Minä kehoitan ennen kaikkea

Anonyymi-ap

”Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.”
1 Tim 2:1,2

25

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kyllä toteutunut.

• Anonyymi

Niin. Vielä on Suomessa rauha. Rukoilijoita on jonkin verran. Osa uskovista ns. nukkuu. Rukoiletko sinä, vai oletko uskosta osaton?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Vielä on Suomessa rauha. Rukoilijoita on jonkin verran. Osa uskovista ns. nukkuu. Rukoiletko sinä, vai oletko uskosta osaton?

Rukoilla ain voi ja pitääkin.
        Jumala sitten vastaa, miin taikka näin. Taikka ei vastaa.

Taikka vastaa iah eri tavalla...

• Anonyymi

On oikein ja Jumalan tahdon mukaista rukoilla, pitää esirukouksia.

"että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.”

Mitä Jumala ajattelee, siitä, että

joku kansa elää jumalattomuudesssa, makaa pohjasakkansa päällä? Syntien suossa, kunniattomuudessa? Ylpeillen syntisillä teoillaan? Pitäen Jumalaa pilkkanaan?

MITÄ silloin pitää rukoilla?

Ettäkö sama "synnin uni" jatkuisi rauhallisesesti ja - aina kadotuksen porteille saakka?

RAAMATTU osoittaa senkin, että "älä rukoile tämän kansan puolesta"?

MIKSI?

Koska syntimitta on kasvanut Jumalan toimenpiteiden asteelle..

Jumalalle voi sanoa: Herra armahda, Herra armahda!

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19182282/suomistory-2025---ajan-kello--(1)

• Anonyymi

Profeetta Jeremiaa Jumala kielsi rukoilemasta. Jumalattomuuteen langenneen kansan puolesta.

” Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.” ( Jeremia 7:16)

” Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.” ( Jeremia 11:14, 14:11)

Aina on hyvä ja oikein rukoilla yksittäisten IHMISTEN puolesta.

• Anonyymi

Tapauskohtainen tilanne tuo Jeremian tapaus. Sitä ei pidä yleistää.

• Anonyymi

Eikös hurmoslahkoissa kiihoteta porukka hurmostilaan ja järjen valo sammuu ja villitsevät hurmoshenget saavat porukan valtaansa.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

• Anonyymi

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

Epäpyhät väärät profeetat ova yksi osasyy kansan jumalattomuuteen.

Ei ole julistettu syntiä synniksi. Ei kehotusta parannukseen.
        On vain "ennustettu" herätystä, herästystä... ja sellaista valhetta, että Suomi olisi jokin "toinen valittu kansa" israelin rinnalla?

On sepitetty valheporofetiaa, että Suomi olisi jokin Pohjolan valo?

Nämä kaikki ja muut valhe-ennustukset ovat saaneet monia uskovia
        NUKKUMAAN! Kuorsaamaan, ja odottamaan "herätystä" kuin lottovoittoa!

On ennustettu "korvasyyhyyn" - että...

KYRIE eleison!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäpyhät väärät profeetat ova yksi osasyy kansan jumalattomuuteen.

Ei ole julistettu syntiä synniksi. Ei kehotusta parannukseen.
        On vain "ennustettu" herätystä, herästystä... ja sellaista valhetta, että Suomi olisi jokin "toinen valittu kansa" israelin rinnalla?

On sepitetty valheporofetiaa, että Suomi olisi jokin Pohjolan valo?

Nämä kaikki ja muut valhe-ennustukset ovat saaneet monia uskovia
        NUKKUMAAN! Kuorsaamaan, ja odottamaan "herätystä" kuin lottovoittoa!

On ennustettu "korvasyyhyyn" - että...

KYRIE eleison!

Raamattu ei puhu mistään lopun ajan väkevästä herätyksestä, vaan lopun ajan väkevästä eksytyksestä, mitä lahkot tekee kaikella valheen voimalla ja ennustuksilla ja manifestaatioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei puhu mistään lopun ajan väkevästä herätyksestä, vaan lopun ajan väkevästä eksytyksestä, mitä lahkot tekee kaikella valheen voimalla ja ennustuksilla ja manifestaatioilla.

Tuossa on fakta-asiaa.
        Ei ole mitään ilmoitusta "herätyksestä" UT:ssa, Jeesuksen puheissa.

Sen sijaan eksytyksistä on VAROITUKSIA.
        Jopa Jeesuksen puheessa lopunajasta Matt 24, sen 4.
        jae kuuluu:
        "katsokaa ettei kukaan teitä eksytä."

NIIN relvantti asia oli Jeesuksen mielestä lopuajana EKSYTYSasia!

• Anonyymi

Teuvo. Milloin sinä olet viimeksi rukoillut muiden puolesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo. Milloin sinä olet viimeksi rukoillut muiden puolesta?

Hoidettu hoitomies kuulustelee vainajaa.

• Anonyymi

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi

Teuvo. Käännät ja vääristät kaiken pyhän. Käsitän kyllä, että sinä et rukoile, vaan kiroat ja herjaat.

• Anonyymi

Aloitus:

”Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
      kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.”
      1 Tim 2:1,2

-------

Tuo rukous - jos ollaan rehellisiä ja realistisia? Olisi näin:

A) "Että saisimme viettää rauhallista aikaa (=jossa kukaan ei nuhtele synneistä eikä kehota parannukseen)

B) Että saisimme viettää unettavassa hiljaisuudessa kaikkien syntiemme kanssa
      ( = ettei kukaan vaivaisi korviamme Raamatun Sanoilla...)

C) Että MIKÄÄN ei häiritsisi jumalatonta ja kunnianvastaista menoa, Suomessa?

D) Että kukin saisi "rauhassa " ja hiljaa olla niinkuin parhaaksi katsoo?

Ja .... ja - niinkuin Nooan päivinä oli?

"Mutta kun Herra näki, että pahuus oli suurimaan päällä ja ettäkaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat...."

1 Moor 6:5

Niin MITÄ se tiesi?

Luukas 17:26-33

• Anonyymi

Jumala käski profeetta Jeremiaa: Älä rukoile tämän kansan puolesta. Miksi?
      On loukkaus Jumalaa kohtaan, jos rukoillaan "siunausta" syntien kaatopaikan päälle?

Jeremia 14. luvussa 11-16

11. Tässä Herra sanoi minulle: »Älä rukoile tämän kansan puolesta, älä rukoile, että sille kävisi hyvin! "

12 Vaikka nämä ihmiset paastoavat, minä en kuule heidän valitustaan; vaikka he uhraavat polttouhreja ja ruokauhreja, he eivät saa minua leppymään. Miekalla, nälällä ja rutolla minä teen heistä lopun.»

13 Minä vastasin: »Mutta Herra, Jumalani, profeetathan puhuvat heille näin: ’Ette tule näkemään miekkaa ettekä nälänhätää, sillä Herra antaa teille pysyvän onnen tässä maassa.’»

14 Herra sanoi minulle: »Silkkaa valhetta julistavat profeetat minun nimissäni! Minä en ole heitä lähettänyt, en ole antanut heille tehtävää enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, tyhjiä ennustuksia ja petollisia kuvitelmiaan he teille julistavat.

15 He ovat ennustaneet minun nimissäni, vaikka minä en ole lähettänyt heitä, ja sanoneet, ettei miekka eikä nälänhätä tule tähän maahan.
      - Ja nyt minä, Herra, ilmoitan sinulle, mitä aion tehdä näille profeetoille: he kuolevat miekkaan ja nälkään!

16 Samoin käy kansan, jolle he ennustavat – Jerusalemin kadut täyttyvät nälkään ja miekkaan menehtyneistä. Eikä ole ketään, joka hautaisi heidät ja heidän vaimonsa, poikansa ja tyttärensä. Minä syöksen heidän päälleen onnettomuuden, jonka he pahuudellaan ovat ansainneet.»

-----------

Tuo Jeremian ajan meininki on kuin Suomesta`?

Väärät omatekoiset profeetat ovat ennustelleet vuosikymmeniä että tulee
      herätys, herästys, suuri herätys!

Näin on uskoviakin nukutettu ja manipuloitu. Uskottelemaan valhetta.

Olllaan juostu joka lajin ennustajien ja gurujen perässä....

• Anonyymi

ON erittäin kriittinen aika ja tilanne, kun Jumala opastaa palvleijoitaan:

Älä rukoile tämän kansan puolesta... (Koska Jumala on JO tehnyt PÄÄTÖKSEN.)

Yksittäisten ihmisten puolesta tulee toki rukoilla. Ja muistuttaa heitä iankaikkisen elämän asioista.

Sillä? Niin kuin Titanic aikoinaan hukkui, sitä haverista pelastui osa ihmisiä....

• Anonyymi

Jenkkilahkot on lupun ajan lusteen kylvöä. Niitä varo.

• Anonyymi

Lahkolaisten teltat kannattaa kiertää kaukaa.

Jer. 6:3

Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.

• Anonyymi

Ei sitä tiedä mitä se Jumala humauttaa pöytään, kun jos vaikka rukoilee leipää perheelle.
      Sieltä voi tulla ihan vaikka mitä.
      Voi tulla vaikka yksi suksi tai hiivaa.

• Anonyymi

UT, sanoo siis Jeesus että

• Anonyymi

Kaikkien Jenkkilahkojen yhteinen käännyttämisen kohderyhmä ovat kristityt !

Eivät edes yritä käännyttää toisiaan.

• Anonyymi

Jumala etsii rukoilijoita! Onko heitä? Vai onko synti paaduttanut?

• Anonyymi

Kyllä Jumalalla on rukoilijoita. Eivät kaikki nuku.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      453
      7657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3716
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2855
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2071
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2066
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1893
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1841
    Aihe