Taiteilijat ovat luvanneet niille siivet, ne on koristeellista mielikuvitusta.
Kuolleiden sieluja ne on, kummituksia, aaveita.
Ne voivat näyttäytyä ihmisille.
Enkelitkin on keksitty, eikä niillä ei ole siipiä.
12
148
Vastaukset
- Anonyymi
Enkelien siivet ovat katolilaisen kirkon taiteilijoiden levittämään eksytystä. Enkelit ovat Jeesuksen omia palvelevia henkiä.
- Anonyymi
1.Kuningasten kirja:
6:27 Ja hän pani kerubit temppelin sisimpään osaan, ja kerubit levittivät siipensä niin, että toisen siipi kosketti toista seinää ja toisen kerubin siipi kosketti toista seinää; ja temppelin keskikohdalla koskettivat niiden toiset siivet toisiaan.- Anonyymi
Ne olivat patsaita. Kuvanveistäjien mielikuvitusta.
- Anonyymi
Kerubit ovat eri olentoja kuin enkelit.
- Anonyymi
Enkeleiden siivet ovat lentämistä varten.
BUAH HAH HAH HAA! - Anonyymi
Helluntailaisten Raamatun tuntemus on todella heikkoa.
- Anonyymi
Enkeli on auttaja. Kristillisyys ei aina auttamista tue. Siihen sisältyy tietty itsekkyys ja monet uhkakuvat ja velvoitteet. Enkeli on hyväntahtoisena auttajana uhkien ulkopuolella ja riippumaton seurakunnista ja papeista. Siivet synbolisoivat tätä vapautta.
Muistan erään uskon miehen sanoneen, että enkelit ovat kuin pieniä pelastushelikoptereita, jotka vievät ihmiset turvaan hädän hetkellä. Jos ei muuta, niin voi ainakin ihailla uskon miehen mielikuvituksen laatua.
- Anonyymi
Kovin valikoiva uskovaisten enkelit. Onnettomuuksissa ei enkeli pelasta monestilkaan ketään.
- Anonyymi
Paavali teki murhan ja sai Saatanan enkelin.
King Jamesin mukaan Saatanan viestintuojan "The messenger of Satan" demonin.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi
"Enkeli" on lainasana kreikaksi " angelos". Tarkoittaa lähettiä, joko kaksijalkaista fyysistä ihmistä, tai henki olentoa, Tai "tuulta, tulta" yms.
Paavalia rusikoi " saatanan enkeli" siis lähettiläs . Ihmiset jotka olivat saatanan välikappaleita , lähettejä kivittäessään , panetellessaan , ym .
Valhe apostolit olivat "saatanan enkeleitä", lähettejä.
”Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta. Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.”
2. Korinttilaiskirje 12:7-10 FB38 ( "enkeli ei ollut Paavalin sisällä, vaan ulkopuolelta tuli pahoinpitelyt ym.Enkeli, lähettiläs lihan siis fyysisessä ruumiissa oleva saatanan käytössä ollut henkilö(:öt)
”Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.”
2. Korinttilaiskirje 11:13-15 FB38- Anonyymi
”Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi";”
Heprealaiskirje 1:7 FB38
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488