Kokkolassa jo olleet.
Evijärven , Alajärven tienoilla..
Tulevat tupaan. Asuntoon vaikka on ihmisiä sisällä..
Eivät ole valtaväestöön kuuluvaa porukkaa..
Nyt tarkkana myös naapurien kodit, jos ovat työssä ja tyhjillään päivän.
Ovet säppiin, ja seurantaan..
Ovet lukkoon on ryöstö porukka liikkeellä
24
595
Vastaukset
- Anonyymi
Aina on ovet auki, jos kotona ollaan.
- Anonyymi
Myös käyneet jo Ähtärissä. Ovat Romaniasta. Kävivät myös minun ovea jyskyttämässä aamuyöllä syksyllä. Vasara valmiina tuulikaapissa jos väkisin tullaan.
- Anonyymi
Vanhuksen ovea ryskättu Tapani rinteellä.
Soitettu ovikelloa 2 aikaan yöllä..
Ei ollut avannut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuksen ovea ryskättu Tapani rinteellä.
Soitettu ovikelloa 2 aikaan yöllä..
Ei ollut avannutToissa yönä siis..
- Anonyymi
Ainahan noita on ollu harvemmin ovat vaan menneet koteihin joissa joku on kotona missä mahtanee syy ol olisko mitenkään siinä ettei poliisilla riitä resurssit eikä miehitys kaikkeen mihin pitäs
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Pidetään silmät ja korvat auki ja ovet lukittuina. Seurataan tilannetta.
- Anonyymi
Juuri latasin Magnum 44 tuumasen tulivalmiiksi ei hätää.
- Anonyymi
On pirun pitkä piippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pirun pitkä piippu.
Juu, on miehen mittainen tommonen metri ja kymmenen senttiä. Itselläni on tuota kaliberia oleva Marlin 1894 Classic 44 Rem Mag, ja siinä on vaan 51 senttinen piippu. Toivottavasti muija ei saa tietää että noinkin pitkää on tyrkyllä, menetän serkkuni paremmille apajille.
- Anonyymi
Hyvä, että näistä tunkeutujista varoitetaan, että ihmiset osaavat varoa. Läheisiä ja erityisesti ikäihmisiä kannattaa erityisesti varoittaa, jos eivät lue näitä palstoja. Turvatonta tämä alkaa olla. Kaupoissa täytyy pitää huolta, että ei jätä käsilaukkuaan niin, että se voidaan varastaa, ei missään tapauksessa siis ilman että sen näkee. Huijareita ja varkaita on aina ollut, mutta näinä aikoina pitää olla erityisen tarkka. Ovet kiinni, eikä tuntemattomia saa päästää kotiinsa. Ehdoton kielto kaikille, jotka nyt ennen joulua pyrkivät koteihin kauppaamaan tai kerjäämään.
- Anonyymi
Kyllä. Katsomme myös naapurin pihaan.
Kauppa liikkeitä tulee varoittaa, jengi on liikkeellä.
Ryöstö meininkiä on
- Anonyymi
Saako ovet lukita,
vai onko se rataismia...?- Anonyymi
Miksi yöllä herätellään ja yritetään taloihin..
Mitä tää oikeen on..
Alajärvellä on jengi liikkunut..
- Anonyymi
Tarjotkaa ruokaa ja yösija, jos tulevat...
- Anonyymi
Eikö kellään oo puhelinta? Naputelkaa 112.
- Anonyymi
Siinä menee reilu tunti ennen kun apu on täällä.
- Anonyymi
Mun muija on niin hurja että siinä on tunkeutujat vaarassa.
- AnonyymiUUSI
Hyvä niin, ku oot tuommonen reppana
- AnonyymiUUSI
Konekuskiko täällä kehuu suojelusenkeliään?
- Anonyymi
Värikuulapyssy ois hyvä, ottaa pikkuisen kipeää kun läheltä päästää ja sit kun soittaa 112 niin voi antaa helpot tuntomerkit,
- Anonyymi
Mulla on ladattu haulikko odottamassa röyhkeitä varkaita.
- AnonyymiUUSI
Sama täällä sopii tulla kolkuttelemaan
- AnonyymiUUSI
Manneapinat kanttaa ampua aina heti kun on mahdollisuus. Jokainen tapettu mannenraato on aina kotiinpäin. Muissa maissa maksavat noista vielä tapporahaakin. Ainakin Unkarissa ja Bulgariassa niin tekevät.
- AnonyymiUUSI
Minä olen aina tyly asiattomasti kotiini tai kesämökille pyrkijöille. Mökillä näen aina ikkunasta, jos joku on tulossa pihaan ja en päästä niitä koskaan sisälle. Sanon portailta, että en osta enkä anna mitään ja käsken poistumaan. Tähän mennessä on aina tehonnut, olen niin tylyn näköinen, että eivät uskalla jäädä puheisiin eikä edes yritä selittää, mitä pyytävät. Eräskin ulkomaalaisen näköinen, suomea puhumaton kiersi samalla tiellä monta taloa, naapurit eivät olleet kotona. Sitten se näytti jotain kuvaa, jota en jäänyt katsomaan, enkä antanut mitään, ja poistui paikalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524387S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114219Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434120Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693968- 853394
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673279IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291150