Merkkikorjaamot haluavat rahastaa, ei saa tehdä halvempia ja parempia korjauksia he.

Anonyymi-ap

30

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haapala ja simolammikko nauraa?

      • Anonyymi

        ......ja kaikki asiantuntijat nauravat ja tietävät mistä on kysymys.


      • Anonyymi

        Traficomin olisi pitänyt ensin kuulla asiantuntijoita eikä lähteä merkkikorjaamojen kelkkaan.


      • Anonyymi

        Toivottavasti TM kuule tuosta asiasta myös asiantuntijoita.


    • Anonyymi

      Päivän selvää rahastusta.

    • Anonyymi

      Älkää ostako niitä käytettyjä risoja sähköautoja, jos teillä ei ole varaa korjata niitä asianmuksisesti. Turha Traficomia siitä on syytellä.

      • Anonyymi

        Ne voi korjata muuallakin kuin merkkikorjaamoilla asianmukaisesti. Merkkikorjaamot ovat vain kalliita huijareita.


    • Anonyymi

      Jos kukaan ei vahtisi, niin suomalainen vetäisi AMKAa tai MMJ Tojon pohjaan.

    • Anonyymi

      Suomessa on muitakin aloja ja ammatteja jotka on omittu ainoastaan rahastamisen vuoksi.

      • Anonyymi

        Niin, ja tällä palstalla noita aasintuntijoita aina riittää.


    • Anonyymi

      Eikö sitä kuuluisaa Tojon sähköteippiä saakaan käyttää enää joka paikkaan?

      Vian kuvaus: Moottorin johtosarja tarkastetaan mahdollisen hankauman vuoksi ja johtosarjaan lisätään suojaava teippi. Tarvittaessa hankautunut johtosarja vaihdetaan.
      Aloituspäivä 5.9.2018
      Valmistumispäivä 7.8.2024
      Ajoneuvojen lukumäärä 3330

      • Anonyymi

        Tuo on valmistajan määräämä tapa korjata tuo ongelma ja silloin valmistaja on siitä vastuussa.
        Näin se elämä on ihmeellistä ja toisille vaikeaa ymmärtää.
        Joissakin autoissa ollaan mm. porattu pieni reikä pakoputkeen tehtaan määräyksestä kun putkiin oli alkanut kertyä liikaa kondenssivettä ja jäätyessään tukkinut koko putken.


      • Anonyymi

        Toyota on valinnut tuossa kustannustehokkaan tavan suorittaa korjaus. Mutta kyse onkin kampanjasta joka tulee heidän itse maksettavaksi. Jos kyse olisi korjauksesta johon valmistajan ja maahantuojan ei enää edellytetä osallistuvan, niin varmasti ainut hyväksyttävä korjaustapa olisi uusi johtosarja, eikä siihen johtosarjaan varmasti saa vaihdettua vain hankaantumalla vaurioitunutta osuutta, vaan korjaussarja on koko johtosarja.

        Itsllä oli kotterossa valojen ja sulaketaulun välinen liitin sulanut, uutta liitintä ei saanut, liittimen sisältävän johtosarjan olisi saanut 1500 eurolla.


    • Anonyymi

      Onhan se selvää, että tehtaan on hyväksyttävä korjaukset, muuten niistä periaatteessa voi tulla ongelmia ja sitten tapellaan kuka korvaa. Eli kun tehdään viritys mitä tehdas ei ole hyväksynyt, niin kaikki vastuu siirtyy artistille.

      • Anonyymi

        Kunhan mikä tahansa korjaamo voi silti tehdä korjaukset ja tehtaan hyväksyntä maksaa nolla euroa. Merkkihuoltamot ovat vain ylihintaisia huijareita, mitään syytä käyttää niitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan mikä tahansa korjaamo voi silti tehdä korjaukset ja tehtaan hyväksyntä maksaa nolla euroa. Merkkihuoltamot ovat vain ylihintaisia huijareita, mitään syytä käyttää niitä ei ole.

        Siinä se totuus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan mikä tahansa korjaamo voi silti tehdä korjaukset ja tehtaan hyväksyntä maksaa nolla euroa. Merkkihuoltamot ovat vain ylihintaisia huijareita, mitään syytä käyttää niitä ei ole.

        Kerroppa missä ne huijaavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa missä ne huijaavat?

        Se, että varaosa on liittimen sijaan tuhansien eurojen hintainen johtosarja tai vaihteiston tiivisteen ja solenoidin sijaan uusi tuhansien eurojen hintainen vaihteisto, ei tietenkään ole huijaamista, se on vain asiakasvihamielistä toimintaa. Ja eivät merkkikorjaamot taida kovin suurta painetta laittaa valmistajan suuntaan, että liittimiä, tiivisteitä ja solenoideja alkaisi löytyä myös merkkikorjaamon hyllystä.

        Eikä sitä painetta näytä laittavan Traficomkaan valmistajien tai merkkikorjaamoiden suuntaan, sen sijaan kohde on löydetty näistä, jotka tekevät asioita asiakkaiden eduksi.


    • Anonyymi

      cre4

    • Anonyymi

      Auto korjataan vain siihen hyväksytyillä hv-sähköosilla ja muillakin turvallisuuteen vaikuttavilla hyväksytyillä osilla ja pulinat pois. Jos omassa paskassa on surkeita osia, niin lompakko taskusta. Niin on ollut aina.

      • Anonyymi00022

      • Anonyymi00026

    • Anonyymi00023

      Mahtaako se olla vain EU, joka voisi edellyttää valmistajia ja maahantuojia toimittamaan myös yksittäisiä osia varaosiksi eikä vain kymppitonnin kokonaisuuksia.

      Traficom se ei näytä ainakaan olevan joka moista voisi vaatia, se voi näköjään vaatia vain toimimaan juuri niin kuin auton valmistajat halvuavat.

    • Anonyymi00024

      Traficomillaei ole asian kanssa mitään tekoa, vaan autonvalmistajilla.
      He eivät halua ottaa riskiä siitä, että kaiken maailman virittäjät ja "keksijät" tekisi sellaisia osia jotka ovat itse autolle haitaksi, sillä he eivät halua lähteä korvaamaan niistä aiheutuneita ongelmia, näin on muuten ihan kaikissa tuotteissa.

      • Anonyymi00027

        Kukaan ei Traficomia syytäkään muusta kuin markkinamiesten kelkkaan lähtemisestä. Rahastustahan se vain on.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kukaan ei Traficomia syytäkään muusta kuin markkinamiesten kelkkaan lähtemisestä. Rahastustahan se vain on.

        On se kova paikka, kun Toyota hajoaa. Siinä menee se kuuluisa mielenrauha ihan totaalisesti.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        On se kova paikka, kun Toyota hajoaa. Siinä menee se kuuluisa mielenrauha ihan totaalisesti.

        Ei niitä suurjänniteosia saa itse kyhäillä. Eikö mene kaaliin.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ei niitä suurjänniteosia saa itse kyhäillä. Eikö mene kaaliin.

        Niistä ei ole tässä kysymys.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Niistä ei ole tässä kysymys.

        Ei pidä ostaa paskoja Tojoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

      Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      80
      4326
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

      Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3564
    3. 202
      2941
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

      Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      69
      2780
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

      Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      48
      2676
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

      Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1200
    7. 57
      1196
    8. Aitolehti Capital

      HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1032
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

      Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      933
    10. Missä kuussa

      Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      58
      929
    Aihe