Enkelitkin on keksitty, eikä niillä ei ole siipiä.

Anonyymi-ap

Taiteilijat ovat luvanneet niille siivet, ne on koristeellista mielikuvitusta.
Kuolleiden sieluja ne on, kummituksia, aaveita.
Ne voivat näyttäytyä ihmisille.

12

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enkelien siivet ovat katolilaisen kirkon taiteilijoiden levittämään eksytystä. Enkelit ovat Jeesuksen omia palvelevia henkiä.

• Anonyymi

1.Kuningasten kirja:
      6:27 Ja hän pani kerubit temppelin sisimpään osaan, ja kerubit levittivät siipensä niin, että toisen siipi kosketti toista seinää ja toisen kerubin siipi kosketti toista seinää; ja temppelin keskikohdalla koskettivat niiden toiset siivet toisiaan.

• Anonyymi

Ne olivat patsaita. Kuvanveistäjien mielikuvitusta.

• Anonyymi

Kerubit ovat eri olentoja kuin enkelit.

• Anonyymi

Enkeleiden siivet ovat lentämistä varten.

BUAH HAH HAH HAA!

• Anonyymi

Helluntailaisten Raamatun tuntemus on todella heikkoa.

• Anonyymi

Enkeli on auttaja. Kristillisyys ei aina auttamista tue. Siihen sisältyy tietty itsekkyys ja monet uhkakuvat ja velvoitteet. Enkeli on hyväntahtoisena auttajana uhkien ulkopuolella ja riippumaton seurakunnista ja papeista. Siivet synbolisoivat tätä vapautta.

• Muistan erään uskon miehen sanoneen, että enkelit ovat kuin pieniä pelastushelikoptereita, jotka vievät ihmiset turvaan hädän hetkellä. Jos ei muuta, niin voi ainakin ihailla uskon miehen mielikuvituksen laatua.

• Anonyymi

Kovin valikoiva uskovaisten enkelit. Onnettomuuksissa ei enkeli pelasta monestilkaan ketään.

• Anonyymi

Paavali teki murhan ja sai Saatanan enkelin.

King Jamesin mukaan Saatanan viestintuojan "The messenger of Satan" demonin.

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• Anonyymi

"Enkeli" on lainasana kreikaksi " angelos". Tarkoittaa lähettiä, joko kaksijalkaista fyysistä ihmistä, tai henki olentoa, Tai "tuulta, tulta" yms.

Paavalia rusikoi " saatanan enkeli" siis lähettiläs . Ihmiset jotka olivat saatanan välikappaleita , lähettejä kivittäessään , panetellessaan , ym .

Valhe apostolit olivat "saatanan enkeleitä", lähettejä.

”Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta. Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.”
      ‭‭2. Korinttilaiskirje‬ ‭12‬:‭7‬-‭10‬ ‭FB38‬‬ ( "enkeli ei ollut Paavalin sisällä, vaan ulkopuolelta tuli pahoinpitelyt ym.Enkeli, lähettiläs lihan siis fyysisessä ruumiissa oleva saatanan käytössä ollut henkilö(:öt)

”Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.”
      ‭‭2. Korinttilaiskirje‬ ‭11‬:‭13‬-‭15‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

”Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi";”
        ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭1‬:‭7‬ ‭FB38‬‬

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8224
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      427
      7279
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3743
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      146
      3412
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2904
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      47
      2438
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1966
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      35
      1629
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1488
    Aihe