Hengessä väkevät helluntairomanit

Anonyymi-ap

Miksi helluntairomanit eivät perusta omaa seurakuntaa ?
Kuinka paljon romaneita on Helluntaikirkossa ?

Romani oli joukkomurhaajana äsken Savonlinnassa.
Helluntairomani tappoi pienen lapsen äidin Tamperen kadulla.

21

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi Hitlerin luterilaisissa seurakunnissa ei ole romaneja?

• Anonyymi

Helluntiseurakunnassa he saavat vertaistukea samassa hengesä.

• Anonyymi
        UUSI

Luterilainen Hitler tapatti romaneja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilainen Hitler tapatti romaneja.

Hitler ei ollut luterilainen.
        Hellutailainen valehtelee, aina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hitler ei ollut luterilainen.
        Hellutailainen valehtelee, aina.

Saksalaiset olivat luterilaisia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene takasin persu koulun pengille.🏢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. Berliinin alueen saksalaiset ovat pääosin room.katolilaisia. Luterilaisiakin oli, mutta yhtä paljon katolilaisia ym.

Paljon myös ateisteja ja esim juutalaisia. Hekin olivat saksalaisia.

Hitler lähimpine miehineen olivat pakanoita, palvoivat ruotsalaisten muinaisjumalia. Heissä oli myös juutalaisia, mm. Goebbelsit. Myös Hitler itse oli osin juutalainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Demokrates kirjoitti:

Mene takasin persu koulun pengille.🏢

"pengille" jäikö koulu kesken?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. Berliinin alueen saksalaiset ovat pääosin room.katolilaisia. Luterilaisiakin oli, mutta yhtä paljon katolilaisia ym.

Paljon myös ateisteja ja esim juutalaisia. Hekin olivat saksalaisia.

Hitler lähimpine miehineen olivat pakanoita, palvoivat ruotsalaisten muinaisjumalia. Heissä oli myös juutalaisia, mm. Goebbelsit. Myös Hitler itse oli osin juutalainen.

Luterilaisuus on Saksalainen valtiouskonto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luther oli Hitlerin suosikki. Molemmat vainosivat juutalaisia ja romaaneja.

• Anonyymi

Missään muussa seurkunnassa ei ole niin paljon Hagerteja, Nymaneja, Bollströmejä jne, kuin juuri helluntaissa.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos Jumalalle, heistä. Romanit ovat aitoja. He uskoo tultuaan ovat todellisia Kristuksen yhteydessä eläviä veljiä ja sisaria.
        Minä en ole romani, minä kunioitan paljon rakkaita romani sukusia uudestisyntyneitä. Minä olen heidän kanssaan Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen sylissä. 💓

• Anonyymi
        UUSI

Luher vaikuttaa rasismilta, kirjloituksienneperusteella.

• UUSI

Mustalaiset uskoo pohjimmiltaan vaan siihen mustalaisuuteensa. Nähty on. 🐴🎪🐎🕺💃🐎🎪

• Anonyymi
        UUSI

Eikä yleissivistyksestä ja rakkaudesta totuuteen hajuakaan. Kaikki puheensa ovat valhetta.

• Anonyymi
      UUSI

Arvioi omaa käytöstäsi :

Hepr. 12.
      14. Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.
      Matt. 5:9; 3. Moos. 11:44; 1. Piet. 1:16

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaisuus on maailman laajuinen herärysliike, jossa on kaikkia kansalaisuuksia.
      Luther on peräisi saksasta, hitlerin suosikki, joka vainosi Juutalaisia ja romaaneja.

• Anonyymi
        UUSI

Parhami oli antisemitisti, vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin takia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parhami oli antisemitisti, vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin takia.

Matt. 18:6

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

• Anonyymi
      UUSI

Hitler oli Saksan luterilaisen kirkon pääjehu samalla tavalla kun Kekkonen oli Suomen luterilaisen kirkon pääjehu.

• Anonyymi
      UUSI

Sen verran täytyy kommentoida, että romaneista suuri osa, on aitoja, uudestisyntyneitä uskovia, joiden elämä todistaa!

Mutta sitten siellä on koko joukko seilaavaa väkeä, jotka esiintyvät uskovina aika ajoin ja lähtevät uskostaan lomille, kuten he itse sen sanovat. En tiedä, onko tuo Armon polkemista vai pahempaa rienaa??

Tiedän mm seurakunnan, jossa vastuihin aina on nostettu mustalainen, koska se on heidän suvulleen ja tavoilleen edullista. Aina voi sanoa: Minä kuulun hell srkaan, olen pastori, olen vanhin jne jne!!! Vaikka koko kaupunki tietää, ettei elämä ole mallikasta.

Torstaina vanhin on poikiensa kanssa käräjäoikeudessa pitkän syytelistan kanssa ja sunnuntaina tämä sama roikale hoilaa esilaulajana ja vanhimman statuksella srkssa. Ennen vanhin valittiin Jumalan osoittamasta ja kutsumasta miehestä, armoituksella varustettuna!! Tänään irvokasta ja älytöntä!!!

Tiedän mistä puhun !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      342
      12070
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      45
      3566
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      82
      3149
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      120
      2907
    5. 99
      2804
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      60
      2597
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2516
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      273
      2409
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe