Tänne ei muuten saada minkäänlaista järkevää, todellista keskustelua aikaiseksi. Se on vain pelkkää trollausta, koska anonyyminä trollit voivat lykätä kaiken paskan toistuvasti eetteriin.
Tuskin palstanpitäjän tarkoitus on tällainen idioottien häiriköintipaikka, ainakin on selvää ettei siitä saa tuloa. Ei kukaan idiootti maksa näin älyvapaassa paikassa mainostamisesta - täällä ei ostovoima jyllää. Täällä luuserit kuluttavat aikaansa.
Tänne on saatava rekisteröitymispakko. Omalla nimellä !
133
582
Vastaukset
- Anonyymi
Ja itse kirjoitit tämän aloituksesi anonyyminä. Miksi et ole itse kirjautunut? "Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan tehkää kuten minä sanon"?
- Anonyymi
Hyvin sanottu!
- AnonyymiUUSI
👍👍👍 😁
- AnonyymiUUSI
Olen kirjautunut, mutta en häiriköi ja toistele valheita, en kopioi ja toistele, häiriköi palstalla. Aloitus siis ei todellakaan koske minua, eikä muita jotka asiallisesti koittavat saada asioita esiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kirjautunut, mutta en häiriköi ja toistele valheita, en kopioi ja toistele, häiriköi palstalla. Aloitus siis ei todellakaan koske minua, eikä muita jotka asiallisesti koittavat saada asioita esiin.
Väität olevasi kirjautunut, mutta yhä edelleen jatkat kirjoittamistasi anonyymina. Mitä yrität siis peitellä? Se, että sinä itse alat määrittelemään, mikä on valhetta ja mikä totuutta ei anna minkäänlaista painoarvoa omille väitteillesi, koska piiloudut tämän kopio/linkki-ulinasi varjoon. Valehtelemistahan ei tarvitse todistaa toisin kuin totuuden ketomista?
Mitäpä jos suuntaisit möykkäämisesi vaikkapa Kopio- ja Linkkipersulle? Ei pata kattilaa soimaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Tosiasiassa Persujen ideologia joka on kaiken kannatuksen takana
"SUOMALAISTEN RAHAT KUULUU SUOMALAISILLE"
On vedetty vessan pöntöstä alas Jussi Hallaahon toimesta ja kukaan ei puolueessa uskalla sanoa vastaan...
KAIKKI HUUTAA NYT PERSUISSA ETTÄ SUOMALAISTEN RAHAT UKRAINAAN VIIMMEISTÄ SENTTIÄ MYÖDEN JA KONKURSSI SUOMEEN !
Pitää olla tyhmä jos ei tajua että tämä tuhoaa koko puolueen kannatuksen !
t. Persujen äänestäjä alusta asti. Mutta nyt on loppu tämän tahallisen Laman teon takia tähän maahan ja pakolaisten haalimisen...
200 Miljardia jo velkaa ja yli 10 % työttömiä...
Kaikki muut puolueet on yhtä tyhmiä ,mutta miten ainoa järjissään ollut puolue muuttui yhtä tyhmäksi sitä ihmettelen ?
- AnonyymiUUSI
Mikä sinun koko nimesi on? Kerro!
- AnonyymiUUSI
Siinä sinulla th on miettimistä mikä sinun nimesi on? Sinun taas aukoessa päätä jokaisessa viestiketjussa viesteille jotka olet kirjoittanut itse. Vaatien rekisteröitymispakkoa suomi24 palstoille joista poistat viestit joissa mainitaan ANONYYMI sana antipersu lyhenteen ap muodossa.😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sinulla th on miettimistä mikä sinun nimesi on? Sinun taas aukoessa päätä jokaisessa viestiketjussa viesteille jotka olet kirjoittanut itse. Vaatien rekisteröitymispakkoa suomi24 palstoille joista poistat viestit joissa mainitaan ANONYYMI sana antipersu lyhenteen ap muodossa.😏
Kiristääkö perpanssilla lippalakki?
- AnonyymiUUSI
Saako kysyä ap miksi sinä peukutat toistuvasti nikkiäsi vaihdettuasi samoja omia viestejäsi esim. jossa sinä tiedustelet itseltäsi omaa nimeäsi?😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyä ap miksi sinä peukutat toistuvasti nikkiäsi vaihdettuasi samoja omia viestejäsi esim. jossa sinä tiedustelet itseltäsi omaa nimeäsi?😁😁
Minä kysyn sinulta, miksi sinä väität mitä illoinkin typerää, vaikka sinulla ei ole mitään keinoa todistaa väitteitäsi todeksi.
- AnonyymiUUSI
Tee itse historiaa jo lopeta tuo pelkurina oleminen ja vastaa itse sinulle sitettyihin kysymyksiin. Vai etkö näiltä harhoiltasi jouda?
- AnonyymiUUSI
Se on Adolf Herman Persu. Olen perussuomalainen Mestarin armosta.
- AnonyymiUUSI
Minä maksaisin mitä vain, että palstalla näytettäisiin Perskindol mainosta.
- AnonyymiUUSI
Toinen hyvä olisi Perussuomalaisten "pensan hinta perkele" vaalimainos ikuisella toistolla... hukattu tilaisuus. Lukiessa viestejä kuuluisi aina otsarillimiehen mölinää: "pensan hinnan korottajat perkele, pensan hinnan korottajat perkele"
- AnonyymiUUSI
Entä sananvapaus? Kuka uskaltaa sanoa mitään omalla nimellään, jos seurauksena on lokakampanja?
- AnonyymiUUSI
Meneekö Persulla ihon alle pettyneet kansalaiset antavat puolueelle kyytiä ja kertovat ettei Persuista ole kuin tuhotyöhön.
- AnonyymiUUSI
On hienoa havaita, kuinka nuo joista ja joille avaus on tarkoitettukin, joita se koskee - osoittavat sen taas kerran harvinaisen paikkaansa pitäväksi.
- AnonyymiUUSI
Saitko jauhot suuhusi vai mistä kiikastaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat urheasti naulojen hakkaamista arkkuusi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat urheasti naulojen hakkaamista arkkuusi.
Kovin on persureppana köykäisillä eväillä liikkeellä väittäessään toisten hakkaavan nauloja omiin arkkuihinsa. Odotahan vain, pääset kohta taas ulisemaan oppositiopuolueen roolissa.
#petosjytky - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pakkomielle jauhut suussa oikein sinulle on ? Se että heittäydyt kerta toisensa jälkeen naamallesi asvalttiin, ei ole kovinkaan viisasta toimintaa, höpötellen jauhoista.
- AnonyymiUUSI
Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Esko Nurmijärveltä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pakkomielle jauhut suussa oikein sinulle on ? Se että heittäydyt kerta toisensa jälkeen naamallesi asvalttiin, ei ole kovinkaan viisasta toimintaa, höpötellen jauhoista.
Oho! Persujan on ärtyneellä tuulella. Ei ollut tarkoitus hieroa suolaa haavoihisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho! Persujan on ärtyneellä tuulella. Ei ollut tarkoitus hieroa suolaa haavoihisi.
Jep. Persulla on nyt menossa harmitusvaihe. Ja sitähän seuraa totuttuun tapaan raju uhriutuminen : )
- AnonyymiUUSI
Sinä voit aina laitaa oma nimesi siihen perää ja Puh .nummjos haluut ja Joss sulla ouhnjqmosite olla
- AnonyymiUUSI
Niinkuin yleensäkin, sinulla ei ole taaskaan mitään aavistustakaan mistä on kyse. Miksi siis kommentoit ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin yleensäkin, sinulla ei ole taaskaan mitään aavistustakaan mistä on kyse. Miksi siis kommentoit ?
Lahkolaispersua viedään kuin kuoriämpäriä 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaispersua viedään kuin kuoriämpäriä 🤭
On siinä trollilla itseluottamusta. Ihan pihalla, mutta omasta mielestä menee hienosti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On siinä trollilla itseluottamusta. Ihan pihalla, mutta omasta mielestä menee hienosti.
Jos minä tein huomion siitä, kuinka tuo edeltävä kirjoittelija pompotti sinua, niin miten se tekee minusta muka trollin? Tyhmähän sinä olet kuin saapas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä tein huomion siitä, kuinka tuo edeltävä kirjoittelija pompotti sinua, niin miten se tekee minusta muka trollin? Tyhmähän sinä olet kuin saapas.
"Tyhmähän sinä olet kuin saapas."
Eli persu. ;)
- AnonyymiUUSI
Demarit nyt ovat sellaisia jokapaikannaukujapaskahousuja.
- AnonyymiUUSI
Piposi kiristää selvästikin.
- AnonyymiUUSI
Eikö teistä persureppanoista ole edes jauhottamaan demareita? Voi hyvää päivää!
- AnonyymiUUSI
Marinin pelko on viisauden alku ♥️♥️♥️♥️
Marin uusi tuleminen pelastaa Suomen
👺👺👺👺👺👺👺👺
Matematiikka on vaikeaa: Urpon hallitukselleVTV:n raportissa 8 miljardin virhe ???
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011638626.html
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa, kuten VTV:n raportissa arvioidaan.
”Raporttimme yhteenvedon muotoiluista voi tosiaan saada virheellisen käsityksen, että 3,9 prosentin kasvu menojen suhteessa bkt:hen johtuisi vain menolisäyksistä, vaikka näin ei ole. Kyseinen luku pitää sisällään myös automaattiset menojen muutokset. Asia on tuotu oikealla tavalla esiin muissa raportin kohdissa. Emme väitä, että julkisen talouden ongelmat johtuisivat vain Marinin hallituksen toimista”, Kangasrääsiö kirjoitti HS:lle."
Äänestää SDP👺👺👺👺👺👺🎩🎩🎩🎩🎩💩💩💩💩💩💩
Orpon ensimmäinen valhe koskee huolta Suomen talouden velkaantumisesta. Orpo johti kokoomuksen vaaleihin lupauksella, että on aika lopettaa velaksi eläminen. Lopputuloksena on se, että velkaantuminen jatkuu vähintään samaa tahtia kuin ennenkin.
Huhtikuussa 2025 Orpo osoitti kaikki huolipuheensa valheiksi. Hallitus antoi isolla kauhalla veronkevennyksiä, joista suurimman hyödyn keräävät kaikkein suurituloisimmat. Heidän lisäkseen hyötyjiä ovat suuryritykset, jotka saavat yhteisöveron alennuksen.💩💩💩💩💩💩💩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺
Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Kaikkein paras näyttö on ollut vaatimus koko kansan kouluttamisesta, jotta työelämme saisi mahdollisimman parhaita osaajia. Tätähän oikeisto ensi alkunn vastusti, mutta kun tulokset puhuivat puolestaan, kääntyi myös kannattamaan sitä. Tuottavia yrityksiä ei olisi ilman osaavaa henkilöstöä. Nokia kasvu globaaliksi suuryrotykseksi oli selvä esimerkki tästä. Sinun koultusta vähättelevillä keinoillasia se olisi jäänyt totetumatta. Koko kansan koulutus on ollut ylivoimaisesti paras talouspoltiinen innovaatio, mitä Suomessa ja monessa muussakin maassa on tehty. Suomessa se on ollut erittäin demarijohtoista kuten muissakin pohjoismaissa. Ilman tätä koulutusbuumia, meillä olisi vientiin kykenämättöniä snägariytyksiä ja se olisi siinä. Ennen sota meillä oli ulkomaalaisen pääoman siivittämää teollisuutta, joka ei vielä tarvinnut erityisen koulutettua väestöä. Ilman koko kansan koulutusta, olisimme kehitysmaa, jota EU-jäsenenenä verrattaisiin Romaniaan ja Bulgariaan.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Kokoomus on huolehtinut hyvin omien rahoittajiensa asioista. Suuri ongelma on, että kokoomus tekee sen AINA muun yhteiskunnan kustannuksella. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marinin pelko on viisauden alku ♥️♥️♥️♥️
Marin uusi tuleminen pelastaa Suomen
👺👺👺👺👺👺👺👺
Matematiikka on vaikeaa: Urpon hallitukselleVTV:n raportissa 8 miljardin virhe ???
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011638626.html
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa, kuten VTV:n raportissa arvioidaan.
”Raporttimme yhteenvedon muotoiluista voi tosiaan saada virheellisen käsityksen, että 3,9 prosentin kasvu menojen suhteessa bkt:hen johtuisi vain menolisäyksistä, vaikka näin ei ole. Kyseinen luku pitää sisällään myös automaattiset menojen muutokset. Asia on tuotu oikealla tavalla esiin muissa raportin kohdissa. Emme väitä, että julkisen talouden ongelmat johtuisivat vain Marinin hallituksen toimista”, Kangasrääsiö kirjoitti HS:lle."
Äänestää SDP👺👺👺👺👺👺🎩🎩🎩🎩🎩💩💩💩💩💩💩
Orpon ensimmäinen valhe koskee huolta Suomen talouden velkaantumisesta. Orpo johti kokoomuksen vaaleihin lupauksella, että on aika lopettaa velaksi eläminen. Lopputuloksena on se, että velkaantuminen jatkuu vähintään samaa tahtia kuin ennenkin.
Huhtikuussa 2025 Orpo osoitti kaikki huolipuheensa valheiksi. Hallitus antoi isolla kauhalla veronkevennyksiä, joista suurimman hyödyn keräävät kaikkein suurituloisimmat. Heidän lisäkseen hyötyjiä ovat suuryritykset, jotka saavat yhteisöveron alennuksen.💩💩💩💩💩💩💩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺
Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Kaikkein paras näyttö on ollut vaatimus koko kansan kouluttamisesta, jotta työelämme saisi mahdollisimman parhaita osaajia. Tätähän oikeisto ensi alkunn vastusti, mutta kun tulokset puhuivat puolestaan, kääntyi myös kannattamaan sitä. Tuottavia yrityksiä ei olisi ilman osaavaa henkilöstöä. Nokia kasvu globaaliksi suuryrotykseksi oli selvä esimerkki tästä. Sinun koultusta vähättelevillä keinoillasia se olisi jäänyt totetumatta. Koko kansan koulutus on ollut ylivoimaisesti paras talouspoltiinen innovaatio, mitä Suomessa ja monessa muussakin maassa on tehty. Suomessa se on ollut erittäin demarijohtoista kuten muissakin pohjoismaissa. Ilman tätä koulutusbuumia, meillä olisi vientiin kykenämättöniä snägariytyksiä ja se olisi siinä. Ennen sota meillä oli ulkomaalaisen pääoman siivittämää teollisuutta, joka ei vielä tarvinnut erityisen koulutettua väestöä. Ilman koko kansan koulutusta, olisimme kehitysmaa, jota EU-jäsenenenä verrattaisiin Romaniaan ja Bulgariaan.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Kokoomus on huolehtinut hyvin omien rahoittajiensa asioista. Suuri ongelma on, että kokoomus tekee sen AINA muun yhteiskunnan kustannuksella.👺👺👺👺👺👺🎩🎩🎩🎩🎩💩💩💩💩💩💩
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Kokoomus on huolehtinut hyvin omien rahoittajiensa asioista. Suuri ongelma on, että kokoomus tekee sen AINA muun yhteiskunnan kustannuksella.
- AnonyymiUUSI
Siksihän (mainostilan myymiseksi avausten ja viestien lukumäärien perusteella) sinä vttuileva luotsi saat sivupersooniesi kanssa tapella s24 palstoilla vuodesta toiseen tappaen kaiken muun viestiliikenteen paitsi omasi, koska tuotat nettiriippuvaisena piruparkana valtaosan s24 palstojen avauksista monologeinesi niiden viestiketjuissa. Vaikka kirjoittelusi kaikessa asiattomuudessa sääntörikkeineen on tänäänkin tasolla minkä takia sinulle olisi pitänyt antaa ikuiset estot s24 palstoille jo vuosia sitten.
- AnonyymiUUSI
Samaa sontaa ilman perusteluja, faktaa, edes järkevää perustelua. Uskomatonta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa sontaa ilman perusteluja, faktaa, edes järkevää perustelua. Uskomatonta.
Ei minun tarvitse perustella sinun ap kaikessa yksinkertaisuudessasi tehdessä sen aina minun puolestasi. Mikä nolointa osaltasi se, ettet sinä sitä koskaan ymmärrä sitä, miten sinä vttuileva luotsi käräytät aina itse itsesi.
- AnonyymiUUSI
Onko palstalla mainoksia ????
En tunnista ainoatakaan !!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse perustella sinun ap kaikessa yksinkertaisuudessasi tehdessä sen aina minun puolestasi. Mikä nolointa osaltasi se, ettet sinä sitä koskaan ymmärrä sitä, miten sinä vttuileva luotsi käräytät aina itse itsesi.
Ok. Onko sinulla muitakin harhoja? Ja oletko hakenut niihin apua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Onko sinulla muitakin harhoja? Ja oletko hakenut niihin apua?
"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "tedrakkaasi", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "tedrakkaasi", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
Eli et ole hakenut apua näihin sinun harhoihin. :(
- AnonyymiUUSI
Ilmankos ajat pakkoa.
- AnonyymiUUSI
Pöhveli ei lannistu saamastaan palautteesta, vaan jatkaa kopioidensa kopiointia vuodesta toiseen.
- AnonyymiUUSI
No miksei aloittaja ole rekisteröitynyt itse ?
- AnonyymiUUSI
Aloittaja yrittää kaasuvalotusta (gaslightning), onnistumatta siinä. Kuuluu oikeistoradikaalin pelikirjaan.
https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/ - AnonyymiUUSI
Aloittaja on kyllä rekisteröitynyt "itse".
- AnonyymiUUSI
Aina vain sinä jatkat tuota rekisteröitymispakko-paasaamistasi anonyyminä. Kommenttisi kertookin enemmän itsestäsi kuin muista!
- AnonyymiUUSI
Miksi kirjoitat anonyyminä? Tulitko nolatuksi omalla nimimerkilläsi, vai miksi kirjoitat nykyään anonyyminä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina vain sinä jatkat tuota rekisteröitymispakko-paasaamistasi anonyyminä. Kommenttisi kertookin enemmän itsestäsi kuin muista!
Ei, kyllä se kertoo aika pitkälle muista, sinusta. Ymmärrettävästi sisältö on sinulle taas ylivoimaista, mutta se on tarkoitettu läjhinnä sinulle ja muutamalle palstalle paskantavalle häirikölle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat anonyyminä? Tulitko nolatuksi omalla nimimerkilläsi, vai miksi kirjoitat nykyään anonyyminä?
KAIKKI sinun nikeistäsi on edelleen anonyymejä vaikka sinä ap väität ihan muuta jokaisella nikilläsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä se kertoo aika pitkälle muista, sinusta. Ymmärrettävästi sisältö on sinulle taas ylivoimaista, mutta se on tarkoitettu läjhinnä sinulle ja muutamalle palstalle paskantavalle häirikölle.
Olet jo jäänyt satimeen itse virittämääsi ansaan. Ethän sinä sitä tietenkään tunnusta, mutta aloituksen aivopiereskelysi kertoo kaiken oleellisen. Miksi et kirjoittanut sillä rekisteröidyllä nikilläsi, kun kerran väität itselläsi sellaisen löytyvän? Vai kävikö niin, että valehtelit siitäkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo jäänyt satimeen itse virittämääsi ansaan. Ethän sinä sitä tietenkään tunnusta, mutta aloituksen aivopiereskelysi kertoo kaiken oleellisen. Miksi et kirjoittanut sillä rekisteröidyllä nikilläsi, kun kerran väität itselläsi sellaisen löytyvän? Vai kävikö niin, että valehtelit siitäkin?
Koska en halua sinua perskärpäseksi taas. Siksi on valittava anonyymius, niinkuin muidenkin uhriesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska en halua sinua perskärpäseksi taas. Siksi on valittava anonyymius, niinkuin muidenkin uhriesi.
No nythän sinä potkit jo omaa vaatimustasi suoraan käkättimeen. Kirjoittelusi on täysin järjetöntä. Kannattaisikos vähän miettiä ennen avautumistaan, että mitä sitä tuleekaan suoltaneeksi?
- AnonyymiUUSI
On mukavampaa syyttää edellistä hallitusta kaikesta nimettömänä.
Voi hokea höpöjä esim. Marinin hallituksen ostovoiman häviämisestä mainitsematta, että se hävisi Ruotsissakin, mutta ei yhtä pahasti, koska palkat nousivat.
Nyt Orpo yrittää estää palkankorotuksia palkansaajan asemaa heikentämällä.
Sori, tuli nimettömänä, niin tuli aloituskin.- AnonyymiUUSI
TOUCHE !!!
- AnonyymiUUSI
Ei sillä ole mitään merkitystä itketkö sinä ap persujen perään jollain kymmenistä anonyymeistä nikeistäsi vai anonyyminä ilman anonyymejä nikkejäsi sinut tunnistaa jo kaukaa muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Niin kuin sekava höpöttely ja älyvapaat väitteet, ilman perusteluja. Eihän sellaista jujaan omissa nimissään kehtaisikaan - satoja kertoja päivässä.
- AnonyymiUUSI
Kun PS oli oppositiossa, kaikista ongelmista syytettiin valtaeliittiä.
Nyt PS on valtaeliittiä !! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun PS oli oppositiossa, kaikista ongelmista syytettiin valtaeliittiä.
Nyt PS on valtaeliittiä !!Väyrynen on ainoa järkimies tässä maassa ! Mutta ei hunttalan matti puolue Kepu.
Laura Huhtasaari on oikea Persu ,mutta se ei uskalla suutansa aukaista kun lentää muuten ulos koko puolueesta ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin sekava höpöttely ja älyvapaat väitteet, ilman perusteluja. Eihän sellaista jujaan omissa nimissään kehtaisikaan - satoja kertoja päivässä.
Tyhjänpyörittäjäpersu voi katsoa peiliin tuollaisia höpötellessään.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko, että jokainen kirjoittaa omalla kimellä ja suluissa näkyy henkilötunnus??
- AnonyymiUUSI
Sinä ja monet muutkin käytätte suosittua nimimerkkiä ''Anonyymi-ap''
Mikä estää rekisteröitymisen, omalla nimellä ??- AnonyymiUUSI
Voi luoja tuota yksinkertaisuutta ! kuinka moneen kertaan sinulle asiat pitäisi oikein selittää?
;D - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja tuota yksinkertaisuutta ! kuinka moneen kertaan sinulle asiat pitäisi oikein selittää?
;DSinun ei kannata yrittää selittämistä.
- AnonyymiUUSI
Uskomatonta, tuo menee jo tyhmyyden puolelle.
"Voi luoja tuota yksinkertaisuutta ! kuinka moneen kertaan sinulle asiat pitäisi oikein selittää?"
;D - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta, tuo menee jo tyhmyyden puolelle.
"Voi luoja tuota yksinkertaisuutta ! kuinka moneen kertaan sinulle asiat pitäisi oikein selittää?"
;DMitä muuta Turkuun kuuluu?
- AnonyymiUUSI
Ihan aikuisten oikeasti luulet että omistaja (City Digital) ei olisi kartoittanut rekisteröitymispakkoa ??
Suomi24 on kylähullujen temmelyskenttä :))- AnonyymiUUSI
Tuloksesta päätellen ei, liiketoimet kärsivät. Kylähullut eivät tuota, heillä ei ole ostovoimaa.
- AnonyymiUUSI
Nimi ja HETU eivät riitä. Kirjoittajan pitää laittaa näkyviin myös katuosoitteensa sekä paikkakunta - helpottaa paljon vasarapartioiden työtä.
- AnonyymiUUSI
Ykinkertaista on, istu hetki ja pohdi, millainen yleensä on palstojen rekisteröityminen, vaaditaanko niissä tuollaisia tietoja. Mikäli ei, miksi sitten täällä.
- AnonyymiUUSI
Aloittajan ehdotus on järjetön. Henkilötiedot on syystäkin salattu monissa palveluissa! Ei missään muuallakaan vaadita vahvaa tunnistautumista, ellei ole jonkun viraston palvelu!?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan ehdotus on järjetön. Henkilötiedot on syystäkin salattu monissa palveluissa! Ei missään muuallakaan vaadita vahvaa tunnistautumista, ellei ole jonkun viraston palvelu!?
Henkilötiedot ? Mitä tarkoitat henkilötiedoilla, ? Onko joku puhunut jotain vahvasta tunnistautumisesta ?
Taas kerran vetää palstahäirikkö metsään oikein vauhdilla. Pistelee omiaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joo en kyllä omilla pankkitunnuksilla kirjaudu tänne.. tänne jää siinä tapauksessa korkeintaan kolme kirjoittajaa jotka ovat niin tyhmiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joo en kyllä omilla pankkitunnuksilla kirjaudu tänne.. tänne jää siinä tapauksessa korkeintaan kolme kirjoittajaa jotka ovat niin tyhmiä
Kuka pankkitunnuksista on puhunut ? Menikö palstahäiriköllä nyt pelit aivan sekaisin, kun on esitetty että trollausta hankaloitetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pankkitunnuksista on puhunut ? Menikö palstahäiriköllä nyt pelit aivan sekaisin, kun on esitetty että trollausta hankaloitetaan.
miten varmistetaan, ettei joku tee tilauksia tai ota lainaa toisen nimiin kun kakki tiedot on kaikkien saatavissa?
olen ollut atk-työssä jossa ensimmäinen oppi on, että arkaluontoinen tieto ei saa päätyä ulkopuolisten käsiin. tuossa sillä periaatteella on heitetty vesilintua..
parempi ehdotus on että kaikilta näkyy nimen ensimmäinen kirkain ja sukunimi, mutta ei henkilötunnusta tai koko nimeä saati osoitetta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On melko irvokasta, että populistipersu kirjoittelee "trollaamisen hankaloittamisesta" :))))
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17920267/persujen-kritisointi-on-toimittajalle-vaarallista - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henkilötiedot ? Mitä tarkoitat henkilötiedoilla, ? Onko joku puhunut jotain vahvasta tunnistautumisesta ?
Taas kerran vetää palstahäirikkö metsään oikein vauhdilla. Pistelee omiaan.No millä muulla tavalla meinasit varmistaa että kirjoittaja kirjoittaa omalla nimellä, niin kuin aloituksessa vaaditaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On melko irvokasta, että populistipersu kirjoittelee "trollaamisen hankaloittamisesta" :))))
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17920267/persujen-kritisointi-on-toimittajalle-vaarallistaKovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miten varmistetaan, ettei joku tee tilauksia tai ota lainaa toisen nimiin kun kakki tiedot on kaikkien saatavissa?
olen ollut atk-työssä jossa ensimmäinen oppi on, että arkaluontoinen tieto ei saa päätyä ulkopuolisten käsiin. tuossa sillä periaatteella on heitetty vesilintua..
parempi ehdotus on että kaikilta näkyy nimen ensimmäinen kirkain ja sukunimi, mutta ei henkilötunnusta tai koko nimeä saati osoitetta.Arkaluontoiset tiedot ? Aika harvalle keskustelupalstalle vaaditaan mitään arkaluontoista - pelkkä nimi riittää. Toki täälläkin on tuo puhelin nro - joka jo auttaa tunnistettavuuteen, mutta kun rekisteröityminen ei ole pakollinen.
- AnonyymiUUSI
Lisäksi on laitettava esille myös kyvyt itsepuolustuksesta. Ihan vaan vasarapartion hyvinvoinnin vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään,
Lääkkeet syömättä ? Tulevat kohta antamaan sen pakko pistoksena.
- AnonyymiUUSI
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19187850/putin--valmistautuu--pimentamaan--venajan
Siinä on aloittajan tavoite. Eipä ole kyllä herrankaan nimeä näkynyt,miksiköhän? Näitä vapaus vain mulle on liikaa jopa persuissakin.- AnonyymiUUSI
Helppo vaatia muilta, mutta vaikea toimia esimerkkinä. Laitan oman nimen näkyviin, jos aloittajakin laittaa, mutta enpä usko, että tulee tapahtumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helppo vaatia muilta, mutta vaikea toimia esimerkkinä. Laitan oman nimen näkyviin, jos aloittajakin laittaa, mutta enpä usko, että tulee tapahtumaan.
Minua ei sinun nimesi kiinnosta, vaan kyse on palstan ylläpitäjän mahdollisuudesta saada tämä häiriköinti kuriin. Siis puuttua tähän hulluun menoon. Oletuksena, että sen verran olisi häiriköillä moraalia, etteivät kehtaisi näin hulluja juttuja kun täällä syöttävät, satoja kertoja toistella, ja järjenvastaisia valheita huudella. Perisaatteessa siis "omavalvonta" hölmöille kovennettuna. Mikäli perusteltu, faktinen osoitus on käynyt "antipersun" hullulle väitteelle, sitä ei tunnistettava nikki kehtaisi - ehkä huudella kuukausi, vuosi toilkulla. Ja jos kehtaisi, ylläpito saisi sen pois. Katkeamaan ja palstalle mahdollisesti syntyisi oikeita keskusteluja.
- AnonyymiUUSI
Vapaus vaatii myös vastuun. Mielipuolinen huutelu ja hullujen linkkien jakaminen, kopioiden kanssa "keskusteulun" käyminen, ilman että edes kopioiden ja linkkien käyttäjä osaisi niissä esitettyjä asioita perustella. Jos edes liittyvät asiaan. Siitähän juurikin on kyse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei sinun nimesi kiinnosta, vaan kyse on palstan ylläpitäjän mahdollisuudesta saada tämä häiriköinti kuriin. Siis puuttua tähän hulluun menoon. Oletuksena, että sen verran olisi häiriköillä moraalia, etteivät kehtaisi näin hulluja juttuja kun täällä syöttävät, satoja kertoja toistella, ja järjenvastaisia valheita huudella. Perisaatteessa siis "omavalvonta" hölmöille kovennettuna. Mikäli perusteltu, faktinen osoitus on käynyt "antipersun" hullulle väitteelle, sitä ei tunnistettava nikki kehtaisi - ehkä huudella kuukausi, vuosi toilkulla. Ja jos kehtaisi, ylläpito saisi sen pois. Katkeamaan ja palstalle mahdollisesti syntyisi oikeita keskusteluja.
Milloin sinä itse lopetat muiden kommentointien alaspainamisen ja valheväitteesi, koska olet itse se, joka ei kykene todistamaan omien kirjoitustesi sisällöllistä faktapohjaisuutta? Naamasi turpoaa jo pelkästään siitäkin, jos pelkän lähdetiedoston julkaisee.
Venäläistä sananvapauttako ihailet? Siellähän ei totuuden kertomista hyväksytä. Jos perussuomalaisia täällä kritisoivat laittavat kommenttiensa tueksi faktantarkastettua tietoa osoittaakseen, etteivät he kirjoittele mitä sylki suuhun tuo, niin sinä syytät valehtelusta. Etkä itse edes kykene kumoamaan niitä, mutta täysin perusteluitta syyttelet muita valehtelijoiksi. Missä ovat sinun omat todisteesi sille, kun tuomitset muita valehtelijoiksi? Oletatko, että kaikki on valhetta vain siksi, kun mielivaltaisesti määrittelet niin vaikka muut olisivat jo todistaneet sen, etteivät he valehtele vaan kirjoittavat asiaa?
Ellei ole mitään asiallista sanottavaa, niin miksi ylipäätään kirjoitat? Näitä samoja palstarutinoitasihan täällä on luettavissa pilvin pimein eikä niissä ole itse politiikkakeskusteluun mitään annettavaa. Juokset vain kuin ajokoira toisia kirjoittajia jahtaamassa.
- AnonyymiUUSI
Persu vaatii aina muilta asioita mitä itse ei tietenkään tee.
Ja oikeasti suuttuu kun muut ei kannatakkaan.
Miksi aloittaja täällä vinkuu,menisi facebookiin,siellä ollaan nimellä. - AnonyymiUUSI
Kaikki nää poliittiset palstat ovat samanlaisia, haukutaan, herjataan, valehdellaan.
- AnonyymiUUSI
Täällä on ihan hyvää keskustelua. Jos meno ei miellytä, voi siirtyä toiseen palveluun.
- AnonyymiUUSI
Kumpi se nyt on kun Populistit itkee yleensä että sanan vapautta rajoitetaan liikaa ja nyt nämä itse alkavat kahlitsemaan sananvapautta, että kumpikin se nyt pitää olla, vai Persu saa sanoa mitä vaan kenestä vaan mutta jos persuja arvostellaan se on väärin
Niin, sehän on vaikea tajuta, että sivistysvaltiossa sananvapauden kanssa kulkee käsi kädessä vastuuntuntoisuus. RäyhävasemmistoIaisethan ei tätä käsitettä ymmärrä ja siksi olisi hyvä rajoittaa, ei vasemmistolaisten sananvapautta, vaan vasemmistolaisten häiriökäyttäytymistä. Ts. yIIäpito joutuisi tekemään vasemmistoIaisten puoIesta sen, minkä luulisi hyveellistä Iarppaavien vasemmistoIaisten ymmärtävän jo perusasiana ja toimivan kuten muita opettavat. Kumma kyllä, sitä ei vain ymmärretä ja siksi kaikki ympäristöt, joihin vasemmisto saasteineen IiIIuu, mädättyy tavaIIa tai toiseIIa.
- AnonyymiUUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Niin, sehän on vaikea tajuta, että sivistysvaltiossa sananvapauden kanssa kulkee käsi kädessä vastuuntuntoisuus. RäyhävasemmistoIaisethan ei tätä käsitettä ymmärrä ja siksi olisi hyvä rajoittaa, ei vasemmistolaisten sananvapautta, vaan vasemmistolaisten häiriökäyttäytymistä. Ts. yIIäpito joutuisi tekemään vasemmistoIaisten puoIesta sen, minkä luulisi hyveellistä Iarppaavien vasemmistoIaisten ymmärtävän jo perusasiana ja toimivan kuten muita opettavat. Kumma kyllä, sitä ei vain ymmärretä ja siksi kaikki ympäristöt, joihin vasemmisto saasteineen IiIIuu, mädättyy tavaIIa tai toiseIIa.
Ok. Onko sinulla muitakin harhoja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Onko sinulla muitakin harhoja?
Tuo ei ole mikään harha - vaan ehdoton fakta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole mikään harha - vaan ehdoton fakta.
Asia, josta persu kirjoittaa, mutta jota itse ei kunnioita.
- AnonyymiUUSI
Varsinainen "pisnis-nero", seuraavaksi ehdotat palstan muuttamista maksulliseksi 1€ / viesti??
- AnonyymiUUSI
Sekin olisi tietystikin yksi ratkaisu, mutta se on kyllä aivan sinun oma "keksintösi", sillä mormaalilla tyylilläsi. "seuraavaksi tiettty sitten . . . . ainaski rupee". Milloin se on Persut milloin joku henkilökohtaisesti.
Jos sinulla ei ole kaikki kohdallaan, miksi pitää huudella.
On tässä hyväkin puolensa. Anonyyminä räyhägeeniset voi purkaa pahoinvointinsa rääkymäIIä päät tuIipunaisena sen sijaan, että menettäisivät tämän terapiakanavan ja kohdistaisivat kaduilla ja ostareilla vihansa viattomiin sivullisiin.
- AnonyymiUUSI
Niin, kuten esim. sinä anonyymeillä nikeillä pahoinvoiva räyhäävä rääkyjä miljoonanikki mr peflet.
- AnonyymiUUSI
Nämä häiriköt täällä, eivät oikeassa elämässä kävisi kenenkään kimppuun. Eivät tuo reaalimaailmassa ajatuksiaan ;D esiin, vaan ovat näitä palstasotkijoita joilla ei ole mitään annettavaa mihinkään.
Jopioivat ja valehtelevat. Mihinkään ei älyllistä vastausta asiaan tule. Pelkkää kommentoijaan käyvää hyökkäilyä.
Eihän normaali ihminen noin käyttäydy. Ja kun sellaista palstahäirikköä pöllyttää, itkemäänse se perkele alkaa ja valituksia rustaamaan huonostä käytöksestä.
Asiasta toki voidaan aina keskustella, mutta ei kopioilla ja toistoilla, valheilla jotka vain jatkuvat ja jatkuvat. On aivan sama mitä noilla matalaotsille kertoo ja esittää, perustelee ja faktaa kertoo heidan satuihinsa. Sama savotta alkaa hetken päästä uudelleen. Eivät siis todellakaan ole oikeassa paikassa keskustelupalstalla - huonollakaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kuten esim. sinä anonyymeillä nikeillä pahoinvoiva räyhäävä rääkyjä miljoonanikki mr peflet.
Nimimerkki ilman tunnistettavuutta. Eli sama kuin anonyymi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä häiriköt täällä, eivät oikeassa elämässä kävisi kenenkään kimppuun. Eivät tuo reaalimaailmassa ajatuksiaan ;D esiin, vaan ovat näitä palstasotkijoita joilla ei ole mitään annettavaa mihinkään.
Jopioivat ja valehtelevat. Mihinkään ei älyllistä vastausta asiaan tule. Pelkkää kommentoijaan käyvää hyökkäilyä.
Eihän normaali ihminen noin käyttäydy. Ja kun sellaista palstahäirikköä pöllyttää, itkemäänse se perkele alkaa ja valituksia rustaamaan huonostä käytöksestä.
Asiasta toki voidaan aina keskustella, mutta ei kopioilla ja toistoilla, valheilla jotka vain jatkuvat ja jatkuvat. On aivan sama mitä noilla matalaotsille kertoo ja esittää, perustelee ja faktaa kertoo heidan satuihinsa. Sama savotta alkaa hetken päästä uudelleen. Eivät siis todellakaan ole oikeassa paikassa keskustelupalstalla - huonollakaan.Milloin sinä opit todistamaan, että muut muka valehtelisivat? Sanot, että asioista voi keskustella, mutta totuuden todistamisen sinä vaadit kiellettäväksi? Jos täällä kaikki kirjoittelisivat persujen omilla säännöillä, niin eihän täällä olisi totuutta koskaan nähtykään.
Hyvä keskustelija sallii toisten osoittavan todeksi, että se mitä he kirjoittavat, ei ole mitään puppugeneraattorien tuotosta. Silloin sinulla itselläsi on myös sama oikeus todistaa, että mitä kirjoitat, perustuisi myöskin totuuuteen. Jostain kumman syystä haluat, että valehtelemiselle olisi esteettömämpi väylä. Miksi?
Hei olen samaa mieltä 😁
- AnonyymiUUSI
Joo ei, on saatava huudella puskista muuten menee heti henkilökohtaisuuksiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi
2025-12-08 01:29:01
UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Lue lisää
Etkähän sinä vttuileva luotsi ap ole edelleen ihan väärä ihminen puhumaan sananvapaudesta minkä sallit vain itsellesi s24 palstoilla? Sinun taas sensuroidessa jokaisesta viestiketjusta KAIKKI muiden viestit jotka sinun yksinpuheluja omien mielikuvituskavereittesi kanssa häiritsee. Jotka aina säilyy sensuuriltasi eli viestisi joissa sinä vttuilet itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Persut näköjään ovat kokoontuneet puhumaan keskenään viisaita.
- AnonyymiUUSI
Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu Mamu mamu mamu mamu Marin mamu mamu....................................
- AnonyymiUUSI
Miten vahva tunnistautuminen käytänössä toteutettaisiin? Pitäisikö pankkitunnuksilla kirjautua joka kerta sisään vai ainoastaan tiliä luodessa?
- AnonyymiUUSI
Mikä vahva tunnistautuminen ? Sellaista ei ole missään kukaan ehdottanut tai vaatinut.
- AnonyymiUUSI
Kun nyt näkisi edes yhden täysipäisen avauksen rek.pakon viedessä viimeisenkin kirjoittajan palstalta.
- AnonyymiUUSI
Miksi tällainen palsta siis on ? Mitä sanottavaa voi olla, joka on syytä esiin tuoda, jos sitä ei voi kertoa rekisteröityneenä käyttäjänä ? Silloinhan on oltava jokin syy "piiloutumiselle" ja se syy, näyttää olevan palstalla häiriköinti, valheet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tällainen palsta siis on ? Mitä sanottavaa voi olla, joka on syytä esiin tuoda, jos sitä ei voi kertoa rekisteröityneenä käyttäjänä ? Silloinhan on oltava jokin syy "piiloutumiselle" ja se syy, näyttää olevan palstalla häiriköinti, valheet.
Mitä tavoittelet tuolla palstasensuurillasi? Venäläistä sananvapauttako?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tavoittelet tuolla palstasensuurillasi? Venäläistä sananvapauttako?
Sananvapaus edellyttää vastuuta. Sellaista ei ole toistuvan, valheelliseksi osoitetun väitteen jatkuva ja toistuva levittely. Sellainen ei siis kuulu sananvapauden piiriin. Eikä varsinkaan kun sitä levitetään anonyyminä. Siihen tunnistettava nimimerkki on ollut muissa palstoilla toimiva ratkaisu.
- AnonyymiUUSI
En näe nimeäsi!
- AnonyymiUUSI
Minä tunnistan sinut ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnistan sinut ap.
Kerroitko samna psykiatrillesi?
- AnonyymiUUSI
Pitkäaikaisena Persujen äänestäjänä sanon että Persut on Perseensä taas myyneet nyt Ukrainaan... Suomalaisten kustannuksella.
Kaikki rahat ja valtion velat ollaan valmiita lähettämään Ukrainan Oligarkkien p......n
(ihan kuten kaikki muutkin puolueet )
Suomi velkaantuu ...Työttömyys lisääntyy tänäänkin uutinen heti aamusta yli 1000 hengen lomautuksista irtisanomisista Valmetilta (Ukrainan tuen takia sekin)
Mitä järkeä koko Puolue oli ajaa pien puolueeksi Jussin (joka on todellinen johtaja edelleen puolueessa) järjettömän Ukrainan linjan takia !!!!
Suomalaisten rahathan kuuluu Suomalaisille eikä Ukrainan Ryssille !
Sotikoot Ryssät omilla rahoilla keskenään ei sen meille pitääisi kuulua mitenkään...
Persujen äänestäjät ei hyväksy tuollaista toimintaa ei ei ja ei !- AnonyymiUUSI
Soin myi rahat Kreikkaan ja pakolaiset tänne Jussi myis Ukrainaan ja pakolaiset tänne..
- AnonyymiUUSI
Ja tuo avautuminen liittyy aloitukseen miten ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soin myi rahat Kreikkaan ja pakolaiset tänne Jussi myis Ukrainaan ja pakolaiset tänne..
Onko tuo mielestäsi oikeassa paikassa, tuo avautumisesi ?
- AnonyymiUUSI
Taitaa ottaa joillekin koville kun perskok hallituksen tohelointeja arvostellaan, ja ihan syystä. Hallitus ja muu päättävä elin Suomessa on ihan itse aiheuttanut voimakkaan shitstormin tällekin palstalle. Nykyinen hallitus vetää kansaa kölin alta todella härskisti
- AnonyymiUUSI
Tuon aloituksen ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeatajuinen, mitkä ja miksi olisi rekisteröityminen saatava pakolliseksi - tunnistettavaksi, jotta edes hiukan näitä typeryksiä hillitsisi hölmöilyjensä toistot. Myös siksi että yllpito saa poikki toistuvat hölmöilyt jos ei häirikkö itse ymmärrä, edes häveliäisyys syistä niitä hillitä. Siinä ei ole kyse Perusista ja antipersuista - vain hölmöistä häiriköistä, ja että se "asia" pääsisi esiin, eikä tämä kaikki paska ja valheet, jota täällä on ketjut täynnä, ja vain muutaman häirikön toimesta. Joihin muuten kuulut !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuon aloituksen ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeatajuinen, mitkä ja miksi olisi rekisteröityminen saatava pakolliseksi - tunnistettavaksi, jotta edes hiukan näitä typeryksiä hillitsisi hölmöilyjensä toistot. Myös siksi että yllpito saa poikki toistuvat hölmöilyt jos ei häirikkö itse ymmärrä, edes häveliäisyys syistä niitä hillitä. Siinä ei ole kyse Perusista ja antipersuista - vain hölmöistä häiriköistä, ja että se "asia" pääsisi esiin, eikä tämä kaikki paska ja valheet, jota täällä on ketjut täynnä, ja vain muutaman häirikön toimesta. Joihin muuten kuulut !
Kuulehan urpo! Se että sinä väität täällä muiden valehtelevan ja itket alituiseen siitä, miten toiset kommentoivat, ei saa omaa toimintaasi näyttämään miltään muulta kuin venäläishenkiseltä sensuurilta.
Kerrohan jo viimeinkin, miksi faktantarkastaminen on sinulle ylitsepääsemätön asia? Sekö, että se vaikeuttaa valehtelemista? Montako täällä kirjoitettua kommenttia olet kyennyt todistamaan valheelliseksi? Missä sinun perustelusi ovat? Minua sinä et kuule ainakaan huijaa. Aina kun luen täysin vailla perusteluja olevan valheväittämäsi tiedän, että pyrit vain vaientamaan kulloisenkin kommentin kirjoittaneen, jonka olet ottanut silmätikuksesi. Ei mene läpi ja voin taata, että ei mene jatkossakaan. Milloin opit perustelemaan omat väittämäsi ja osoittamaan myöskin todeksi, ettet itse ole mikään puppugeneraattori? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan urpo! Se että sinä väität täällä muiden valehtelevan ja itket alituiseen siitä, miten toiset kommentoivat, ei saa omaa toimintaasi näyttämään miltään muulta kuin venäläishenkiseltä sensuurilta.
Kerrohan jo viimeinkin, miksi faktantarkastaminen on sinulle ylitsepääsemätön asia? Sekö, että se vaikeuttaa valehtelemista? Montako täällä kirjoitettua kommenttia olet kyennyt todistamaan valheelliseksi? Missä sinun perustelusi ovat? Minua sinä et kuule ainakaan huijaa. Aina kun luen täysin vailla perusteluja olevan valheväittämäsi tiedän, että pyrit vain vaientamaan kulloisenkin kommentin kirjoittaneen, jonka olet ottanut silmätikuksesi. Ei mene läpi ja voin taata, että ei mene jatkossakaan. Milloin opit perustelemaan omat väittämäsi ja osoittamaan myöskin todeksi, ettet itse ole mikään puppugeneraattori?''Montako täällä kirjoitettua kommenttia olet kyennyt todistamaan valheelliseksi? ''
Ei kukaan jaksa laskea :))))))
- AnonyymiUUSI
Mitä luulet mitä tapahtuu kun omien nimien takaa keskustellaan?
- AnonyymiUUSI
Sinun lopettaessa kirjoittamisen ap koska se näyttäisi niin naurettavalta kuinka sinä aukoisit koko ajan päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse. Minkä sinä pyrit estämään vaihtelemalla koko ajan nikkejäsi kirjoittaen valtaosin anonyyminä ilman nikkejäsi.
- AnonyymiUUSI
Onkohan vauvis av suljettu kokonaan kun ei ole pitkään aikaan päässyt sinne.
- AnonyymiUUSI
Tämä on suomen poliisin lläpitämä sivusto. Ne trollaavat ihmisiä ja laittava t sitten syytteeseen vihapuheista yms mitä keksivät
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1799703Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1264191- 1133959
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24243706- 603477
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint462764Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras182142- 571979
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201571Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu101391