Olin 6 vuotta kuntoutuksessa ja siihen sisältyvässä toiminnassa jotta "parantuisis" normaaliksi ihmiseksi.
Sanoin jo alkuajasta heille ja sille lääkärille jos minua ei saada parannettua työkykyiseksi niin aion hakea eläkettä sillä tiedän että,reuma ja tukinelinsairaudet vaikeuttavat jo minun normaalia elämistä niin paljon että liikkuminen ja eläminen on jo vaikeaa.
Lääkäri totesi nauraen minulle että nuori mies menee uimaan niin sillä paranee.et ikinä pääse eläkkeelle.
Minulle oli sovittu kontrolli joka oli viimeinen minun osaltani,olin joutunut eläkkeelle tuona väliaikana ja kuntoutuslääkäri ei tiennyt tuota ja kerroin asian hänelle että olen eläkkeellä ja edelleen samat vaivat hän suutahti ja oli hyvin hämmentynyt kun olin joutunut eläkkeelle 6 vuotta sairastettuani ja oltuani 6 vuotta kuntoutuksessa.
B lausunnossa luki teksti "hän on JOPA PÄÄSSYT ELÄKKEELLE ASTI"...
Miksi tuo kuntoutuslääkäri oli minulle niin vihainen?
Lääkäri oli kateellinen eläkkeelle joutumisesta
15
118
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ei yllätä yhtään paitsi eläkkeelle pääsy
- AnonyymiUUSI
Ne ei pidä alkoholisteista
- AnonyymiUUSI
Mikä B-lausunto tässä kohtaa??
- AnonyymiUUSI
se oli b lausunto alunperin jotta uusi kuntoutusjakso ois tullut , eli 7 vuotis kierros ois alkanut kuntoutuksen osalta.
oon syöny yli 300 000 kpl särkylääkkeitä sairastumisen alusta tähänpäivään ja pakko jatkaa,viinaa enkä huumeita ole käyttänyt - AnonyymiUUSI
Ihmettelen samas. Lääkäri kuuli eläkkeestö, joten hänen ei tarvitse kirjoittaa enää mitään todistusta. Vähän haiskahtaa tämä tarina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen samas. Lääkäri kuuli eläkkeestö, joten hänen ei tarvitse kirjoittaa enää mitään todistusta. Vähän haiskahtaa tämä tarina.
voin mä näyttääkin sen b todistuksen jos et usko. mulla ois ollu uus kuntoutusjakso mutta nyt sille ei ollu tarvetta kun eläke oli tullut .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voin mä näyttääkin sen b todistuksen jos et usko. mulla ois ollu uus kuntoutusjakso mutta nyt sille ei ollu tarvetta kun eläke oli tullut .
Niin, ja lääkäri ei olisi kirjoittanut uutta todistusta.
- AnonyymiUUSI
Onneksi työttömät maahanmuuttajat saavat tuhansien eurojen tuet verovapaana vuosikymmenten ajan. Kiitos SDP
- AnonyymiUUSI
onneksi olkoo eläkkeesi johdosta!
toivotaan paranemisia ja höpölääkäreitten puheet kandee jättää omaan arvoonsa😉 - AnonyymiUUSI
Oli varmaan helpotus. Hyvää eläkettä 💫. Asiallista ei ollut lääkärin käytös.
- AnonyymiUUSI
suomi on hieno maa kun.pääsit sairaana työkyvyttömänä hengissä eläkkeelle 7 vuoden jälkeen. kaikki ei ihan pääse. sulla kävi tuuri.
vai näyttääkö että loppu jo ihan just kohta niin päöstetään hetkeks niin ei näytä niin pahalta sitten - AnonyymiUUSI
Jotkin lääkärit näkevät mikäli potilas feikkaa ja tavoittliee eläkettä lorviakseen. Jotkit lääkärit uskovat kaiken mitä potilas sanoo. Näitä liian kevyin perustein eläkkeelle lähteviä työtätekevät sitten elättävät.
- AnonyymiUUSI
totta,vain sairaat eläkkeelle ja feikkaajat töihin
- AnonyymiUUSI
jos 6. vuoden kuntoutuksesta selviää hengissä niin on eläkkeensä ansainnut
- AnonyymiUUSI
kiitos kaikille vastanneiile!
sairastan edelleen en voi mitään sairauksille mutta pitäkää pintansa ja pysykää totuudessa se on oikein vaikka välillä hermostuu kuullessaan vaikka minkälaista "lääkäriä"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.16810320- 552823
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan802538- 852361
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1472094Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2401928- 441392
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131375Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1151197Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34873