TÄMÄ MAA!!!

Tämä MAA on isiemme TAISTELEMA ja ITSENSÄ JUMALAN varjelema!!! LUKEMATTOMAT ovat ne RUKOUKSET, joita niin RINTAMALLA kuin KOTIRINTAMALLA jotka SYDÄNVERELLÄ VUODATETTIIN HERRAMME ETEEN!!!

Ja HERRAKUULI ja AUTTOI!!!

NYT tätä UHRAUSTA kutsutaan juhlistamaan hekumointiliikkeen edustaja LIPSULOOTAPUVUSSAAN!!!

HERRA ARMAHDA!!!

30

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se jotakin, kun Jumalakin on valjastettu suojelemaan jopa tappamista.

      Mitenkähän on, kun ilmestyskirjassa lukee, että "siitä on löydetty kaikkien niiden veri, jotka maan päällä ovat tapetut"?

      Olisiko käynyt niin, jos Paavali ei olisi onnistunut surmaamaan Jeesusta, eikä tekemään tästä kirottua uhria palvottavaksi Jumalana, eikä niitä olisikaan tapettu, jotka eivät kumartaneet puhuvaa Pedon kuvaa, eikä Jeesus olisi epäonnistunut muutoksen saamisessa uskontoon, vaan olisikin kuultu hänen ääniensä, niin nyt 2000 vuotta myöhemmin tietäisikö edes kukaan, että mitä sana "sota" tarkoittaisi?

    • Anonyymi

      eikö ystävänne somali ja sitten se perus iranilaisen touhut merkkaa mitään ?

      • Anonyymi

        Heillähän islamissa on sama puhuva Pedon kuva jumaluutena kuin kristinuskossakin.


    • Anonyymi

      uskovaiset olette syypäitä talvisodan uhreihin 😠

      • Anonyymi

        Jo 2000 vuoden ajalta kaikkiin uhreihin.


    • Anonyymi

      Sotainvalidin poikana OKSETTAA kun uskonkiihkoiset selittävät, miten Jumala muka pelasti Suomen sodissa!

      Helvettiäkö nuoria miehiä kuoli ja menetti terveytensä jos Jumala olisi pystynyt hoitamaan koko paskan.

      Kunnia niille joille kunnia kuuluu! Eikä se kuulu Jumalalle!

      • Anonyymi

        Ei niissä sodissa Jumalallal ollut sijaa?
        "Älä tapa" on 5. käsky.

        Kun sitä rikotaan, vastuu on ihmisiilä.

        Vasta kun HÄTÄ Oli maksimaalinen, alettiin huutaa avuksi Jumalaa.
        Ja lopuksi tulikin loppu sille kaaokselle.

        Jumalaa ei voi syyttää siitä, kun ihmiset vihaavat ja sotivat.


      • Uskonharhaiset kiittävät epäjumalaansa lääkärin sijaan, vaikka tuo epäjumala ei osaa edes kipsata murtunutta jalkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niissä sodissa Jumalallal ollut sijaa?
        "Älä tapa" on 5. käsky.

        Kun sitä rikotaan, vastuu on ihmisiilä.

        Vasta kun HÄTÄ Oli maksimaalinen, alettiin huutaa avuksi Jumalaa.
        Ja lopuksi tulikin loppu sille kaaokselle.

        Jumalaa ei voi syyttää siitä, kun ihmiset vihaavat ja sotivat.

        Jos olisi olemassa Jumala joka olisi kaikkivoipa, niin tietenkin häntä voisi ja pitäisi syyttää kaikesta.

        Ei ole valtaa ilman vastuuta ja kaikkivaltias olisi kaikkivastuullinen.

        Uskvaiset ovat "ratkaisseet" nämä loogiset ongelmat hylkäämällä loogien ajattelun.

        P,S,
        Mitäs Raamatun mukaan tapahtui suunnilleen ensimmäiseksi sen jälkeen, kuun Mooses oli saanut laintaulut Siinain vuorella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niissä sodissa Jumalallal ollut sijaa?
        "Älä tapa" on 5. käsky.

        Kun sitä rikotaan, vastuu on ihmisiilä.

        Vasta kun HÄTÄ Oli maksimaalinen, alettiin huutaa avuksi Jumalaa.
        Ja lopuksi tulikin loppu sille kaaokselle.

        Jumalaa ei voi syyttää siitä, kun ihmiset vihaavat ja sotivat.

        Kaikkivaltiaalle Jumalalle pitää olla kaikki mahdollista. Olis menny sanomaan stalinille että ei saa hyökätä Suomeen.
        Mitä hyötyä on Jumalasta?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Uskonharhaiset kiittävät epäjumalaansa lääkärin sijaan, vaikka tuo epäjumala ei osaa edes kipsata murtunutta jalkaa.

        varopas ettet kaadu liukkaalla


    • Anonyymi

      Meeppä kattoon sankarihautoja, ei auttanut Jumala. Suomen sotilaat ja Saksan stukat pelasti Suomen, ei joku mielikuvutusolento

      • Anonyymi

        Ja sitten piti luovuttaa maa-alueet Suomesta ja maksaa raskaat sotakorvaukset.
        Että semmonen "jumala'😈😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten piti luovuttaa maa-alueet Suomesta ja maksaa raskaat sotakorvaukset.
        Että semmonen "jumala'😈😡

        Sorry. Jumala ei ollut sotimassa!
        Vaan IHMISET:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry. Jumala ei ollut sotimassa!
        Vaan IHMISET:

        Mutta ei auttanut vaikka jumalaan uskovat. Sotilaat rukoilivat varjelusta ja apua.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Enemmän Jumala auttoi Stalinia, kun Stalin voitti ja Suomi hävisi.

      • Anonyymi

        Ja nyt tuntuu auttavan Putinia.
        Jumala tykkää vallanhimoon ja veren makuun pääseestä putinista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt tuntuu auttavan Putinia.
        Jumala tykkää vallanhimoon ja veren makuun pääseestä putinista.

        Jumala ei ole sotimassa.
        Vaan ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole sotimassa.
        Vaan ihmiset.

        Kyllä se pystyy tapppamaan. Tulvalla ja tulikivellä.


    • Anonyymi

      Vaginaåpuku oli kaunis. Pitäis tasapuolisuuden nimessä olla myös kyrpäppuku. ( Anteeksi)

    • Anonyymi

      Mikä on vialla siellä kahden korvan välissä, kun edelleenkään ei ole Raamatusta mennyt perille, että mikä on se 2000 vuoden vanhan kirjoituksen Jumalana?

      • Anonyymi

        Ja kun ateistit on vähintäinkin yhtä tyhmiä kuin uskovaisetkin.


      • Anonyymi

        Se siis edelleenkin on Mooseksen suulla puhuva tulivuori ja ilmestyskirjan puhuva Pedon kuva. Löytyy Raamatusta 5.Mooseksen kirja luku 4:10 alkaen, kun antaa 10 käskyään ja wikisivu Jahve, kristinuskon Jumala, kuningas Salomon jumaluus, myös nimillä JHWH, Jahve, Allah, Jehova, Marduk - muinainen Baal-jumala uskonnon Saatana, joka vaati ihmisuhreja, ja on juutalaisuuden jumaluus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun ateistit on vähintäinkin yhtä tyhmiä kuin uskovaisetkin.

        Oliko Einstein tyhmä ? Hän oli ateisti.


    • Anonyymi

      Eli pyllistämäsi jumala on rasistin lisäksi veren himoinen. Olisko aika vaihtaa rakastavampaan jumalaan?

      • Anonyymi

        Entäs vedenpaisumus ja sodoma ja komora?


    • Anonyymi

      Islamisaatio leviää salakavalasti kaikkialle, nytkin hamasin propaganda tuntuu purevan ihmisiin.
      Jokapuolella huudetaan kansanmurhasta, jota ei ole tapahtunut.
      Täällä tuon puolesta liputtajat vaativat todisteista siitä ja youtubesta löytyy Israel- nyt kanava, jossa Pasi Turunen tuo todisteet mm;

      Tutkimus paljasti median Israel- vimoutuman.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe