KUVAT: Makaronipussit pöydällä kertovat hädästä

Anonyymi-ap

14

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisaalta makaronipusseja on useampi joten huonomminkin asiat olisivat voineet olla.

• Anonyymi

Makaroni on turvallisempi nenässä kuin herne, koska makaronin läpi voi hengittää.

• Anonyymi

Paskat housussa kertovat hädästä;kaljat ovat loppuneet ja eikä ole edes piriä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Köyhyys on seuraus mielen sairastumisesta. Ei kykene elättämään itseään tekemällä töitä.

• Anonyymi

Palstat voisi yhdistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhyys on seuraus mielen sairastumisesta. Ei kykene elättämään itseään tekemällä töitä.

Mielenliikandukset kuten masennus, ahdistus, pelkotilat ja motivaation puute ovat seurauksia köyhyydestä joka vie ihmiseltä toivon tulevaisuudesta. E8köhön se mieli kummasti kirkastuisi aika monella jos taloustilanne paranisi.

• Anonyymi

Mistä päättelit sekoilijan vasemmistolaisen poliittisen kannan?

Todennäköisesti keskustalainen tai persu.

Kaikista todennäköisimmin vain poliittisesti valveutumaton elämänkoululainen.

• Anonyymi

Pälvikalju, itse(kin) teit päätelmän.

• Anonyymi

Yhteiskunnan normeista piittaamaton asenne toisen omaisuutta kohtaan on selkeä
        vasemmistolaisesta ajatusmaailmasta kertova todiste.

• Anonyymi

Mikähän järki on asua kuin läävässä jos asunnon ylipäätänsä saanut vuokrattua. Linnan venkuloita piripäitä nyyh nyyh tuollaiset sitten tarvii asunnon kun saavat häädön.

• Anonyymi

Suomessa on yli miljoona vuokra-asujaa joista aika moni elää tukirikppuvaisina. Vuokra- asuminen yleistyy kovaa vauhtia. Useimmat heistä ovat normaaleita ihmisiä jotka elävät aivan ihmisiksi. Media jostain syystä nostaa vähän väliä näitä sekoboltseja leimatakseen vuokra- asujat elämänhallintaongelmaisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on yli miljoona vuokra-asujaa joista aika moni elää tukirikppuvaisina. Vuokra- asuminen yleistyy kovaa vauhtia. Useimmat heistä ovat normaaleita ihmisiä jotka elävät aivan ihmisiksi. Media jostain syystä nostaa vähän väliä näitä sekoboltseja leimatakseen vuokra- asujat elämänhallintaongelmaisiksi.

Nyt oikeistovallan aikana halutaan maalata kuva kunnollisesta nuhteettomasta omistavasta luokasta jota julmat vastuuntunnottomat köyhät riistävät siipeilemällä heidän verorahoillaan ja vainoavat hyväosaisia kunnon kansalaisia harva se päivä. Tosiasiassahan omistava luokka joita vuokranantajat ovat ryöväävät koko ajan köyhille kuuluvat tuet omiin pohjattomiin taskuihinsa pitämällä vuokratason korkealla. Päättäjät mahdollistavat tämän pitämällä asumisnormit liian matalalla.

Mutta aina se on se moraaliton köyhä joka vainoaa hyväosaisen omistavan luokan mielenrauhaa ja häiritsee olemassaolollaan heidän mukavaa esimerkillistä elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oikeistovallan aikana halutaan maalata kuva kunnollisesta nuhteettomasta omistavasta luokasta jota julmat vastuuntunnottomat köyhät riistävät siipeilemällä heidän verorahoillaan ja vainoavat hyväosaisia kunnon kansalaisia harva se päivä. Tosiasiassahan omistava luokka joita vuokranantajat ovat ryöväävät koko ajan köyhille kuuluvat tuet omiin pohjattomiin taskuihinsa pitämällä vuokratason korkealla. Päättäjät mahdollistavat tämän pitämällä asumisnormit liian matalalla.

Mutta aina se on se moraaliton köyhä joka vainoaa hyväosaisen omistavan luokan mielenrauhaa ja häiritsee olemassaolollaan heidän mukavaa esimerkillistä elämäänsä.

Vuokrataso pysyykin korkealla, sillä valtio perii vuoratulosta tolkuttoman korkeaa
        pääomatulon veroa. Näillä verotuloilla sitten ylläpidetään hulttioiden tukiaisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe