Minä keksin uuden trendin, muiden synneistä välittämättä, teen listaa vain omista synneistäni!

Anonyymi-ap

Siitä tuleekin pitkä lista, mutta mistä aloittaisin. Syntisen elämäni syntitaakoista osan olen ehtinyt jo heittämään selästäni pois, mutta vielä niitä hieman... Ei mutta nythän minä niitä jo heti rupeen vähättelemään, ennenkuin ehdin tätä syntilistaani edes aloittamaankaan... siinä tuli taas uusi synti kannettavakseni, omien pikimustien syntieni vähättely.
Muiden synnit ovat aina pikimustia, omat eivät koskaan, joten pikimustassa ylpeydessäni aloitan ensimmäisenä kutsumaan omiakin syntejäni pikimustiksi.
Olen mies, ja aivan ensimmäiseksi otan tämän listani ensimmäiseksi synniksi monikertaistuneen syntini, elikkä teen sen synnin vähintäänkin kymmenkeetaisena.
"Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa"!
Ja minä syntisäkkihän himoitsen kaikkia, edes vähääkään viehättävän kauniita naisia, olkoot sitten naimisissa tai ei.
Omaa vaimoa kun ei ole, siitä sitten lisää myöhemmin, niin tulee tuijoteltua enemmän muiden vaimoja.
Tyttäriä myöskin, heti kun ovat kahdeksantoista vuotta täyttäneet, mutta ei koskaan päivääkään aikaisemmin! 😭 - valehtelun synti - on minulla hurjan pitkä -
Ja kun kädet eivät minulla öisin pysy peiton päällä, enkä päivisinkään saa niitä pysymään kurissa kun... Aurinkoiset kesät lisäävät sitä syntitaakkaani.. vapaa näkyvyys naapureideni pihoille.. naisten auringon palvonta.. voi että minä kaipaan aurinkoisia kesäpäiviä, viikonloppuja, vapaapäiviä!
Alkoholia käytin aikoinani kun oli vapaata töistä, mutta sitten se vain itsestään loppui sen käyttö, ilman sen kummempiä mietiskelyjä tai päätöksiä. Loppuivat turhat törttöilytkin.
Ei mutta töihinhän tässä jo on ruvettava, jatkan tämän sysimustan syntilistani kirjoittamista myöhemmin moi

piste piste missä piste tässä .

12

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä, kannattaa tehdä syntiä lakkaamatta hetkeksikään, koska muutenhan satujeesuksen uhri olisi ollut aivan turha!

• Anonyymi
        UUSI

Ei se noin mene. Satujeesuksesi kohdalla noin voi olla, muttei todellisen Jeesuksen.
        Ihminen ansaitsisi synteinensä Helvetin, vaikka välttäisikin niitä ja tekisi niistä parannusta. Kukaan ihminen ei ole puhdas, synnitön, kuten Jeesus, ja tarvitsee niin ollen häntä ja hänen ristinsovitustaan. Ihminen pelastuu vain uskosta ja armosta. Hyviä tekoja tulisi seurata sydämenuskosta, mutta niillä ei ansaita pelastusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se noin mene. Satujeesuksesi kohdalla noin voi olla, muttei todellisen Jeesuksen.
        Ihminen ansaitsisi synteinensä Helvetin, vaikka välttäisikin niitä ja tekisi niistä parannusta. Kukaan ihminen ei ole puhdas, synnitön, kuten Jeesus, ja tarvitsee niin ollen häntä ja hänen ristinsovitustaan. Ihminen pelastuu vain uskosta ja armosta. Hyviä tekoja tulisi seurata sydämenuskosta, mutta niillä ei ansaita pelastusta.

Hyviä tekoja voi tehdä sydämestään vaikkei ikinä olisi kuullutkaan Jeesuksesta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä tekoja voi tehdä sydämestään vaikkei ikinä olisi kuullutkaan Jeesuksesta!

Ei se ole rakkautta jos teet hyviä tekoja tehdäkseni hyviä tekoja!

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä syntiä kannattaa välttää eikä niistä puolustaa. Ei pidä olla pahuuden puolella kannattaen sotarikoksia tai väittäen että Paavali valehtelee tai muutoinkin herjata ihmisiä, vaan käyttäytyä siivosti muita kohtaan sanoin ja teoin.

Hyvä juttu se on yrittää niin elää eikä rypeä synnissä.

• UUSI

Ei paska pöyhimällä parane.💩

• Anonyymi
      UUSI

Keksit jotain, jota kuvittelet trendiksi, mutta josta ei sellaista tule.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ihmiset tosiaan ala omia syntejään pöyhiä, vaan puolustelee niitä sekä muidenkin syntejä miten hirvittäviä asioita voi tehdä kun vain keksii mahdottomat valheet niin tueksi.

Tämän päivän trendi on puolustella syntejä eikä pöyhistellä niitä.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä tulee. Kyllä tästä trendi tulee. Eikä se ole kuvittelua.
        Ja nyt tähän minun keksimääni ja täällä niin suosittuun trendin.
        Puhuin eilen pahaa naapurista toiselle naapurille ja sitä ennen kiroilin. Sellaisen per-sanan sanoin ainakin kaksi kertaa eilen ja nyt aamulla kolmannen kerran.
        Siitä vaan sinäkin trendaamaan.
        Mitä syntiä olet lähiaikoina tehnyt ja onkos tullut pyydettyä niitä anteeksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tulee. Kyllä tästä trendi tulee. Eikä se ole kuvittelua.
        Ja nyt tähän minun keksimääni ja täällä niin suosittuun trendin.
        Puhuin eilen pahaa naapurista toiselle naapurille ja sitä ennen kiroilin. Sellaisen per-sanan sanoin ainakin kaksi kertaa eilen ja nyt aamulla kolmannen kerran.
        Siitä vaan sinäkin trendaamaan.
        Mitä syntiä olet lähiaikoina tehnyt ja onkos tullut pyydettyä niitä anteeksi?

Kesällä kerroin naapurille kadehtivani hänen teleskooppivartista oksaleikkuria, mutta en pyytänyt anteeksi vaikka se oli totta.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä uskovat itse tietävät omat syntinsä koska laki näytää synnin ja laki on Raamatussa.
      Uskovat pitävät lyhyet tilivälit Jumalan kanssa ja pyytävät syntinsä päivittäin anteeksi.

• UUSI

"Minä keksin uuden trendin, muiden synneistä välittämättä, teen listaa vain omista synneistäni!"

Tämän pitäisi olla jokaisen uskovan trendi, jos ei aina niin julkisesti niin vähintään Jumalan puoleen kääntymällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      342
      12070
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      45
      3566
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      82
      3149
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      120
      2907
    5. 99
      2804
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      60
      2597
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2516
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      273
      2409
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe