Suomea tuhoamasta ja Purraa samaten.
Mitkä ovat heidän "ansionsa"?
Suomen luottoluokituksen putoaminen.
Suomen joutuminen EUn tarkkailuluokalle.
Satatuhatta uutta työtöntä ja sama määrä konkursseja.
Ovatko Orpo ja Purra tyytyväisiä "tulokseensa"?
On tämä ihme maa.
Miksi Orpoa ei saada ulos hallituksesta?
12
152
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä enemmän mokaa, sitä paremman suojaviran saa!
- Anonyymi
Se on maan tapa, "alisuorittanutta" ei hallituksessa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on maan tapa, "alisuorittanutta" ei hallituksessa ole.
.
- Anonyymi
Hän itse päättää, lähteekö sipilöimään.
- Anonyymi
Orpoa tarvitaan vielä kun tulee äänestyksiä perussuomalaisten valmistelemista maahanmuuton kiristyksistä.
- Anonyymi
Orpon ja Purran näytöt annettu
■ Velanotto Suomen historian pahinta ilman viime kauden oikeita kriisejä. Suomi velkaantuu Eurostatin uusien tilastoken mukaan selvästi EU-maiden oahiten
■ Talouskehitys EU-maiden huonoin, ainoana pakkasella.
■ Työttömyys nousemassa EU-maiden pahimmaksi ohi Espanjan. Miesten osalta se on jo EU ykkönen.
■ Konkurssit nousivat vielä viime vuoden ennätyksestä koko 2000-luvulla. - Anonyymi
Suomi on demokraattinen maa eikä Venäjän kaltainen yksinvaltainen totalitaristinen valtio. Suomessa on mahdollisuus äänestää eduskuntaan kansanedustajia aina neljän vuoden välein, minkä perusteella muodostetaan hallitus. Ja hallitus toimii parhaansa mukaan omien äänestäjiensä ja yleistä etua ajaakseen. Nyt vain maailmatilanne on sekaisin, kun naapurin diktaattori Putin yrittää horjuttaa maailman tasapainoa hyökkäyssodallaan ja imperialismillaan ja vastapainona diilintekijä Trump yrittää hämmentää maailmaa oudoin normaalia demokratiaa kyseenalaistavin ottein tehden yhteistyötä diktaattori Putinin kanssa. Tässä tilanteessa muun maailman yritystoiminnasta ja kuluttajista riippuvaisen Suomen on vaikea luoda suomalaista hyvinvointivaltiota tukevaa yritystoimintaa.
- Anonyymi
Jossain luki että Orpo painostaa EU'ta???...........
.,..........ANNA MUN NAURAA ......GAHAHAGA......
.........painostaa my ass!.........tämä EU'n pieni JUOKSUPOIKA!
Tämä poika on itse muiden mukana EU'n ohjaama Suomea vastaan!
STFU! - AnonyymiUUSI
Itse olette taliaivot menneet valitsemaan
tämän koulupoika Orpon edustamaan teitä. - AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä siitä että Suomella on nyt paskin hallitus koskaan, mutta hallitus saadaan vaihtoon vain vaalien jälkeen, eli äänestämällä.
- AnonyymiUUSI
Miksi televisiossa kukaan ei haasta hallitusta?
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei haasta mitään koska on Poro-Kansaa!
Itse en olisi koskaan päästänyt Suomea tähän nyky-tilaan,
en varmasti enkä varsinkaan maahanmuuttajilla jonka
takia en edes arvosta enään koko maatakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.21910681- 692936
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822638- 882510
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512212Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2672079- 451451
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211280Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35922