Mormonit eksyttää!
Montako Miljoonaa kertaa pitää sanoa?
46
474
Vastaukset
- Anonyymi
Eksyttää sut pois ihanasta maailmasta karuun Jeesuksen huomaan. Toki on ikävää kun maailma tarjoaa niin paljon houkutuksia jos eksyy pois maailmasta ja sen rikkaudesta.
Pois normaalista maailmasta smithin oppiin.
Mormonijohtajat keräävät maallisia rikkauksia itselleen. Köyhätkin jäsenet osallistuvat heidän ökyelämäänsä maksamalla kymmenykset.
Noin 16 miljoonaa.
Maailma eksyttää. Pois Babylonista!
- Anonyymi00002
Aivan, mutta Raamattu ei eksytä
Höpölöps kirjoitti:
Miksi Olli annat maailman eksyttää?
Sinä olet Saatanan puolella, minä Jumalan. Niinpäin asia on. Näin minä näen.
Lopeta taisteleminen Siionia vastaan! Tämä kirkko on Jumalan kirkko ja viaton. Katoliset, luterilaiset ja ateisti eivät ole viattomia, heidän kirkkonsa organisaatioina, vaikka jäsenet voivat olla, ja ovatkin, siksi me emme taistele mitään kirkkoa vastaan.
Keskustelemme vaan asiallisesti opillisista eroista ja yhtäläisyyksistä. Se pääero on jatkuva ilmoitus, kaanon ei lopu Raamattuun.
Tämä on Jeesuksen Kirkko, Kristuksen Kirkko, Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko.santtunen2 kirjoitti:
Sinä olet Saatanan puolella, minä Jumalan. Niinpäin asia on. Näin minä näen.
Lopeta taisteleminen Siionia vastaan! Tämä kirkko on Jumalan kirkko ja viaton. Katoliset, luterilaiset ja ateisti eivät ole viattomia, heidän kirkkonsa organisaatioina, vaikka jäsenet voivat olla, ja ovatkin, siksi me emme taistele mitään kirkkoa vastaan.
Keskustelemme vaan asiallisesti opillisista eroista ja yhtäläisyyksistä. Se pääero on jatkuva ilmoitus, kaanon ei lopu Raamattuun.
Tämä on Jeesuksen Kirkko, Kristuksen Kirkko, Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko.Olli on saatanan puolella. Minä olen aina sorrettujen ja vähäosaisten puolella, kuten Raamattu kehottaa.
Nuo teidän "jatkuvat ilmoituksennekin" ovat aivan hanurista. Niillä on sama arvo kuin Koreshin ja Jonesin "saamilla" "ilmoituksilla".
On irvokasta, että pktpakkomoninaintia harjoittanut kirkko väittää olevansa Jeesuksen kirkko!
Todellisuudessa se on Myöhempien Aikojen Pahojen Josephin Smithin Kirkko.Höpölöps kirjoitti:
Olli on saatanan puolella. Minä olen aina sorrettujen ja vähäosaisten puolella, kuten Raamattu kehottaa.
Nuo teidän "jatkuvat ilmoituksennekin" ovat aivan hanurista. Niillä on sama arvo kuin Koreshin ja Jonesin "saamilla" "ilmoituksilla".
On irvokasta, että pktpakkomoninaintia harjoittanut kirkko väittää olevansa Jeesuksen kirkko!
Todellisuudessa se on Myöhempien Aikojen Pahojen Josephin Smithin Kirkko.Olemme molemmat sorrettujen ja vähäosaisten puolella. Sinut se johtaa taisteluun Siionia vastaan. Minut Siioniin, Jumalan Valtakuntaan, mikä vuotaa maitoa ja mettä. Juon kaakaota ja hunajaa ja muistan tämän.
santtunen2 kirjoitti:
Olemme molemmat sorrettujen ja vähäosaisten puolella. Sinut se johtaa taisteluun Siionia vastaan. Minut Siioniin, Jumalan Valtakuntaan, mikä vuotaa maitoa ja mettä. Juon kaakaota ja hunajaa ja muistan tämän.
Ethän sinä ole sorrettujen puolella vaan saatanan puolella ja taistelet Siionia vastaan. Kannatat kirkkoa, jolle pktmoninainti on ikuinen periaate, joka ei ole toistaiSEKSI voimassa, mutta viimeistään tuonpuoleisessa taas on.
Kannatat kirkkoa, joka ei tee hyväntekeväisyyttä vaan kerää rahaa rikkaalle kirkolle ja sen johdolle.Höpölöps kirjoitti:
Ethän sinä ole sorrettujen puolella vaan saatanan puolella ja taistelet Siionia vastaan. Kannatat kirkkoa, jolle pktmoninainti on ikuinen periaate, joka ei ole toistaiSEKSI voimassa, mutta viimeistään tuonpuoleisessa taas on.
Kannatat kirkkoa, joka ei tee hyväntekeväisyyttä vaan kerää rahaa rikkaalle kirkolle ja sen johdolle.Tämä kirkko ei ole sellainen kuin väität. Ne ovat vääristelyjä. Nykyaikana asiat voidaan tutkia ihan tarkkaan ja tiedetään, että nuo ovat vääristelyjä. Saatana levittää niitä valheita, ja silloin sinä olet Saatanan puolella.
Tämä on Jumalan kirkko ja tietää ja osaa kaiken tarvittavan ihan oikein. Koostuu ihmisistä, jotka ovat erehtyväisiä. Mutta Jumalan Sana ei erehdy. Mitä Raamatussa ja kirkon kaanonissa on väärin, johtuu sekin vain ihmisistä.santtunen2 kirjoitti:
Tämä kirkko ei ole sellainen kuin väität. Ne ovat vääristelyjä. Nykyaikana asiat voidaan tutkia ihan tarkkaan ja tiedetään, että nuo ovat vääristelyjä. Saatana levittää niitä valheita, ja silloin sinä olet Saatanan puolella.
Tämä on Jumalan kirkko ja tietää ja osaa kaiken tarvittavan ihan oikein. Koostuu ihmisistä, jotka ovat erehtyväisiä. Mutta Jumalan Sana ei erehdy. Mitä Raamatussa ja kirkon kaanonissa on väärin, johtuu sekin vain ihmisistä.Asiat on tutkittu ihan tarkkaan, jopa kirkon omien tutkijoiden taholta, joten turha sinun on vängätä. Niin tarkkaan, että kirkon oli lopulta pakko vuonna 2014 myöntää, että smithin jalkavaimot eivät olleet vain jossain "hengellisessä" yhteydessä smithiin vaan fyysisessä. Olli kieltää sen EDELLEEN!
Olli levittää siis saatanan valheita. Siksi Olli on saatanan puolella.
smithin kirkko ei ole Jumalan kirkko millään kriteereillä eivätkä sen "profeetat" ole oikeita profeettoja Raamatun kriteereillä.
smithin kirkon opissa kaikki on väärin. Hyvä että myönnät, että se johtuu ihmisistä.Höpölöps kirjoitti:
Asiat on tutkittu ihan tarkkaan, jopa kirkon omien tutkijoiden taholta, joten turha sinun on vängätä. Niin tarkkaan, että kirkon oli lopulta pakko vuonna 2014 myöntää, että smithin jalkavaimot eivät olleet vain jossain "hengellisessä" yhteydessä smithiin vaan fyysisessä. Olli kieltää sen EDELLEEN!
Olli levittää siis saatanan valheita. Siksi Olli on saatanan puolella.
smithin kirkko ei ole Jumalan kirkko millään kriteereillä eivätkä sen "profeetat" ole oikeita profeettoja Raamatun kriteereillä.
smithin kirkon opissa kaikki on väärin. Hyvä että myönnät, että se johtuu ihmisistä.Vain muutama oli fyysisessä yhteydessä. Asia on tutkittu tarkkaan. Eikä kirkko sitä kiellä tai minä. Valehtelet. Brigham Yongilla oli monta vaimoa, eikä siinä ole mitään kieltämistä. Moniavioisuus oli kirkon oppi sille ajalle. Ilmoitus. Ei sitä ole koskaan kielletty, eikä nyt kielletä, enkä minä kiellä. Valehtelet vaan taas.
Minä en valehtele. Sinä valehtelet. Panettelet ja vääristelet. Uskot kumottuihin juoruihin.santtunen2 kirjoitti:
Vain muutama oli fyysisessä yhteydessä. Asia on tutkittu tarkkaan. Eikä kirkko sitä kiellä tai minä. Valehtelet. Brigham Yongilla oli monta vaimoa, eikä siinä ole mitään kieltämistä. Moniavioisuus oli kirkon oppi sille ajalle. Ilmoitus. Ei sitä ole koskaan kielletty, eikä nyt kielletä, enkä minä kiellä. Valehtelet vaan taas.
Minä en valehtele. Sinä valehtelet. Panettelet ja vääristelet. Uskot kumottuihin juoruihin.Miksi jatkat valehtelua ja vääristelyä? Ei ollut vain muutama. Hyvä että sentään myönnät valehdelleesi aiemmin väittäessäsi, että fyysisyyttä ei ollut. Samalla myönnät kirkkosi valehdelleen vuoteen 2014 asti samalla lailla. Brigham Youngista et ole pystynyt valehtelemaan, koska kirkkohan pitää hänen haaremitaloaan museona kertoen, että miten haaremin pyörittäminen käytännössä onnistui.
Mitään ilmoitustahan moninainnista ei luonnollisestikaan ollut. Sen synty on dokumentoitu tarkkaan, myös mormonihistorioitsijoiden taholta. Ilmoitus syntyi smithin jäätyä kiinni kasvattityttärensä kuksimisesta. Teki siis Woody Allenit.
Piispa Snow'n touhut ovat sinulle kiusallinen asia. Koska aidon mormonin tapaan sinulta puuttuu empatia tai jos sitä on, se on hyväksikäyttäjien puolella. Vastaapa ihan rehellisesti, että uskotko sen nuoren naisen olleen onnellinen pakkoavioliitossan moniavioisen pukin kanssa, jonka poikaystävän pukkiSnow omakätisesti kuohitsi?
Uskontojen yksi paha puoli on juuri se, että ne voivat tuhota normaalin moraalin ja empatian. Inkat ja heidän edeltäjänsä uhrasivat lapsia Jumalille ajatellen, että sehän oli lapsille vain hyväksi. Olli ajattelee, että sehän oli pktytöille vain hyväksi, kun he pääsivät smithin ja kumppaneiden haaremeihin.
SAIRASTA!Höpölöps kirjoitti:
Miksi jatkat valehtelua ja vääristelyä? Ei ollut vain muutama. Hyvä että sentään myönnät valehdelleesi aiemmin väittäessäsi, että fyysisyyttä ei ollut. Samalla myönnät kirkkosi valehdelleen vuoteen 2014 asti samalla lailla. Brigham Youngista et ole pystynyt valehtelemaan, koska kirkkohan pitää hänen haaremitaloaan museona kertoen, että miten haaremin pyörittäminen käytännössä onnistui.
Mitään ilmoitustahan moninainnista ei luonnollisestikaan ollut. Sen synty on dokumentoitu tarkkaan, myös mormonihistorioitsijoiden taholta. Ilmoitus syntyi smithin jäätyä kiinni kasvattityttärensä kuksimisesta. Teki siis Woody Allenit.
Piispa Snow'n touhut ovat sinulle kiusallinen asia. Koska aidon mormonin tapaan sinulta puuttuu empatia tai jos sitä on, se on hyväksikäyttäjien puolella. Vastaapa ihan rehellisesti, että uskotko sen nuoren naisen olleen onnellinen pakkoavioliitossan moniavioisen pukin kanssa, jonka poikaystävän pukkiSnow omakätisesti kuohitsi?
Uskontojen yksi paha puoli on juuri se, että ne voivat tuhota normaalin moraalin ja empatian. Inkat ja heidän edeltäjänsä uhrasivat lapsia Jumalille ajatellen, että sehän oli lapsille vain hyväksi. Olli ajattelee, että sehän oli pktytöille vain hyväksi, kun he pääsivät smithin ja kumppaneiden haaremeihin.
SAIRASTA!Valehtelet vaan taas. En minä muuta myönnä kuin että sinä vääristelet ja panettelet ja uskot edelleen 200 v vanhoja juoruja, jotka on kumottu pätevästi uskontotieteessä.
santtunen2 kirjoitti:
Valehtelet vaan taas. En minä muuta myönnä kuin että sinä vääristelet ja panettelet ja uskot edelleen 200 v vanhoja juoruja, jotka on kumottu pätevästi uskontotieteessä.
Häh? Nytkö perut taas sen mitä edellisessä viestissäsi kerroit. Sinähän VIHDOIN myönsit, että seksiä smithillä oli muidenkin kuin Emman kanssa.
MITÄ panetteluja on kumottu? Paneskeluja sen sijaan ei ole kumottu ja sinä jo edellisessä viestissäsi itsekin lopulta myönsit osan niistä.
Oikeassa uskontotieteessä kyllä tiedetään mormonismin, sen moninainnin ym. ilmiöiden syntytapa. Mutta sinähän tarkoitat kaksoiskielesi mukaisesti uskontotieteelläkin jotain ihan muuta, kuin mitä sillä normaalista tarkoitetaan.
Unohdit vastata kysymykseeni, että tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä vastaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Höpölöps kirjoitti:
Häh? Nytkö perut taas sen mitä edellisessä viestissäsi kerroit. Sinähän VIHDOIN myönsit, että seksiä smithillä oli muidenkin kuin Emman kanssa.
MITÄ panetteluja on kumottu? Paneskeluja sen sijaan ei ole kumottu ja sinä jo edellisessä viestissäsi itsekin lopulta myönsit osan niistä.
Oikeassa uskontotieteessä kyllä tiedetään mormonismin, sen moninainnin ym. ilmiöiden syntytapa. Mutta sinähän tarkoitat kaksoiskielesi mukaisesti uskontotieteelläkin jotain ihan muuta, kuin mitä sillä normaalista tarkoitetaan.
Unohdit vastata kysymykseeni, että tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä vastaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?En minä peru mitään: sinä vaan vääristelet ja panettelet vaan taas kuten aina ennenkin. Niin minä vastasin ja niin vastaan nytkin.
santtunen2 kirjoitti:
En minä peru mitään: sinä vaan vääristelet ja panettelet vaan taas kuten aina ennenkin. Niin minä vastasin ja niin vastaan nytkin.
Ennen kielsit kokonaan sen, että smithillä olisi ollut seksiä muiden kuin oikean vaimonsa Emman kanssa, vaikka kirkko myönsi sen jo v. 2014. Sitten VIHDOIN myönsit, että joidenkin kanssa oli seksiä. Sitten aloit perua sitä.
Ihmeellinen tuuliviiri ja takinkääntäjä!
Unohdit edelleen vastat kysymykseeni, joten pakko toistaa:
Unohdit vastata kysymykseeni, että tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Höpölöps kirjoitti:
Ennen kielsit kokonaan sen, että smithillä olisi ollut seksiä muiden kuin oikean vaimonsa Emman kanssa, vaikka kirkko myönsi sen jo v. 2014. Sitten VIHDOIN myönsit, että joidenkin kanssa oli seksiä. Sitten aloit perua sitä.
Ihmeellinen tuuliviiri ja takinkääntäjä!
Unohdit edelleen vastat kysymykseeni, joten pakko toistaa:
Unohdit vastata kysymykseeni, että tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Vääristelet vaan taas.
santtunen2 kirjoitti:
Vääristelet vaan taas.
Et siis pysty vastaamaan. Vastaa edes tähän:
Unohdit vastata kysymykseeni, että tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Höpölöps kirjoitti:
Et siis pysty vastaamaan. Vastaa edes tähän:
Unohdit vastata kysymykseeni, että tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?En minä vastaa sinun vääristelyihisi. Kerro tilanne ensin oikein. Sinulle on tuosta ja kaikesta vastattu jo. Yrität vaan turhaa vänkäämistä jatkumaan. Ei onnistu.
santtunen2 kirjoitti:
En minä vastaa sinun vääristelyihisi. Kerro tilanne ensin oikein. Sinulle on tuosta ja kaikesta vastattu jo. Yrität vaan turhaa vänkäämistä jatkumaan. Ei onnistu.
Asia selvä. Sinulta puuttuu aito empatia. Vasemmistotaustasikaan ei siis johdu siitä, että haluaisit olla sorrettujen puolella vaan siitä, että nautit diktatuureista ja toisten alistamisesta. Voin nauttia Enver Hoxhan kanssa hänen luksiselämästään ja alkoholitarjoilustaan samaan aikaan kun kidututtaa ja tapattaa poliittisia vastustajiaan.
Sinun olisi todellakin syytä tehdä parannus.
Ja tuosta tivaamastani asiasta sinun pitäisi pystyä sanomaan jotain muuta kuin että MINÄ kertoisinkin jotain kirkon propagandaa asiasta... Yhtä järjetöntä kuin se, että en saisi arvostella Pohjois-Korean diktatuuria, vaan minun pitäisi kertoa Kim Jung-unin kanta asiasta...
Ja se kysymyshän, johon EDELLEEN odotan vastausta kuului näin:
Asia selvä. Sinulta puuttuu aito empatia. Vasemmistotaustasikaan ei siis johdu siitä, että haluaisit olla sorrettujen puolella vaan siitä, että nautit diktatuureista ja toisten alistamisesta. Voin nauttia Enver Hoxhan kanssa hänen luksiselämästään ja alkoholitarjoilustaan samaan aikaan kun kidututtaa ja tapattaa poliittisia vastustajiaan.
Sinun olisi todellakin syytä tehdä parannus.
Ja tuosta tivaamastani asiasta sinun pitäisi pystyä sanomaan jotain muuta kuin että MINÄ kertoisinkin jotain kirkon propagandaa asiasta... Yhtä järjetöntä kuin se, että en saisi arvostella Pohjois-Korean diktatuuria, vaan minun pitäisi kertoa Kim Jung-unin kanta asiasta...
Ja se kysymyshän, johon EDELLEEN odotan vastausta kuului näin:
Unohdit vastata kysymykseeni, että tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Taas vääristelet ja panettelet. Siis valehtelet. Et pääse siitä irti sitten millään.
santtunen2 kirjoitti:
Taas vääristelet ja panettelet. Siis valehtelet. Et pääse siitä irti sitten millään.
MITÄ olen vääristellyt? Sinulla olisi tuhannen taalan paikka kertoa kaikille lukijoille että miten. Mutta et pysty sitä tekemään. Et pääse vastaamattomuudestasi irti millään.
Kuinka monta kertaa minut täytyy kysyä sinulta:
Tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Höpölöps kirjoitti:
MITÄ olen vääristellyt? Sinulla olisi tuhannen taalan paikka kertoa kaikille lukijoille että miten. Mutta et pysty sitä tekemään. Et pääse vastaamattomuudestasi irti millään.
Kuinka monta kertaa minut täytyy kysyä sinulta:
Tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Jatkat vaan. Minä en jatka vaikka kuinka yrität.
santtunen2 kirjoitti:
Jatkat vaan. Minä en jatka vaikka kuinka yrität.
Toki vastaamattomuutesikin kertoo paljon. Montako miljoonaa kertaa sinulta pitää kysyä:
Tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Höpölöps kirjoitti:
Toki vastaamattomuutesikin kertoo paljon. Montako miljoonaa kertaa sinulta pitää kysyä:
Tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?En vastaa muuta kuin että vääristelet.
santtunen2 kirjoitti:
En vastaa muuta kuin että vääristelet.
Kyseessähän oli täysin selvä kysymys, johon odotan edelleen vastausta:
Kyseessähän oli täysin selvä kysymys, johon odotan edelleen vastausta:
Tunnetko lainkaan empatiaa ja sääliä sitä tyttöstä kohtaan, jonka poikaystävän piispa Snow kuohitsi ja jonka hän pakotti omaan haaremiinsa? Uskotko tytön olleen onnellinen keski-ikäisen pukin yhtenä jalkavaimona sen sijaan, että hän olisi saanut mennä naimisiin oman rakastettunsa kanssa?Vastaus on ja pysyy: Sinä vaan vääristelet kuten aina.
santtunen2 kirjoitti:
Vastaus on ja pysyy: Sinä vaan vääristelet kuten aina.
Et siis tunne sääliä piispa Snow'n uhreja kohtaan. Uskontosi on tuhonnut moraalisi ihan samaan tapaa kuin mitä tapahtui Brigham Youngille. Kerrotaan, että hän olisi ensin kauhistunut kuultuaan pktmoninainnista mormonismissa, mutta päästyään itse pikkulihan makuun hän irstaili kuin sika vi... vatukossa empatiaa tuntematta.
Ollillahan oli sama ongelma poliittisesti aiemmin. Häneltä puuttui kyky tuntea sääliä Enver Hoxhan uhreja kotaan, vaikka käsittämättömiä hirveyksiä tapahtui samaan aikaan kun Olli kilisteli lasia tuon diktaattorin kanssa.
TV:stä tuli juuri ohjelma Baltian maiden metsäveljistä eli julman Neuvostoliiton hallinnon vastustajista. Yhdeltäkin metsäveljeltä revittiin kivekset irti ja toinen silmä puhkaistiin. Mormonipiispa Snow oli sikäli armollisempi, että ei sentään nuorukaisen silmää puhkaissut. Toisaalta hän oli sikäli julmempi, että raiskasi nuorukaien tyttöystävää haaremissa loppuikänsä ajan.Höpölöps kirjoitti:
Et siis tunne sääliä piispa Snow'n uhreja kohtaan. Uskontosi on tuhonnut moraalisi ihan samaan tapaa kuin mitä tapahtui Brigham Youngille. Kerrotaan, että hän olisi ensin kauhistunut kuultuaan pktmoninainnista mormonismissa, mutta päästyään itse pikkulihan makuun hän irstaili kuin sika vi... vatukossa empatiaa tuntematta.
Ollillahan oli sama ongelma poliittisesti aiemmin. Häneltä puuttui kyky tuntea sääliä Enver Hoxhan uhreja kotaan, vaikka käsittämättömiä hirveyksiä tapahtui samaan aikaan kun Olli kilisteli lasia tuon diktaattorin kanssa.
TV:stä tuli juuri ohjelma Baltian maiden metsäveljistä eli julman Neuvostoliiton hallinnon vastustajista. Yhdeltäkin metsäveljeltä revittiin kivekset irti ja toinen silmä puhkaistiin. Mormonipiispa Snow oli sikäli armollisempi, että ei sentään nuorukaisen silmää puhkaissut. Toisaalta hän oli sikäli julmempi, että raiskasi nuorukaien tyttöystävää haaremissa loppuikänsä ajan.Yrittää pakottaa jatkamaan. Sinnikäs.
santtunen2 kirjoitti:
Yrittää pakottaa jatkamaan. Sinnikäs.
Ei sinun ole pakko jatkaa kun et pysty puolustautumaan. Asiahan on tullut jo kaikille lukijoille selväksi.
Höpölöps kirjoitti:
Ei sinun ole pakko jatkaa kun et pysty puolustautumaan. Asiahan on tullut jo kaikille lukijoille selväksi.
Sinun valehtelu on toivottavasti tullut selväksi. Minä olen ollut asiallinen, sinä et.
- Anonyymi00004
Jos mormonit eksyttää, onko kirkko yhtään sen parempi esimerkki? Tai monet muut maailman uskonnot, jotka toimivat ja opettavat vastoin Raamattua.
- Anonyymi00005
Miksi laitat Raamatun kriteeriksi? Eksyttäähän se Raamattukin mm. homousfobiallaan.
Kirkkomme ei toimi eikä opeta Raamatun vastaisesti vaan Raamatun mukaisesti. Se on totta, että monet muut kirkot niin tekevät, koska heillä on väärien traditioidensa mukaiset Raamatun tulkinnat. Ja Raamatussa on käännös- ym virheitä. Eikä Raamattu siksi riitä kirkon rakentamisessa, ja on altis väärille tulkinnoille.
Jumala on itse omalla kädellään korjannut Raamatun virheet tuomalla esiin Mormonin Kirjan, toisen todistuksen Jeesuksesta Kristuksesta. Se on kuin viides evankeliumi, yhden israelilaisten kansan historia, ja yhden vanhan testamentin ajan kansan historia.
Vielä tulee julki Israelin kadonneiden heimojen historia, niiden, jotka vietiin pakkosiirtolaisuuteen 700 eKr, ja joille Jeesus myös ilmestyi, kuten Amerikassakin 34 jKr. Sitä odotellessa meillä on jo täysi evankeliumi Raamatussa ja Mormonin kirjassa yhdessä, ja kirkossamme.Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi laitat Raamatun kriteeriksi? Eksyttäähän se Raamattukin mm. homousfobiallaan.
Raamattu kieltää yksiselitteisesti kristityiltä homoseksuaalisen seksin harjoittamisen.
Nykyaikana ymmärretään kyllä, että monet ihmiset ovat homoseksuaalisesti suuntautuneita, eivätkä sille mitään voi. Silloin heihin on suhtauduttava ymmärtäväisesti, empaattisesti eikä syrjiä saa.
Mutta jäseniä kirkossamme voivat olla vain olemalla selibaatissa homoseksin suhteen. Eikä homopareja vihitä kirkollisesti. Tämä voi muuttua, koska uskomme jatkuvaan ilmoitukseen.
Yhteiskunnassa ovat jo saaneet kaikki samat oikeudet kuin heteroparitkin. Kirkkomme noudattaa lakeja yhteiskunnassa ja kunnioittaa niitä, mutta kirkon sisällä pätee kirkon omat säännöt myös, uskonvapauden mukaan, kirkolla ei ole maallista valtaa.santtunen2 kirjoitti:
Kirkkomme ei toimi eikä opeta Raamatun vastaisesti vaan Raamatun mukaisesti. Se on totta, että monet muut kirkot niin tekevät, koska heillä on väärien traditioidensa mukaiset Raamatun tulkinnat. Ja Raamatussa on käännös- ym virheitä. Eikä Raamattu siksi riitä kirkon rakentamisessa, ja on altis väärille tulkinnoille.
Jumala on itse omalla kädellään korjannut Raamatun virheet tuomalla esiin Mormonin Kirjan, toisen todistuksen Jeesuksesta Kristuksesta. Se on kuin viides evankeliumi, yhden israelilaisten kansan historia, ja yhden vanhan testamentin ajan kansan historia.
Vielä tulee julki Israelin kadonneiden heimojen historia, niiden, jotka vietiin pakkosiirtolaisuuteen 700 eKr, ja joille Jeesus myös ilmestyi, kuten Amerikassakin 34 jKr. Sitä odotellessa meillä on jo täysi evankeliumi Raamatussa ja Mormonin kirjassa yhdessä, ja kirkossamme.Miksi Olli valehtelet, että kirkkosi toimii Raamatun mukaisesti? VT:n puolella on toki paljon kauheuksia, jotka ovat verrattavissa mormonien touhuihin, mutta kristinusko syntyi Jeesuksen myötä ja UT:n puolen opetus on äärimmäisen kaukana mormonien opetuksista. Alkuseurankunnan oppeihin vastoin Ollin valehtelua eivät kuuluneet mormonien opit eli pktmoninainti, rasismi, polyteismi, taika-alusvaatteiden pakkokäyttö, rahojen kerääminen tarvitsijoiden sijaan ökyrikkaalle smithin kirkolle ja sen ökyrikkaille johtajille.
Jumalan kädellä ei ole mitään osuutta mormonismin syntyyn, mutta joseph smithin eräällä ulokkeella on.santtunen2 kirjoitti:
Raamattu kieltää yksiselitteisesti kristityiltä homoseksuaalisen seksin harjoittamisen.
Nykyaikana ymmärretään kyllä, että monet ihmiset ovat homoseksuaalisesti suuntautuneita, eivätkä sille mitään voi. Silloin heihin on suhtauduttava ymmärtäväisesti, empaattisesti eikä syrjiä saa.
Mutta jäseniä kirkossamme voivat olla vain olemalla selibaatissa homoseksin suhteen. Eikä homopareja vihitä kirkollisesti. Tämä voi muuttua, koska uskomme jatkuvaan ilmoitukseen.
Yhteiskunnassa ovat jo saaneet kaikki samat oikeudet kuin heteroparitkin. Kirkkomme noudattaa lakeja yhteiskunnassa ja kunnioittaa niitä, mutta kirkon sisällä pätee kirkon omat säännöt myös, uskonvapauden mukaan, kirkolla ei ole maallista valtaa.Raamattu käskee yksiselitteisesti surmaamaan miesten kanssa makaavat miehet mutta mormonit eivät (onneksi) ainakaan nykyisin toteuta tuota käskyä.
Ollin homousfobia kertoo paljon Ollista itsestään. Pktpakkomoninainti ja sitä vastustavien kuohitseminen on OK, mutta kahden toisiaan rakastavan aikuisen vapaaehtoinen rakkaus on Ollille kauhistus.Höpölöps kirjoitti:
Raamattu käskee yksiselitteisesti surmaamaan miesten kanssa makaavat miehet mutta mormonit eivät (onneksi) ainakaan nykyisin toteuta tuota käskyä.
Ollin homousfobia kertoo paljon Ollista itsestään. Pktpakkomoninainti ja sitä vastustavien kuohitseminen on OK, mutta kahden toisiaan rakastavan aikuisen vapaaehtoinen rakkaus on Ollille kauhistus.Vääristelee jatkuvasti.
santtunen2 kirjoitti:
Vääristelee jatkuvasti.
Niin teet. Aivan selvissä asioissa. Mormonismi on kaukana Raamatun opetuksista ja Olli on homousfoobinen, mutta pktpakkomoninainti on OK.
- Anonyymi00006
santtunen2 kirjoitti:
Vielä tulee julki Israelin kadonneiden heimojen historia, niiden, jotka vietiin pakkosiirtolaisuuteen 700 eKr, ja joille Jeesus myös ilmestyi, kuten Amerikassakin 34 jKr. Sitä odotellessa meillä on jo täysi evankeliumi Raamatussa ja Mormonin kirjassa yhdessä, ja kirkossamme.Santtunen: Miksi teille ei riitä pelkästään Raamattu??????
Se on ainoa, joka toimii ihmisen ja Jumalan välillä!
Kaikki muut ilmoitukset ovat kaikki ihmistekoisia! Anonyymi00006 kirjoitti:
Santtunen: Miksi teille ei riitä pelkästään Raamattu??????
Kaikki muut ilmoitukset ovat kaikki ihmistekoisia!Miksi juuri Raamattu? Idän uskonnoissakin on hyviä tekstejä.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki muut ilmoitukset ovat kaikki ihmistekoisia!Ja ihmistekoinen se on Raamattukin.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki muut ilmoitukset ovat kaikki ihmistekoisia!Meidän käsitys on jatkuva ilmoitus. Kanoninen ilmoitus ei loppunut Raamattuun. Raamattu itsekin todistaa, että jatkuva ilmoitus on oikea oppi.
Raamatun jälkeen on tullut mm. Mormonin Kirja, Toinen todistus Jeesuksesta Kristuksesta. Raamatun lisäksi. Kristittyjen historia Raamatun jälkeen kuuluu kaanoniin Apostolien tekojen jälkeen. Ym.santtunen2 kirjoitti:
Meidän käsitys on jatkuva ilmoitus. Kanoninen ilmoitus ei loppunut Raamattuun. Raamattu itsekin todistaa, että jatkuva ilmoitus on oikea oppi.
Raamatun jälkeen on tullut mm. Mormonin Kirja, Toinen todistus Jeesuksesta Kristuksesta. Raamatun lisäksi. Kristittyjen historia Raamatun jälkeen kuuluu kaanoniin Apostolien tekojen jälkeen. Ym.Mikä ilmoitus? Että naikaa pktyttöjä niin paljon kuin sielu sietää? Ei kun älkää naikokaan toistaiSEKSI.
Että kieltäkää tummaihoisilta pappeus. Ei kun älkää kieltäkökään enää, ettei kirkolta mene verovapausoikeus.
Että yksiä korvakoruja saatte käyttää, mutta kaksia ette.
Että älkää kutsuko mormonismia mormonismiksi.
Mitä muita älyvapaita ilmoituksia se mormonijumala on antanut?
Mormonin kirja ei ole toinen todistus vaan huonosti kirjoitettu historiallinen romaani täynnä asiavirheitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi655885Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3445707Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182038Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2501202Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061