Miksi pallopäät yrittävät saada meidät lättäpäät näyttämään huijareilta. Kyllä se pitäisi olla jo maalaisjärjellä ajateltuna täysin selvää ettei jossain. Australiassa ihmiset voi kävellä pää alaspäin !! Ja se on JÄMPTI
Maa on litteä
19
177
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin hiton alaspäin? Onko siellä maan "alapuolella" joku ihmeen vetovoima?
- Anonyymi
Miten siihen voikaan vastata, kun lätyskässä ei voi olla mitään.
- Anonyymi
Palloteorian mukaan Auringon ympärillä on sellaisia ratoja joita pitkin planeetat liikkuvat. Nämä radat ovat palloteoreetikkojen mukaan kourumaisia ja siksi niissä voi liikkua ainoastaan pallot sillä lättykiekko taikka sikari ( oumoumua ) nousisi reinan yli singahtaen pois tähtijärjestelmästään.
- Anonyymi
Miksi kaikki nämä kaikki planeetat muuten kiertää aurinkoa samassa tasossa, ja samoin galaksit esitetään aina kiekkomaisina muodostelmina? Tuohon ei kukaan palloteoreetikko ole vastannut täällä aiemmin.
- Anonyymi
Älytöntä puutaheinää.
- Anonyymi
Totta turiset. Pallopäät tässä ovat huijareilta! Paällomaateoria on suurin huijaus ihmiskunnan historiassa !
- Anonyymi
Väärin, suurin huijaus on korona ja "rokotteet". Koskaan ei ole ollut mitään vastaavaa, mutta sitähän on suunniteltu pimeissä luolissa kymmeniä vuosia.
- AnonyymiUUSI
Totta. Mutta ehkä suurin kusetus taitaa olla tämä gang stalking
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mutta ehkä suurin kusetus taitaa olla tämä gang stalking
Niinhän gang stalkkerit aina sanoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän gang stalkkerit aina sanoo.
Nyt ymmärsit väärin. Tarkoitin että gang stalkingin kiistäminen on sen verran järjestäytynyttä.. itse olen ollut noin 20 vuotta vainon kohteena ja josta oli yli 8 vuotta mielisairaalassa. Diagnoosina paranoidinen skitsofrenia
- AnonyymiUUSI
Lue ja opiskele enemmän, niin EHKÄ asia selviää sinulle. Siihen asti: Hyvää henkistä yötä.
- AnonyymiUUSI
Sä taidatkin olla niitä pallopäitä ton sun viestin perusteella. Mietityttää vähän toi sun logiikka... sutkin on varmasti aivopesty koulussa uskomaan näitä naurettavia pallomaa väitteitä...
- AnonyymiUUSI
Jos maa olisi litteä auringon täytyisi olla massiivinen kappale useiden miljoonien kilometrien korkeudessa. Koska perspektiivin takia auringon suhteellinen etäisyys katsojaan vaihtelee riippuen siitä mistä päin sitä katsotaan. Koska aurinko näyttää kuitenkin aina saman kokoiselta riippumatta siitä mistä sitä katsotaan sen täytyy olla niin kaukana maan pinnasta, että tarkkailijan sijainnista riippumatta etäisyys ei juuri muutu. Ja se taas vaatii, että aurinko on massiivinen, koska muuten se näyttäisi pikkuriikkiseltä pisteeltä.
- AnonyymiUUSI
Mää kattosin aikoinaan 90-luvulla Aurinkoa verraten sitä kymmenenmarkan kolikkoon. Olivat yhtä suuria. Ei tuo Aurinko voi olla kaukana ellei sitten sijaitse Lättykosmoksen "kylmässä" päässä.
- AnonyymiUUSI
Emme yritä, kyllä te teette sen ihan itse.
- AnonyymiUUSI
Ei se ole Ausseissa sen vaikeampaa kuin täälläkään. Tarvitaan vain hyvä tasapaino ja vahvat kädet.
- AnonyymiUUSI
Se on varmasti totta!
- AnonyymiUUSI
Virhe sillä Austraalia on Lättymaan yläpuolella kuten olemme mekin.
- AnonyymiUUSI
No nyt on taas joillain todella tylsää ja mielikuvistus kuollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036412Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758