Kiitos Lapuan kirkkoneuvostolle ryhdikkäästä päätöksestä. Päätös on Raamatun oppien mukainen ja siksi oikea.
Olen iloinen, että äänestystulos oli selkeä, lähes kaikki olivat sitä mieltä, että samaa sukupuolta olevia ei vihitä Lapuan kirkoissa.
Homoparien vihkiminen kirkossa
29
605
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse kirkosta eronnut. Kannatan silti että kirkossa ei kuulu vihkiä homo tai lesbopareja. Jotenki sairasta ja uskonvastaista.
- Anonyymi
Ei siellä pidä vihkiä myöskään kirkosta eronneita.
- Anonyymi
Piilohomoja vaan on paljon, ei uskalleta olla oma itsensä.
- Anonyymi
Sitä samaa kuule tekee lakanoiden välissä ja päällä heteroparitkin, mitä samaa sukupuolta olivat. Kimpassa harrastetaan jopa naapureiden kanssa ja käydään seksi bileissä eteläsuomessa ja Virossa. Tiiviitäkin suhteita näistä syntyy.
Mutta Lapualla kulissit ennen kaikkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä samaa kuule tekee lakanoiden välissä ja päällä heteroparitkin, mitä samaa sukupuolta olivat. Kimpassa harrastetaan jopa naapureiden kanssa ja käydään seksi bileissä eteläsuomessa ja Virossa. Tiiviitäkin suhteita näistä syntyy.
Mutta Lapualla kulissit ennen kaikkea.Niin teillä, mutta ei normaaleissa perheissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Lapualla kulissit ennen kaikkea.😀😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teillä, mutta ei normaaleissa perheissä.
Tietäisit vaan mitä puolisosikin todennäköisesti touhuaa. Vois pudota laput silmistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä pidä vihkiä myöskään kirkosta eronneita.
Mitä kenenkään häät toisille kuuluu häh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teillä, mutta ei normaaleissa perheissä.
Määrittele normaali perhe....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele normaali perhe....
Normaalin perheen määritys; isä, äiti ja lapset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalin perheen määritys; isä, äiti ja lapset.
Mitä sitten? Tuo ontuu jo, ei kaikki halua lapsia.
- Anonyymi
Teeritiellä niitä riittää
- Anonyymi
Kallion kannsttais lukea Raamatunhistoria läpi, kun muutenkin yrittää esittää historioitsijaa.
- Anonyymi
Kysyppä joskus Kalliolta onko se aina muistanut kysyä ja saanut luvan?
- Anonyymi
olin yllättynyt, kun luin Ilikasta Kallion mielipiteistä. Nyt ainakin tietää, ketä ei tartte enää äänestää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olin yllättynyt, kun luin Ilikasta Kallion mielipiteistä. Nyt ainakin tietää, ketä ei tartte enää äänestää
Minäpä äänestän varmuudella. Hyvä Jorma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyppä joskus Kalliolta onko se aina muistanut kysyä ja saanut luvan?
Kuiskaaja rajalla...
- Anonyymi
Hakutulos
avio:ut:x
1. Matt. 12:39 Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.
2. Matt. 15:19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.
3. Matt. 16:4 Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.
4. Matt. 19:12 Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon." - Anonyymi
Lapua on vanhanaikainen kunta
- Anonyymi
Jumala sana on tie totuus ja elämä. Sana on kirjoitettu niinkuin sen kuuluu kirjoittaa. Se ei maallisen kehityksen mukana muuksi muutu. Sitä ei voi papit, piispat eikä jormat muuttaa.
PISTE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala sana on tie totuus ja elämä. Sana on kirjoitettu niinkuin sen kuuluu kirjoittaa. Se ei maallisen kehityksen mukana muuksi muutu. Sitä ei voi papit, piispat eikä jormat muuttaa.
PISTETarinakokoelma Raamattu.
- Anonyymi
Itsenäinen pimppi käveli linnan juhlissakin. Osasi puhua se.
- Anonyymi
Kirkko hajoaa seuraavan eduskunnan aikana. Tyhmät äänestää sdp kommarit hallitukseen, joka vie muun muassa kirkon verotusoikeuden. Veroja toki tulee muualle lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko hajoaa seuraavan eduskunnan aikana. Tyhmät äänestää sdp kommarit hallitukseen, joka vie muun muassa kirkon verotusoikeuden. Veroja toki tulee muualle lisää.
Ei kirkkoa hajoteta eikä verotusoikeutta viedä. Kirkko on osa suomalaista maanpuolustusta.
- Anonyymi
Hyvä aloitus.
- Anonyymi
Lapualle täytyy perustaa homoasiavaltuutettu.
- Anonyymi
Ei sellaista vihkmyksiä.
- Anonyymi
Me keskustapuolueessa ei hyväksytä homoutta eikä liiallista maahanmuuttoa.
En ainakaan minä joka olen kolmannen polven keskustalainen. - Anonyymi
Körttirovasti ja Lilja ovat ahkeria pride marssijoita, Kallio on imenyt entisen esimiehensä homohömpötystä Kristillisellä opistolla.
Opistolla olis kannattanut tutustua Raamattuun.
Sieltä löytyy vastaus avioliittoasiaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4407466Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503542Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512597- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530