Mutta kun olen parantunut idiotismista, ymmärrän että Perushuijaripersuja ei pidä äänestää!
Jos olisin yhä idiootti äänestäisin Perussuomalaisia
18
120
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ok, kiva kun kerroit
- AnonyymiUUSI
Asia on todellakin ok.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asia on todellakin ok.
Hyvä avaus!
- AnonyymiUUSI
Olet muuttunut imbesilliksi.
- AnonyymiUUSI
Repe ei parane.
- AnonyymiUUSI
Ei, sen suhteen kaikki toivo heitetty.
- AnonyymiUUSI
Kuka repe? En ole kukaan repe.
- AnonyymiUUSI
Purra leikkaa taas kannatuksesta!
- AnonyymiUUSI
Perussuomalaiset on edelleen ja kaikesta huolimatta vähiten kaheli vaihtoehto. Muiden puolueiden kannattajille toivon kilometreittäin mustaa puskameisseliä, katuryöstöjä, koulurauhattomuutta ja näiden terveydenhuoltoon jyvitettyjen varojen ohjaamista hädänalaisille interreilaajille.
- AnonyymiUUSI
UKRAINA JA VOLDEMOR ZELENSKYI VALEHTELEE AINA!
--------------------------------------------------------------------------- - AnonyymiUUSI
Vähiten huono puolue on kokoomus.
- AnonyymiUUSI
Kokoomuksen Sari Sairaanhoitaja kampanja on yksi suurimpia syitä julkisen talouden rahoitusvajeeseen. Kokoomus yrittää nyt samaa eläkeläisten kanssa järjestämällä halvan pääsyn yksityiseen sairaanhoitoon.
- AnonyymiUUSI
Räksytystä ja taas räksytystä! Mutta missä totuuden mukaiset perustelut??
Muuten kommentilla ei arvoa!- AnonyymiUUSI
Kommentti ei kaipaa persusteluja.
- AnonyymiUUSI
Olisitpa, aloittaja ymmärtänyt aikaisemmin ja moni muukin, niin olisimme paremmassa tilanteessa nyt, kunhan ette Kokoomuslaistakaan olisi.
- AnonyymiUUSI
En usko että olet koskaan äänestänyt. Itse jatkan persujen äänestämistä.
- AnonyymiUUSI
Minä olen yhä idiootti ja äänestän ylpeästi Persuja. Riikka pääministeriksi.
- AnonyymiUUSI
Persut on edelleen vähiten korruptoitunut puolue, joten sillä mennään. Myös vaaliohjelma on realistinen ja varsinkin verrattuna viherpunan toivotaan toivotaan budjetteihin verrattuna. Sekoomuksen pilaa Petteri Orpo ja Kokoomuksen vihreät naiset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1449542Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735394Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273779- 482611
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan572292- 712023
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1431962Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2311750Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1401471- 391280