https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/7211d1cf-3ec4-4111-b382-8e229ed0cfcc
"K-U: Suomi karkottaa suositun ravintolan yrittäjän – Näin hän kommentoi kyyneleet silmissään: ”Olen šokissa”
Sri Lankasta lähtöisin oleva Nafraz Nazeer työllistää seitsemän ihmistä ja hänellä ei ole rikostaustaa, kertoo Keski-Uusimaa.
Tuusulassa menestyksekästä Dell’Amore -ravintolaa pyörittävä, Sri Lankasta lähtöisin oleva ravintolayrittäjä Nafraz Nazeer karkotetaan Suomesta, kertoo Keski-Uusimaa.
Maahanmuuttovirastolta saadun ilmoituksen mukaan hänen on poistuttava maasta 4. joulukuuta.
Vuoden Suomessa asuneen Nazeerin yritys työllistää seitsemän ihmistä. Hänellä ei ole rikostaustaa ja hän on maksanut veronsa, kertoo Keski-Uusimaa.
Hän oli hakenut yrittäjän oleskelulupaa helmikuussa, johon tuli kielteinen päätös marraskuussa. Päätöksen perustelussa todetaan, että Nazeerin kotimaa Sri Lanka ei ole viisumivapaa maa, ja hakija on saapunut Suomeen Saksan myöntämällä viisumilla.
Keski-Uusimaa kertoo Nazeerin sijoittaneen ravintolaansa kymmeniä tuhansia euroja.
– Olen avoimesti perustanut yrityksen, maksanut veroni, palkannut henkilökuntaa ja maksanut heille palkat ajallaan."
Päättäjät voisivat lopettaa tuon suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa mantran, koska suomessa työllistyneet ja varsikin itsensä työllistäneet ja verot suomeen maksavat maahanmuuttajat karkoitetaan.
Migri haluaa, että maahanmuuttaja ei työllisty, vaan tulee tänne yhteiskunnan elätetäväksi.
Miksi migri ei karkoita suomessa vuosia jopa yli kymmenen vuotta asuneita maahanmuuttajia, jotka eivät ole päivääkään tehneet töitä, eivtkä opineet edes suomen kieltä, vaikka päivät pitkät on ollut aikaa opiskella, vaan eläneet yhteiskunan tukien varassa.
Ei tietenkään, koska sitä migri haluaa ja suomen valtio.
Suomi karkoittaa menestyneet maahanmuuttajat
Anonyymi-ap
3
73
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Se on tuo Orpo vähän yksinkertainen anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Tämä on sitä ropaa millä suorittavat valtaustaan
- AnonyymiUUSI
koronatukien aikaan perustettu ??? sama kun woltti , mamujen passitehdas ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875