Traficomia käytetään välikappaleena.
https://tekniikanmaailma.fi/varoitus-suomalaiskorjaamoilla-on-tehty-vaarallisia-virityksia-sahko-ja-hybridiautoille/
Merkkikorjaamot haluavat rahastaa, ei saa tehdä halvempia ja parempia korjauksia he.
30
247
Vastaukset
- Anonyymi
Haapala ja simolammikko nauraa?
- Anonyymi
......ja kaikki asiantuntijat nauravat ja tietävät mistä on kysymys.
- Anonyymi
Traficomin olisi pitänyt ensin kuulla asiantuntijoita eikä lähteä merkkikorjaamojen kelkkaan.
- Anonyymi
Toivottavasti TM kuule tuosta asiasta myös asiantuntijoita.
- Anonyymi
Päivän selvää rahastusta.
- Anonyymi
Älkää ostako niitä käytettyjä risoja sähköautoja, jos teillä ei ole varaa korjata niitä asianmuksisesti. Turha Traficomia siitä on syytellä.
- Anonyymi
Ne voi korjata muuallakin kuin merkkikorjaamoilla asianmukaisesti. Merkkikorjaamot ovat vain kalliita huijareita.
- Anonyymi
Jos kukaan ei vahtisi, niin suomalainen vetäisi AMKAa tai MMJ Tojon pohjaan.
- Anonyymi
Suomessa on muitakin aloja ja ammatteja jotka on omittu ainoastaan rahastamisen vuoksi.
- Anonyymi
Niin, ja tällä palstalla noita aasintuntijoita aina riittää.
- Anonyymi
Eikö sitä kuuluisaa Tojon sähköteippiä saakaan käyttää enää joka paikkaan?
Vian kuvaus: Moottorin johtosarja tarkastetaan mahdollisen hankauman vuoksi ja johtosarjaan lisätään suojaava teippi. Tarvittaessa hankautunut johtosarja vaihdetaan.
Aloituspäivä 5.9.2018
Valmistumispäivä 7.8.2024
Ajoneuvojen lukumäärä 3330- Anonyymi
Tuo on valmistajan määräämä tapa korjata tuo ongelma ja silloin valmistaja on siitä vastuussa.
Näin se elämä on ihmeellistä ja toisille vaikeaa ymmärtää.
Joissakin autoissa ollaan mm. porattu pieni reikä pakoputkeen tehtaan määräyksestä kun putkiin oli alkanut kertyä liikaa kondenssivettä ja jäätyessään tukkinut koko putken. - Anonyymi
Toyota on valinnut tuossa kustannustehokkaan tavan suorittaa korjaus. Mutta kyse onkin kampanjasta joka tulee heidän itse maksettavaksi. Jos kyse olisi korjauksesta johon valmistajan ja maahantuojan ei enää edellytetä osallistuvan, niin varmasti ainut hyväksyttävä korjaustapa olisi uusi johtosarja, eikä siihen johtosarjaan varmasti saa vaihdettua vain hankaantumalla vaurioitunutta osuutta, vaan korjaussarja on koko johtosarja.
Itsllä oli kotterossa valojen ja sulaketaulun välinen liitin sulanut, uutta liitintä ei saanut, liittimen sisältävän johtosarjan olisi saanut 1500 eurolla. - Anonyymi00025
Volkswagenin määräämä korjaus itsestään aukeavaan turvavyöhön:
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/2018/06/seat-arona-nippuside-e1529472175609.jpg
https://tekniikanmaailma.fi/tm-testasi-uudelleen-volkswagen-konsernin-turvavyokorjaus-on-kelvoton-korjaus-hajoaa-ensimmaisessa-jarrutuksessa/
- Anonyymi
Onhan se selvää, että tehtaan on hyväksyttävä korjaukset, muuten niistä periaatteessa voi tulla ongelmia ja sitten tapellaan kuka korvaa. Eli kun tehdään viritys mitä tehdas ei ole hyväksynyt, niin kaikki vastuu siirtyy artistille.
- Anonyymi
Kunhan mikä tahansa korjaamo voi silti tehdä korjaukset ja tehtaan hyväksyntä maksaa nolla euroa. Merkkihuoltamot ovat vain ylihintaisia huijareita, mitään syytä käyttää niitä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan mikä tahansa korjaamo voi silti tehdä korjaukset ja tehtaan hyväksyntä maksaa nolla euroa. Merkkihuoltamot ovat vain ylihintaisia huijareita, mitään syytä käyttää niitä ei ole.
Siinä se totuus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan mikä tahansa korjaamo voi silti tehdä korjaukset ja tehtaan hyväksyntä maksaa nolla euroa. Merkkihuoltamot ovat vain ylihintaisia huijareita, mitään syytä käyttää niitä ei ole.
Kerroppa missä ne huijaavat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa missä ne huijaavat?
Se, että varaosa on liittimen sijaan tuhansien eurojen hintainen johtosarja tai vaihteiston tiivisteen ja solenoidin sijaan uusi tuhansien eurojen hintainen vaihteisto, ei tietenkään ole huijaamista, se on vain asiakasvihamielistä toimintaa. Ja eivät merkkikorjaamot taida kovin suurta painetta laittaa valmistajan suuntaan, että liittimiä, tiivisteitä ja solenoideja alkaisi löytyä myös merkkikorjaamon hyllystä.
Eikä sitä painetta näytä laittavan Traficomkaan valmistajien tai merkkikorjaamoiden suuntaan, sen sijaan kohde on löydetty näistä, jotka tekevät asioita asiakkaiden eduksi.
- Anonyymi
cre4
- Anonyymi
Auto korjataan vain siihen hyväksytyillä hv-sähköosilla ja muillakin turvallisuuteen vaikuttavilla hyväksytyillä osilla ja pulinat pois. Jos omassa paskassa on surkeita osia, niin lompakko taskusta. Niin on ollut aina.
- Anonyymi00022
Merkkiorganisaatiot siis sahaavat korjausohjeillaan ja osien hinnoittelullaan lopulta omaa oksaansa, ja Traficom tarjoaa niille entistä purevamman sahan.
https://tekniikanmaailma.fi/kokkolan-kaveri-kuriin/ - Anonyymi00026
Volkswagenin määräämä korjaus itsestään aukeavaan turvavyöhön:
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/2018/06/seat-arona-nippuside-e1529472175609.jpg
- Anonyymi00023
Mahtaako se olla vain EU, joka voisi edellyttää valmistajia ja maahantuojia toimittamaan myös yksittäisiä osia varaosiksi eikä vain kymppitonnin kokonaisuuksia.
Traficom se ei näytä ainakaan olevan joka moista voisi vaatia, se voi näköjään vaatia vain toimimaan juuri niin kuin auton valmistajat halvuavat. - Anonyymi00024
Traficomillaei ole asian kanssa mitään tekoa, vaan autonvalmistajilla.
He eivät halua ottaa riskiä siitä, että kaiken maailman virittäjät ja "keksijät" tekisi sellaisia osia jotka ovat itse autolle haitaksi, sillä he eivät halua lähteä korvaamaan niistä aiheutuneita ongelmia, näin on muuten ihan kaikissa tuotteissa.- Anonyymi00027
Kukaan ei Traficomia syytäkään muusta kuin markkinamiesten kelkkaan lähtemisestä. Rahastustahan se vain on.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kukaan ei Traficomia syytäkään muusta kuin markkinamiesten kelkkaan lähtemisestä. Rahastustahan se vain on.
On se kova paikka, kun Toyota hajoaa. Siinä menee se kuuluisa mielenrauha ihan totaalisesti.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
On se kova paikka, kun Toyota hajoaa. Siinä menee se kuuluisa mielenrauha ihan totaalisesti.
Ei niitä suurjänniteosia saa itse kyhäillä. Eikö mene kaaliin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei niitä suurjänniteosia saa itse kyhäillä. Eikö mene kaaliin.
Niistä ei ole tässä kysymys.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niistä ei ole tässä kysymys.
Ei pidä ostaa paskoja Tojoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀804326BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983564- 2022941
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692780Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main482676- 781200
- 571196
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381032MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120933- 58929