Mitäs tälle on tapahtunut? https://kantelupukki.fi/
Olin jo linkkaamassa toisaalle, mutta eihän tuo toimikaan.
Kantelupukki.fi suljettu?
9
145
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm viimeinen tallennus syyskuussa. Onkos pitkäänkin ollut pois käytöstä?
Korjattu. Tutkitaan myöhemmin missä oli varsinainen vika.
- Anonyymi
Kiitos, Jori. Jos teillä on muita saitteja, säännöllinen tsekkaus niille?
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, Jori. Jos teillä on muita saitteja, säännöllinen tsekkaus niille?
Joo, pitäisihän noille joku väijy rakentaa, edes pari kertaa tunnissa tapahtuva tarkistus.
- Anonyymi
Uskontokuntiin kuulumattomat huoltajat saavat aika paljon tietoa ja vertaistukea some-ryhmän kautta.
- Anonyymi00004
Sivusto näyttää hiljentyneen. Mistä tämä johtuu? Onko tilanne laajemmalla skaalalla parantunut merkittävästi vai onko ylläpito vain hiipunut?
Aika lailla siirtynyt somen puolelle vanhempien kysymykset. Lisäksi jonkinlaisena näppituntumana ollaan ehkä päädytty tasanteelle, jossa kantelujen kautta on saatu se mitä voi saada, nyt voinee jo hiukan paremmin viitata aiempiin kanteluratkaisuihin.
- Anonyymi00005
Sosiaalisessa mediassa on vanhempien verkostoitumista ka vertaistukea, säädöstietopsnkki ja muuta infoa. Kanteluita on tehty viime vuonnakin melko paljon. Koulujen ja päiväkotien toiminnassa on yhä paljonkin sanomista.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sosiaalisessa mediassa on vanhempien verkostoitumista ka vertaistukea, säädöstietopsnkki ja muuta infoa. Kanteluita on tehty viime vuonnakin melko paljon. Koulujen ja päiväkotien toiminnassa on yhä paljonkin sanomista.
Mutta onko nykyään kanteluilla saavutettu paljon? Kouluille asioista kertomalla kyllä on.
Mutta minusta tässä on löyhästi katsoen ketju: laki -> kantelut -> koulut. Kanteluilla on saatu lain tulkinta sillä tavalla kuntoon, että se nyt ihan aikuisten oikeasti on järjestettävä vaihtoehtoinen tilaisuus jos on uskonnollinen. Koulut muuttavat toimintaansa yksi kerrallaan.
Jossain määrin ollaan saatu jumalanpalveluksia jo kokonaan kouluajalta vapaa-ajalle, mutta se on vasta alussa. Ja siinähän taas ei voi vedota lakiin, kun säädökset nimenomaan sallivat koululaisjumalanpalvelukset ym, vaikka ehtoja niille asettavatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3074981Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721756Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991634Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161347