Älä osta sinäkään. Rahaa kannattaa nyt laittaa säästöön.
Emme osta ollenkaan joululahjoja
24
131
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsille on aina laitettu. Huonoinakin aikoina!
Aikuiset ostaa tarvitsemansa alennusmyynneistä heti tapaninpäivänä!- Anonyymi
Joululahjat voi tehdä itsekin. Klapista voi vuolla puunuken leluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joululahjat voi tehdä itsekin. Klapista voi vuolla puunuken leluksi.
Käytetyistä kortsusta tehtiin lapsena ilmapalloja...maahanmuuttajien kannattaisi viedä tämä idea afrikkaan.
- Anonyymi
Olet köyhä.
Minä laitan rahat viinaan ja naisiin.- Anonyymi
Itse asiassa en ole. Rahaa säästössä ja osakkeissa noin 300 000 euroa. Juuri siksi en olekkaan köyhä. En tuhlaa joutavuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa en ole. Rahaa säästössä ja osakkeissa noin 300 000 euroa. Juuri siksi en olekkaan köyhä. En tuhlaa joutavuuksiin.
En minäkään, vaan käytän rahaa viinan ja naisiin. Loput voisi toki tuhlatakin, mutta en keksi mihin.
- Anonyymi
Kun jättää tuhlaamatta 50 000 euroa vaan sijoittaa ne saa 10 vuodessa tuottoja 70 000.
- Anonyymi
Ei säästöön vain sijoituksiin. Vain juntit tuhlaavat.
- Anonyymi
Mitä aiot Taivaassa tehdä säästöilläsi, vai jatkatko sielläkin säästämistä?
- Anonyymi
Jeesus ajoi piiskalla rahanvaihtajat synagoogasta ulos.
- Anonyymi
Kaupallinen joulu oksettaa.
- Anonyymi
Olen vasemmistolainen, joten varastan lahjani. Siitä tulee hyvä joulumieli, koska kauppias – siis ahne kapitalistisika – kärsii.
- Anonyymi
Ihan oikee linja Palkatkoon vittu ihmisiä töihin estämään varastelun jos on varastamista vastaan.
- Anonyymi
Yritän saada säästöön hautauskulujen maksamiseksi. Ei ole vielä paljon, mutta jatkan edelleen. Kyllä tämä tästä.
- Anonyymi
Osa ostettu. Ens viikolla loput.
- Anonyymi
Jos minä ostan tänään jouluviinat, niin keskiviikkoon mennessä ne on jo juotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä ostan tänään jouluviinat, niin keskiviikkoon mennessä ne on jo juotu.
Viina säilyy huonosti😆
- Anonyymi
Ikävä joulu sinulla. Päihdehöyryissä.
- Anonyymi
Turhuuden ostaminen joulutunnelman vuoksi on täysin hömppää
Monet ostavat velaksi ja vielä juhannuksena maksavat luottovelkojaan ja ylivelkaantuvat - Anonyymi
En ole viettänyt joulua 15 vuoteen, olen pelkästään voittanut, en myöskään vietä juhannusta tai vappua enkä pääsiäistäkään.Täysin turhia rahankulutusjuhlia.
- Anonyymi
Minä ryyppään joka päivä ja elämä on siksi yhtä samaa juhlaa. Sitä ei tarvitse erikseen joinakin päivinä korostaa.
- Anonyymi
Tässähän ei ole kyse siitä onko vai eikö ole varaa ostaa joululahjoja. Suuri syy miksi yhä useampi ei enää osta joululahjoja on tympääntyminen tähän roinan paljouteen. Lisäksi joulun alla maksat ylihintaa tavaroista. Kun lasten määrä vähenee myös yleinen tarve lahjojen ostoon vähenee.
- Anonyymi
Pentujen hemmottelu saa luvan loppua.
- Anonyymi
Joulupelti tuo joulun tunnelmaa edullisesti ja vaivattomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845237Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283498Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j392842Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin182031Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581830- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2851581- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71095