Miksi helluntairomanit eivät perusta omaa seurakuntaa ?
Kuinka paljon romaneita on Helluntaikirkossa ?
Romani oli joukkomurhaajana äsken Savonlinnassa.
Helluntairomani tappoi pienen lapsen äidin Tamperen kadulla.
Hengessä väkevät helluntairomanit
21
205
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Hitlerin luterilaisissa seurakunnissa ei ole romaneja?
- Anonyymi
Helluntiseurakunnassa he saavat vertaistukea samassa hengesä.
- Anonyymi
Luterilainen Hitler tapatti romaneja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilainen Hitler tapatti romaneja.
Hitler ei ollut luterilainen.
Hellutailainen valehtelee, aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler ei ollut luterilainen.
Hellutailainen valehtelee, aina.Saksalaiset olivat luterilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset olivat luterilaisia.
Esim. Berliinin alueen saksalaiset ovat pääosin room.katolilaisia. Luterilaisiakin oli, mutta yhtä paljon katolilaisia ym.
Paljon myös ateisteja ja esim juutalaisia. Hekin olivat saksalaisia.
Hitler lähimpine miehineen olivat pakanoita, palvoivat ruotsalaisten muinaisjumalia. Heissä oli myös juutalaisia, mm. Goebbelsit. Myös Hitler itse oli osin juutalainen. - Anonyymi
Demokrates kirjoitti:
Mene takasin persu koulun pengille.🏢
"pengille" jäikö koulu kesken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Berliinin alueen saksalaiset ovat pääosin room.katolilaisia. Luterilaisiakin oli, mutta yhtä paljon katolilaisia ym.
Paljon myös ateisteja ja esim juutalaisia. Hekin olivat saksalaisia.
Hitler lähimpine miehineen olivat pakanoita, palvoivat ruotsalaisten muinaisjumalia. Heissä oli myös juutalaisia, mm. Goebbelsit. Myös Hitler itse oli osin juutalainen.Luterilaisuus on Saksalainen valtiouskonto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset olivat luterilaisia.
Luther oli Hitlerin suosikki. Molemmat vainosivat juutalaisia ja romaaneja.
Mustalaiset uskoo pohjimmiltaan vaan siihen mustalaisuuteensa. Nähty on. 🐴🎪🐎🕺💃🐎🎪
- Anonyymi
Eikä yleissivistyksestä ja rakkaudesta totuuteen hajuakaan. Kaikki puheensa ovat valhetta.
- Anonyymi
Arvioi omaa käytöstäsi :
Hepr. 12.
14. Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.
Matt. 5:9; 3. Moos. 11:44; 1. Piet. 1:16 - Anonyymi
Helluntailaisuus on maailman laajuinen herärysliike, jossa on kaikkia kansalaisuuksia.
Luther on peräisi saksasta, hitlerin suosikki, joka vainosi Juutalaisia ja romaaneja.- Anonyymi
Parhami oli antisemitisti, vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhami oli antisemitisti, vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin takia.
Matt. 18:6
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
- Anonyymi
Hitler oli Saksan luterilaisen kirkon pääjehu samalla tavalla kun Kekkonen oli Suomen luterilaisen kirkon pääjehu.
- Anonyymi
Sen verran täytyy kommentoida, että romaneista suuri osa, on aitoja, uudestisyntyneitä uskovia, joiden elämä todistaa!
Mutta sitten siellä on koko joukko seilaavaa väkeä, jotka esiintyvät uskovina aika ajoin ja lähtevät uskostaan lomille, kuten he itse sen sanovat. En tiedä, onko tuo Armon polkemista vai pahempaa rienaa??
Tiedän mm seurakunnan, jossa vastuihin aina on nostettu mustalainen, koska se on heidän suvulleen ja tavoilleen edullista. Aina voi sanoa: Minä kuulun hell srkaan, olen pastori, olen vanhin jne jne!!! Vaikka koko kaupunki tietää, ettei elämä ole mallikasta.
Torstaina vanhin on poikiensa kanssa käräjäoikeudessa pitkän syytelistan kanssa ja sunnuntaina tämä sama roikale hoilaa esilaulajana ja vanhimman statuksella srkssa. Ennen vanhin valittiin Jumalan osoittamasta ja kutsumasta miehestä, armoituksella varustettuna!! Tänään irvokasta ja älytöntä!!!
Tiedän mistä puhun !! - Anonyymi
Kunniamurhat ei kuulu suomalaiseen oikeusvaltioon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2056578Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2794506"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423585Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1103403Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m613396Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492866Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2542539Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941