Kirjoitan tänne bodaussivulle koska se on toinen harrastukseni vaikka en kisaakaan.
Olen 50 vuotias aikuisurheilija. Käyn 3 kertaa viikossa kuntosalilla ja teen pelkästään laitteilla. Ne on niin hyviä nykyään verrattuna siihen mitä ne oli joskus 20 vuotta sitten kun saleilla saattoi olla laitteita jostain1980 luvulta.
On minulle rinnallevedot ja kyykyt tuttuja mutta tässä iässä ei enää sellainen kiinnosta. Aloin bodaamaan tuon oman lajin rinnalla ja on hienoa nähdä miten sitä vieläkin kehittyy. Mitään voima tai painonnostajaahan ei laitteilla tehdä mutta ei olekaan tarkoitus kuin pitää lihaskuntoa yllä.
Suosittelen kaikille ikämiehille. Onhan 50 vuotias melko vanha.
Pelkillä laitteilla
Anonyymi-ap
1
253
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556