Tuli tuossa tehtyä ensi viikon ruokaostokset cittarissa tavalliseen tapaan. Oli rattoisaa kierrellä kauppaa ja päästellä pahanhajuisia pieruja joka nurkalla.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mä väänsin tosi kaamean hajuisen kakan komeroon. Jätin sen sinne muiden löydettäväksi.
- Anonyymi
Minä aikani kuluksi kaadoi 3kg punajuuriviipale säilyke tölkin pitkäksi vanhaksi naisten WC:n oven eteen. Cittari on jees
- Anonyymi
Kummallista porukkaa nämä Kauhajokiset? Jotenkin saa sen vaikutelman etteivät koskaan ole käyneet navetan takana olevaa ulkohuussia kauempana, korkeintaan kerran kuussa kaupassa piereskelemässä ja paskantamassa nurkkiin.
Eikö siellä kukaan ole kiinnostunut heidän sivistyneisyydestään, edes ohikulkijat? Pakostakin siellä niitäkin täytyy joskus käydä?- Anonyymi
Kauhajokiset haisoo sonnalle ja paskantaa housuuhin ja nurkkiinsa. On haaskausta edes yrittää sivistää sellaisia, varsinkaan kun niillä itsellään ei ole mitään halua oppimaan ihmisten tavoille.
- Anonyymi00010UUSI
Sen verran sisäsiittosta porukkaa jotta jos kerta kuukauteen näköö jonku joka ei oo lähisukua niin mitäpäs sitä sen yhyren tähäre rupiaa hyvältä haisohon saatikka sitte käyttäytymään.... Nykyisin ku kaupaski käy niin saa laittaa kaasunaamarin päähänsä milloin on juopoolla kuset housuus milloin sikalan isännällä ruikut... Eikö näillä sontiaasilla tuu mieleen jotta kaikki ei välttämättä halua haistella kassajonos kuoleman käryä..
- Anonyymi
Onko kurikkalaaset löytäny nettiin.
- Anonyymi00009UUSI
Koittavat viä Kauhajoen rajalla huikkia radio puhelimilla..
- Anonyymi00008
Joo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417