Sudet eivät kuulu pihamaille, laidunmaille eivätkä lasten kouluteille. Vihervasemmisto vastusti tätä sudenmetsästyksen aloittamistakin.
Susijytky alkaa vuoden vaihtuessa
44
462
Vastaukset
- Anonyymi
Susikantaa on syytä harventaa selvästi.
- Anonyymi
Iso ongelma Seinäjoellakin,ei uskalla autoa jättää Ideaparkis reunavyöhykkeelle ettei sudet syö.
- Anonyymi
5 sutta siirrettävä kehäkolmosen sisäpuolelle.
- Anonyymi
Tuli iso jytky.
- Anonyymi
Katsoitko pönttöön?
- Anonyymi
Ihminen on paljon vaarallisempi toisille ihmisille. Ihminen tappaa useammin, kuin susi. Montako ihmistä toinen ihminen on tappanut samassa ajassa, kuin susi viimeksi tappoi ihimisen?
- Anonyymi
Joo ihminen paljon vaarallisempi, mutta joillain on kova tappokiima. Toivottavasti vievät mennessään muutaman koiran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihminen paljon vaarallisempi, mutta joillain on kova tappokiima. Toivottavasti vievät mennessään muutaman koiran.
Mitäs pahaa koirat on tehnyt että haluat että koirat kuolee? Olet vähän psykopaatti .
Ihmisiä sudet saisi jahdata kun kerran ihminen on paha teidän mielestä. Miksi et toivo että susi käy sinun päälle? - Anonyymi
Koiria ne tappaa ja se on väärin. Siksi sudet pitää hävittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs pahaa koirat on tehnyt että haluat että koirat kuolee? Olet vähän psykopaatti .
Ihmisiä sudet saisi jahdata kun kerran ihminen on paha teidän mielestä. Miksi et toivo että susi käy sinun päälle?Kyllä. Vain Psykopaatti toivoo että susi vie koiran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä sudet saisi jahdata kun kerran ihminen on paha teidän mielestä. Miksi et toivo että susi käy sinun päälle?Koska viimeksi on susi käynyt ihmisen päälle Suomessa ? Juntti metsästäjät ei halua kuin tappaa. Hoitaisitte peurat pois ettekä ruokkisi niitä susia ei näkyisi, ruuan perässä ne liikkuu, mutta metsästäjiä ketuttaa kun niiden saaliita viedään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiria ne tappaa ja se on väärin. Siksi sudet pitää hävittää.
Mutta jos hävitetäänkin ne täysin turhat koirat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos hävitetäänkin ne täysin turhat koirat.
Entä ne täysin turhat ihmiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi on susi käynyt ihmisen päälle Suomessa ? Juntti metsästäjät ei halua kuin tappaa. Hoitaisitte peurat pois ettekä ruokkisi niitä susia ei näkyisi, ruuan perässä ne liikkuu, mutta metsästäjiä ketuttaa kun niiden saaliita viedään
Homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo.
Ei kun Pomo.
- Anonyymi00041
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi on susi käynyt ihmisen päälle Suomessa ? Juntti metsästäjät ei halua kuin tappaa. Hoitaisitte peurat pois ettekä ruokkisi niitä susia ei näkyisi, ruuan perässä ne liikkuu, mutta metsästäjiä ketuttaa kun niiden saaliita viedään
Minun mielestä susi ei ole käyni ihmisen päälle kun niitä on ollu vähän, ei ole näkyny pihois eikä koiria tapettu nyt on eri asia.
Kuka luonnonsuojelia pistää 4-6 v lapsen leikkiin ominpäin hiekkalaatikolle jos nälkäinen susi pyörii talonlähellä? Jos joku niin sosiaalitantat saa ottaa huostaan.
Susia saa olla kunhan ovat kaukana asutuksesta ja määrää rajoitetaan metsästyksellä sopivaksi ja ihmis araksi.
Verorahoja mene petokorvauksiin valtiolta, metsästäjät pitäis kannan ilman verorahoja kannan sopivana. - Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minun mielestä susi ei ole käyni ihmisen päälle kun niitä on ollu vähän, ei ole näkyny pihois eikä koiria tapettu nyt on eri asia.
Kuka luonnonsuojelia pistää 4-6 v lapsen leikkiin ominpäin hiekkalaatikolle jos nälkäinen susi pyörii talonlähellä? Jos joku niin sosiaalitantat saa ottaa huostaan.
Susia saa olla kunhan ovat kaukana asutuksesta ja määrää rajoitetaan metsästyksellä sopivaksi ja ihmis araksi.
Verorahoja mene petokorvauksiin valtiolta, metsästäjät pitäis kannan ilman verorahoja kannan sopivana.Mitä sä jankkaat ? Mitä väliä ihmisestä! Nyt on kyse että tappavat koiria!!
Koirat on tärkeämpiä kuin sä.
- Anonyymi
Tuli iso jytky
- Anonyymi
Se pössöö persu Jenna pohjoisesta haluaa myös saukonmetsästyksen luvalliseksi ? Mitähän pahaa saukko tekee ?
- Anonyymi
Simula tahtoo saukonnahkapöksyt ensi vuoden itsenäisyysjuhliin.
- Anonyymi
Ei se mitään, ei tässä muutoinkaan enää ole paljoa luontoon uskaltanut kun sekopäät riehuu juovuksissa pyssyjen kanssa.
- Anonyymi
Kyllä se niin on ollut, ettei luontoon, eikä ennen niin normaaleina pidetyille iltalenkkeilyille ole ollut mitään asiaa yli kymmeneen vuoteen. Jospa se unelma normaalista ja turvallisesta liikkumisesta lopultakin saapuisi maaseudulla asuvien elämään, ja tämä loputon vetkuttelu petojen suojelun politisoimisesta loppuisi. Huoh, lopultakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niin on ollut, ettei luontoon, eikä ennen niin normaaleina pidetyille iltalenkkeilyille ole ollut mitään asiaa yli kymmeneen vuoteen. Jospa se unelma normaalista ja turvallisesta liikkumisesta lopultakin saapuisi maaseudulla asuvien elämään, ja tämä loputon vetkuttelu petojen suojelun politisoimisesta loppuisi. Huoh, lopultakin!
Älä höpise. Itse olen liikkunut elämäni, ja ainoa mitä on joutunut pelkäämään on nää mettästäjät jotka ampuu ja sitten vasta katsoo että mitä tuli ammuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää normaalin iltalenkkeilyn tai luontoon menemisen ? Ootko pössöö ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpise. Itse olen liikkunut elämäni, ja ainoa mitä on joutunut pelkäämään on nää mettästäjät jotka ampuu ja sitten vasta katsoo että mitä tuli ammuttua.
"Älä höpise. Itse olen liikkunut elämäni, ja ainoa mitä on joutunut pelkäämään on nää mettästäjät jotka ampuu ja sitten vasta katsoo että mitä tuli ammuttua."
Varmaan huomaat hetken mietittyäsi, että ihan olet omaa mielikuvitustasi peljännyt. Minä taas voin ihan ihan omista kokemuksistani kertoa, ettei karhun edessä ole kovin mukava tunne olla maassa rähmällään, tai kun karhu emo rynnistää pentukatraan kanssa suoraan kohti, puhumattakaan kun susi seuraa sienestysreissulla tuulenalla tai lähietäisyydellä.
Pedot ei tietenkään haittaa tai pelota niitä, jotka ei ole joutuneet niiden kanssa lähikontakteihin, se on ymmärrettävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä höpise. Itse olen liikkunut elämäni, ja ainoa mitä on joutunut pelkäämään on nää mettästäjät jotka ampuu ja sitten vasta katsoo että mitä tuli ammuttua."
Varmaan huomaat hetken mietittyäsi, että ihan olet omaa mielikuvitustasi peljännyt. Minä taas voin ihan ihan omista kokemuksistani kertoa, ettei karhun edessä ole kovin mukava tunne olla maassa rähmällään, tai kun karhu emo rynnistää pentukatraan kanssa suoraan kohti, puhumattakaan kun susi seuraa sienestysreissulla tuulenalla tai lähietäisyydellä.
Pedot ei tietenkään haittaa tai pelota niitä, jotka ei ole joutuneet niiden kanssa lähikontakteihin, se on ymmärrettävää.No tosi harva on saanut kokea lähikontaktia sekä karhun että suden kanssa ? Kokemusasiantuntijat on harvassa, mielikuvitus pelkästään ei siihen oikeuta.
- Anonyymi
Betoniviidakoissa taas peukkuhuumehörhöt sekoilevat.
- Anonyymi
Perussuomalaisuuden ansiota.
- Anonyymi
Todella hyvä ja oikeuden mukainen päätös susi laumojen vähentämiseen.
”Ruma ja häpäisevä näytelmä käynnissä” – Veronika Honkasalo purkautuu
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011679223.html
Näitä kommunistien ja vihreiden puheita on kuunneltu ja toteutettu liian pitkään. Ovat niin kaupunki keskeistä sakkia ja manipuoloitua porukkaa, jos heistä yksi sanoo tai lukee jostain jotain niin yhtyvät....niin se on. Toden teolla tyhmää ajattelua kehä kolmosen sisäsiittoista niin kuin muutkin heidän aatteensa.
Sudet lahtiin 2026 jeeeee. - Anonyymi
Petoeläinkannat pitää olla riittävän alhaalla.
- Anonyymi
Ihminen on pahin peto. Miten säätelet ihmiskantaa?
- Anonyymi
Vihervasemmistopoliitikot Helsingissä ovat susien ystäviä.
- Anonyymi
Porukalla susia lahtaamahan!
- Anonyymi
Lopettakaa se susista möliseminen ja kattokaa peiliin. Mitä varten susi metsästää: 1: opettaa jälkikasvua kaatamaan saalista, siksi jää raadeltuja, syömättömiä raatoja. 2: ruoaksi. Ihminen syöttää peuroja jotta olisi jotain metsästettävää ja sitten vinkuu kun pedot tulee helpoille saaliille peurojen perässä ja koirat pääsee hengestä sivutuotteena jos susilla on riistanhaku päällä. Ihmiselle ei mikään reviiri riitä ja sitten pelätään kun jo pelkkä kärpänen lentää tupaan sisälle: hyi, kamala luonto, kaikki pitää tappaa. Ihminen itse on tämän aiheuttanut kun luonto tulee liian lähelle.
- Anonyymi00045
Tappaa sudet niin ongelma on poissa! Turhaan sä öyhötät
- Anonyymi00039
Eduskunta hyväksyi selvin numeroin sudenmetsästyksen. Vihervasemmiston harmiksi.
- Anonyymi00040
Suomen kansalta löytyy vielä järkeä eduskunnassakin, mitähän nuo vihreät tekee susilla, ei kai muuta kuin haluavat vidduilla kunnon ihmisille maaseudulla.
- Anonyymi00042
Melkoinen sattuma kun Yle uutisoi asiasta niin näytettiin ihania sudenpoikasia,Yle on vihreiden ja Vasemmiston sontakanava
- Anonyymi00043
On saatu ammuttua jo aika monta sutta. Hyvä asia.
- Anonyymi00046
Luke on saanut kerättyä DNA näytteen liki 400 sudesta jonka perusteella väittää susien kokonaismääräksi vain 430. Kuka uskoo?
Jos liki 400:sta saadaan näyte niin kyllä niitä takuulla on silloin lähemmös tuhat ainakin..
Tapetaan aluksi vaikka 500 sutta ja lasketaan sen jälkeen montako on vielä jäljellä ja tapetaan loputkin. Jos tulee ikävä susia niin itärajan takana Venäjällä on metsissä 15 000 sutta jotka on valmiita vaeltamaan tänne. - Anonyymi00047
Mitä noilla susilla on merkitystä tappakaa kaikki.
- Anonyymi00048
Suomessa kun halutaan aina seurata Pohjoismaista mallia niin Tanskassa lasketaan olevan 14 sutta luonnossa.
- Anonyymi00049
Kantoja pienennettävä edelleen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13712904Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793590Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952874Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?351350Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2681328Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121226Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121137- 801021
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923