettiin henkeä panojen välillä.
Yllätyin kun vakkari miehemme kysyi mieheltäni "saisiko Sini tulla yökylään joku kerta"?
Mieheni kysyi haluaisinko minä mennä yökylään eikä ilmeisesti tarvitse ottaa yöpukua mukaan!
Kerroin sen olevan kiinnostavaa vaihtelua välillä.
Miehet sopi keskenään että tulevana perjantaina menen kaverille yökylään.
Olen periaatteesta innoissani tulevasta kun saan olla kaksistaan kaverimme kanssa.
En uskalla näyttää miten innoissani olen kun menen kaverille lainaan kaikilla luvilla ilman syyllisyyttä.
Nyt jännittää eniten kun olen menossa miehen luo yökylään aivan kuin sinkkuna ollessani.
On vaihteeksi hyvä kun saan toisen miehen kanssa viettää koko yön oman mieheni odotellessa kotona.
Pitäisikö minun kysyä miehelleni nais seuraa perjantaiksi?
Saisimme molemmat seksikokemuksen vieraan kanssa.
Mieheni lupasi minut yökylään
25
2461
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy ihmeessä miehellesi seuraa että saisi hänkin nauttia. Kerrohan sitte miten sinun yö reissu meni..
- Anonyymi
Kerrotaan!
Tämä ei ole ensi kerta kun harrastetaan seksiä mutta tämä on ensimmäinen koko yö kaksistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotaan!
Tämä ei ole ensi kerta kun harrastetaan seksiä mutta tämä on ensimmäinen koko yö kaksistaan.Saitko isännälle yöseuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko isännälle yöseuraa.
Kerroin pikkusiskolleni (24v) meneväni perjantaina yökylään toisen miehen tykö.
Kysyin haluaisiko hän tulla mun miehelle yöseuraksi.
Siskoni ei osannut vielä luvata mutta voi kuulemma periaatteessa suostuakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin pikkusiskolleni (24v) meneväni perjantaina yökylään toisen miehen tykö.
Kysyin haluaisiko hän tulla mun miehelle yöseuraksi.
Siskoni ei osannut vielä luvata mutta voi kuulemma periaatteessa suostuakin.Siskoni oli perunut omat juttunsa ja tulee pitämään seuraa mun miehelle kun olen yökylässä toisen miehen luona.
Miehelleni aion järjestää perjantaina yllätyksen siskoni muodossa.
En aio kertoa etukäteen että siskoni tuuraa minua kun olen poissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siskoni oli perunut omat juttunsa ja tulee pitämään seuraa mun miehelle kun olen yökylässä toisen miehen luona.
Miehelleni aion järjestää perjantaina yllätyksen siskoni muodossa.
En aio kertoa etukäteen että siskoni tuuraa minua kun olen poissa.Saisinpa tuollaisen naisen omaksi tai panoksi
M43
- Anonyymi
Minulla olisi paikka meidän kaverin kotona jo klo:13.30 jälkeen.
Mieheni tulee kotiin noin klo: 16.00.
Päästän siskoni sisään ennen kuin lähden "vieraan" miehen kuo, - Anonyymi
Ei titenkään.
- Anonyymi
Kannattaako hirveästi jännittää jos kyseessä on kuitenkin tuttu kaveri joka on pannut sinua useasti? Tietenkin nyt on se, että olisitte kahdestaa ja voisitte nauttia toisistanne täysin estoitta, välittämättä miehesi läsnäolosta. No, tuo perjantai on jo sitten ollut. Oliko mielinen kokemus?
- Anonyymi
Soitin kotiin siskolleni ja hänellä on mennyt hyvin mieheni kanssa alku kankeuden jälkeen.
Kun mieheni oli sinut asian kanssa että siskoni on luvallinen hänelle myös seksuaalisesti.
Päätimme jatkaa kyläilyä vielä sunnuntaihin asti tämä sopi mun suskolle ja miehellenìkin.
Olen yksin nyt kun kaverin käy kaupassa.
On ollut upea aika kun on saanut keskittyä vain kaveriimme.
Siskoni mukaan mieheni on tosi kiihkeä kait kun saa vihdoin panna mun pikkusiskoa.
- Anonyymi
Tulin vasta sunnuntaina kaverimme luota.
Kun tulin kotiin niin näin kun mieheni pani siskoani eikä se tuntunut yhtään pahalta.
Mieheni on järjestänyt minulle miehiä niin paljon että on hyvä kun on saanut siskoani panna.
Voisi olla hauskaa olla nelistään jossain vaiheessa.- Anonyymi
Teillä on varmaankin melko läheiset välit siskonne kanssa, kun voitte jakaa panovuoroja miehesi kanssa.. Etkö pelkää että miehesi voisi ihastua siskoosi niin paljon että valitsisi hänet sinun sijastasi?
- Anonyymi
Olisinpa vaikka siskosi mies.
Voitaisiin vaihdella, olla nelistään ja tavata myös muitakin.
Toki olisi ihana viettää muutenkin nelistään aikaa - Anonyymi
Kerrohan viikonlopusta vähän tarkemmin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinpa vaikka siskosi mies.
Voitaisiin vaihdella, olla nelistään ja tavata myös muitakin.
Toki olisi ihana viettää muutenkin nelistään aikaaSiskoni on vielä vapailla markkinoilla.
Siskoni on 24-vuotias ja 18kk nuorempi kun minä itse.
Me aiotaan olla jopa nelistään jatkossa ja ehkä jopa pari sinkkumiestä lisää mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan viikonlopusta vähän tarkemmin..
Kun menin perjantaina kaverimme luo niin jo eteisessä sain lämpimän ja intiimin vastaanoton.
Tulin heti viedyksi makuuhuoneeseen ja vähän nuoltiin pillua ja pantiin vaatteet riisuttiin jo eteisessä ja puin vaatteet vasta sunnuntaina. - Anonyymi00034
Anonyymi kirjoitti:
Siskoni on vielä vapailla markkinoilla.
Siskoni on 24-vuotias ja 18kk nuorempi kun minä itse.
Me aiotaan olla jopa nelistään jatkossa ja ehkä jopa pari sinkkumiestä lisää mukaan.🥰
Mistäpäin olette?
- Anonyymi00026
Onko uusinta piankin tiedossa!
- Anonyymi00027
Kyllä minä haluaisin uusinnan.
Vakkari kysyi minulta haluaisinko kokeilla useampaa miestä ilman omaa miestä?
Olisin ehkä vakkarin kanssa kolmen kimppa jutussa vapaammin ilman miestäni. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin uusinnan.
Vakkari kysyi minulta haluaisinko kokeilla useampaa miestä ilman omaa miestä?
Olisin ehkä vakkarin kanssa kolmen kimppa jutussa vapaammin ilman miestäni.Sehän on järjestelykysymys!
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sehän on järjestelykysymys!
Niin sanoi vakkarikin että jos haluan niin hän hommaa miehiä minulle niin ei tarvitse jännittää miestäni.
Pitäisiköhän suostua?
Eihän mieheni tietäisi jos on useampi mies jotka olisi panneet minua.
Voisin aina sanoa että vakkari on pannut minua useasti mikä on totta.
- Anonyymi00029
Harrastaneet kolmansia vuosien ajan, mieheni sairas aisuri jota rakastan. Tässä pakkailen vaatteita laukkuuni, tunnin päästä vaki tuttu leski mies tulee hakee viikon lopun viettoon minut. Mieheni töissä koko viikon lopun joten nautin lesken hyväilystä. Olemme rakastelleet kesästä lähtien, välillä miehenikin mukana sänkyssä. Laskimme illalla monenko vieraan kanssa tämä aikana olen ollut, yllätyin itsekkin kun 16 vierasta joista saanut nauttia luvalla.
Toivotan kaikille seuraajille hyvää joulun odotusta, rakastelkaa se pitää nuorena. T. Irma 35v- Anonyymi00030
Hyvää joulun aikaa sinullekin!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hyvää joulun aikaa sinullekin!
Kiitos💖
- Anonyymi00033
No mites teillä on menny,,oletko ollu kylästelemässä ja onko siskosi ollu miehesi kanssa..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061