Sinä joka olet jättänyt hauta lyhdyn lojumaan kirkon pienemmälle parkkipaikalle. Hae pois. Kirkon ympäristö ei ole kaatopaikka. 😡😡
Ei ole kaatopaikka
Anonyymi-ap
9
458
Vastaukset
- Anonyymi
No etkö itse voinut nostaa sitä roskiin .tai viedä sitä samalla vaivalla kierrätykseen ,mutta älyn jättiläisenä päätit kirjoittaa tänne🙄
- Anonyymi
On sulla ongelmat. Hyvää joulua.
- Anonyymi
Ei selkä taivu ja pieru pääsee,
- Anonyymi
En ole jättänyt. Joten en vie. Ääliö. 😆😆😆
- Anonyymi
Ähtäri näistä perus itsekkyyttä.
Ketään ei auteta ei edes invalidia..
- Anonyymi
Minä en auta vetelys tä joka jätti.
- Anonyymi
Oli kuulemma syksyllä leskeksi jäänyt iäkäs naishenkilö, terveys on jo heikko oli tullut huono olo eikä muistikaan häävi ole.
Raamatussa puhutaan usein anteeksiannosta , eikös tämä tapaus täytä ehdot ? - Anonyymi
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783