Ei mene Puutiaisella oikein hyvin missään päin maailmaa.
😂
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/827bcc4c-5770-437a-8a2f-cf5565e01cf4
Puutiainen suututti Intialaiset
11
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata uskoa kaikkea mitä valeuutiset ulostaa 🤡
- Anonyymi
Juu, ei kannata venäjän valtion"mediaan" luottaa👽
- Anonyymi
Kaikki uutiset on valeuutisia jotka ei miellytä venäjän tiltua.
- Anonyymi
Iltapaska ripuloi taas tuttuun tyyliinsä.
- Anonyymi
On tuo Puuttin kyllä nolo ukko.
- Anonyymi
"Putin kyllä istuu pöytään, mutta todellinen ruoka kuljetetaan hänelle takaovesta."
Vladimir on siis Backdoor Man....
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi
Oma paskankerääjäkin pitää olla mukana, ettei sitä pääse vieraat tutkimaan. Siitä paljastuisi yllättäviä tietoja Putinin tilasta.
- Anonyymi
Kaksi roskavaltiota yhdistää voimansa niin mitä siitä seuraa, lisää roskaa?
https://youtu.be/uNqtmr-5JzA?si=RONdpKlgkFPnyhNh - Anonyymi
Intia aikoo maksaa Venäjälle noin 2 miljardia dollaria ydinvoimalla toimivan sukellusveneen vuokraamisesta, kertovat Bloombergin lähteet.
Aluksen toimitusta käsittelevät neuvottelut ovat kestäneet noin vuosikymmenen ja ne tulevat maaliin juuri samalla, kun presidentti Vladimir Putin tekee vierailun New Delhiin.
Hyökkäyssukellusveneen vuokraneuvottelut Venäjältä olivat vuosien varrella jumissa hintaneuvottelujen vuoksi, Bloombergin lähteet kertovat.
Osapuolet ovat nyt päässeet sopuun, ja intialaiset viranomaiset vierailivat venäläisellä telakalla marraskuussa. Putinin kakkakin kerätään talteen jotta siitä jää jälkipolville geenejä ja DNA:ta.
Siitä kuulemma aikanaan KLOONATAAN uusi PUTIN sen jälkeen kun nykyisestä aika JÄTTÄÄ.
Siihen ei kuulemma mene enää KAUAN (KAUVAN)- Anonyymi
"Putinin kakkakin kerätään talteen jotta siitä jää jälkipolville geenejä ja DNA:ta."
Siellä olisi nyt koemaistajan paikka vapaana.
Taitaisi olla sinulle nyt ihan sopiva homma. Oikrein eläkevirka.:- hehehehheeheee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181