Ostin Helsingin liikkeestä puseron joka ei sopinut minulle ja palautus piti tehdä Kiinaan joka maksaa lähes saman kuin pusero. Pusero oli varmaan alkuperältäänkin tilattu Temusta ja laitettu moninkertainen hinta, eli oli puoleen hintaan 39,95 eur.
Lova helsinki
15
627
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö puseroa voinut palauttaa liikkeeseen, josta sen ostit?
- Anonyymi
kusetuksen makua
- Anonyymi
Siis oikeesti!!! Palauttaa Kiinaan omalla kustannuksella!
- Anonyymi
Menin samaan halpaan. Tuote ei vastannut mainosta ja oli todella huonolaatuinen. En suosittele tilaamaan tuolta mitään.
- Anonyymi
mitäs menit ostamaan
- Anonyymi
Onko Lova Helsingillä tosiaan kivijalkaliike?? Mikähän sen osoite on? Luulin että ainoastaan verkkokauppa kun osoitetietoja ei löydy mistään.
- Anonyymi
Samaan halpaan menin myös. Paita oli erivärinen mitä ilmoituksessa, lisäksi koko oli liian iso. Nyt kun aloin viestittelemään palautuksesta, niin pitää tosiaan palauttaa Kiinaan tilaajan kustannuksilla! Klarnalla on maksu, jota en ole vielä maksanut.
TÄYSI HUIJARIFIRMA koko putiikki. Älkää missään nimessä tilatko sieltä.
Ennakkoilmoitus paketin saapumisesta oli jo todella kummallinen?
Jos et ole kotona toimituksen aikana, kuriiri:
1. Jättää sen turvalliseen paikkaan.
2. Antaa sen naapureille.
3. Jättää viestin noutoa varten.
Että tämmöistä! - Anonyymi
Temusta ne on.
- Anonyymi
Viininpunainen tekoturkis lova 79€ ,Temussa tasan sama alle 20€. Kummasta tilaisit🤣🥱
- Anonyymi00010
ÄLKÄÄ OSTAKO TÄÄLTÄ!! Palautusohjeiden saanti mahdotonta ja se pitää tehdä Kiinaan omalla kustannuksella! Oma vika, kun haksahdin tilaamaan, mutta nyt loppui nettikauppa.
- Anonyymi00011
On niitä huonoja ostoksia tehty ennenkin, kotimaisesta postimyyntiliikkeestä tilasin kesävaatteita, joukossa tuli paita, jonka toinen hiha oli vaaksan verran toista, normaalipituista lyhyempi, ja tuoteselostuksessa nimi oli MEESTEN PAITA, teetetty jossain itäblokissa.
- Anonyymi00012
Samaan halpaan menin, eikä paluutusosoitetta saa…
- Anonyymi00013
Nyt koko firmaa ei ole olemassakaan enään? Ainakaan heidän sivuilleen ei enään pääse. Minullekin luvattiin tehdä hyvitys täysin väärin toimitetusta tuotteesta. Saamatta jäi 😠.
- Anonyymi00014
Eurolla ei ole moraalia eikä kotimaata, eikä niitä oo eurojen perässä juoksijoillakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481