Ei Lasse vaihtamalla parane

Anonyymi-ap

Toisin kuin auto ja emäntä. Siksi on turha uhrata aikaa asian pohtimiseen.

Sen sijaan voi tehdä jotain hyödyllistä päästäkseen eroon Kelan ikeestä. Hakea vaikka töitä.

27

148

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lasse loves Lonkero

• Anonyymi
        UUSI

Ei herjata sairasta miestä, voi tuo sekoilu Brysselissä johtua muusta kuin alkoholista. Ehkä muistissa ruvennut olemaan ongelmia, sehän ei tullut paikalle sovitusti useampana kertana. Ei taida enää pystyä virkaansa hoitamaan kuitenkaan vaan jää saikulle ja sitä kautta eläkkeelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei herjata sairasta miestä, voi tuo sekoilu Brysselissä johtua muusta kuin alkoholista. Ehkä muistissa ruvennut olemaan ongelmia, sehän ei tullut paikalle sovitusti useampana kertana. Ei taida enää pystyä virkaansa hoitamaan kuitenkaan vaan jää saikulle ja sitä kautta eläkkeelle.

Eläkeputkeen joutaa, koska on jo 63 vee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joka uutisissa mainitaan, että fyysisistä vaivoista.
        Eivät poliisit vie ketään lentokoneen vierestä sairaalaan, jos on fyysisiä vaivoja.

Jokainen tuon nyt ymmärtää.
        Hölmöinäkö nuo tiedotusvälineiden edustajat kansaa pitää.

• Anonyymi
      UUSI

Vähänpä asioista tiedät.

• Anonyymi
        UUSI

Tiedän kaiken.

• Anonyymi
        UUSI

Se on persu joten ei osaa muuta huutaa kuin ett menkää töihin, menkää töihin!

• Anonyymi
      UUSI

Jokainen Kelan työntekijöistä olisi jo saanut potkut Kelasta! Jos käyttäytyvät kuin johtajansa!

• Anonyymi
        UUSI

Totta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tulis kuuloonkaan tehdä niinkuin Lehtonen on tehnyt vaan olis saanut kenkää samantien.

• Anonyymi
      UUSI

Lehtonen on Lasse paikallaan.

• Anonyymi
      UUSI

Entäpä ne, jotka ovat oikeasti työkyvyttömiä, mutt heitä ei ole päästetty työkyvyttömyyseläkkeelle. Kela korvaa osan lääkkeistäkin ja julkisen puolen terveydenhoitokin on rahoitettu Kelan kautta ja saahan jotkut kela-korvauksella alennusta yksityisen puolen terveydenhoitokäynneistä. Kela maksaa opintotukeakin ja lapsilisääkin ja toimeentulotukea ja asumistukeakin vähävaraisille, jotka käy töissäkin.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä työkyvyttömät pääsevät työkyvyttömyyseläkkeelle.

Työkykyisiä sinne ei tietenkään päästetä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eh-eh-eh!

• Anonyymi
        UUSI
        he-ma kirjoitti:

Eh-eh-eh!

Mahtavaa argumentointia 👌 🥇

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se helposti käy kaikilta, melko tiukat kriteerit miten päästävät henkilön työkyvyttömyyseläkkeelle. Mulle ei jatkettu kuntoutustukea, olis kuulema pitänyt kuntoutua puolessa vuodessa, mun oma lääkäri terveyskeskuksessa oli ihmeissään tuosta päätöksestä, hänen mielestä eivät ollut huomioinut kaikkea mitä mun asiaan liittyi, ei leikkauksesta palautuminen sujunut niin nopeaan kuin nuo Kela ja työeläkefirma oletti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole työkykyinen enää ja en tästä kuntoudu työkykyiseksi, onkin osatyökyvyttömyys todettuna ihan virallisestikin. Lehtonenkin pääsee helpommin kuin tavallinen tallaaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole työkykyinen enää ja en tästä kuntoudu työkykyiseksi, onkin osatyökyvyttömyys todettuna ihan virallisestikin. Lehtonenkin pääsee helpommin kuin tavallinen tallaaja.

Lorvikatarin sairastaminen ei riitä työkyvyttömyyteen. Pitää olla fyysisiä oireita, kuten liikuntakyvyttömyyttä ja vastaavaa.

Moni joutuu työkyvyttömyyseläkkeelle, vaikka olisi vielä työhalujakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lorvikatarin sairastaminen ei riitä työkyvyttömyyteen. Pitää olla fyysisiä oireita, kuten liikuntakyvyttömyyttä ja vastaavaa.

Mulla ei todellakaan ole kyse lorvikatarrista, haluja olisi työhön, mutt kroppa ei enää ole kunnossa ett pystyisi mitään tekemään. Ei kukaan edes ottaisi töihin henkilöä, joka tarvitsee rollaattoria liikkumiseen ja kulkemiseen ja joka oikeastaan ei pysty montaa tuntia tekemään töitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei todellakaan ole kyse lorvikatarrista, haluja olisi työhön, mutt kroppa ei enää ole kunnossa ett pystyisi mitään tekemään. Ei kukaan edes ottaisi töihin henkilöä, joka tarvitsee rollaattoria liikkumiseen ja kulkemiseen ja joka oikeastaan ei pysty montaa tuntia tekemään töitä.

Joo, tuollaisia varten on sairauseläke.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tuollaisia varten on sairauseläke.

Eh-eh-eh!
        No niin on, mutta tosi moni ei pääse eläkkeelle, koska linjaus

(Ja en tiedä, on em. päässyt eläkkeelle, toivottavasti)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä varmaan tiedät mun vaivat paremmin kuin mä itse. Anyway, olen kohta osatyökyvyttömyyseläkkeellä tuon pysyvän vamman takia, joka on toisessa jalassani. Ja aion hakeutua työkyvyttömyyseläkkeellekin, koska en ole kuntoutunut selkäleikkauksesta vaan on ongelmia myös toisessakin jalassa, jouduin odottelemaan leikkaukseen pääsyä ehkä liian pitkään, selän tilanne oli mennyt huonommaksi ja se vaikutti leikkauksen lopputulokseen, ilman leikkausta en kävelisi enää ollenkaan. Mutt sun mielestä kyse vaan lorvikatarrista, toivottavasti et joutuisi selkäsi takia samaan kuntoon kuin mä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eh-eh-eh!
        No niin on, mutta tosi moni ei pääse eläkkeelle, koska linjaus

(Ja en tiedä, on em. päässyt eläkkeelle, toivottavasti)

No jos olet tyyliin rollaattoritason liikuntakyvytön, niin takuulla pääset sairauseläkkeelle.

Turha siitä on sen enempää itkeä, jos ei viitsi itselleen kyseistä statusta hakea.

• Anonyymi
      UUSI

Vanhoja sairaita eläkehuruja on turha enää palkata. Saikuttavat ja sekoilevat niin kuin tämäkin.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se tulee vaihtaa.

Tietty!

• Anonyymi
      UUSI

Hallitukselta onnistuu kaikki niinkuin Lehtosella lentokentällä!

• Anonyymi
      UUSI

Mitä se tekee brysselis sairaslomalla kelasta . Onks kultanen kelakortti brysselis mukana . Meni vissiin belikaani turbiiniin . Ryyppyputkelle nolo loppu .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      179
      9703
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      126
      4191
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      113
      3959
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      424
      3706
    5. 60
      3477
    6. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      46
      2764
    7. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      18
      2142
    8. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1979
    9. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1571
    10. Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat

KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu
      Kemijärvi
      10
      1391
    Aihe