Elina valtonen

Anonyymi-ap

ei taida tietää historiaa kun katsoo mitä möläyttelee jenkki telkussa, samaa tasoa kun kaja kallas.

30

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottahan tuo puhuu.
      Ei ihme että putinmielisiä pännii. Eivät ole tottuneet totuuteen.

      • Anonyymi

        RyZZykän olematonta höpötystä.


    • Anonyymi

      ÄO huitelee molemmilla samoissa lukemissa?

      • Anonyymi

        Valtoskalle pitää panna suukapula ja sitoa puuhun kiiruimmaksi aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtoskalle pitää panna suukapula ja sitoa puuhun kiiruimmaksi aikaa.

        Ei vapaassa maassa mitään suukapuloita tarvita, emme tarvitse tänne mitään venäjän tapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vapaassa maassa mitään suukapuloita tarvita, emme tarvitse tänne mitään venäjän tapoja.

        Eli Suomessa saa ministerit vapaasti valehdella historiasta?

        No eiköhän Venäjälläkin saa 😂


      • Anonyymi00015
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vapaassa maassa mitään suukapuloita tarvita, emme tarvitse tänne mitään venäjän tapoja.

        No se on kyllä totta. Samoja tyhmyyksiä hoetaan ilmankin kuin samasta suusta.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vapaassa maassa mitään suukapuloita tarvita, emme tarvitse tänne mitään venäjän tapoja.

        Ei mutta USAn tarvitsisi vangitaan Trump ja zelenesky


      • Anonyymi00027
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtoskalle pitää panna suukapula ja sitoa puuhun kiiruimmaksi aikaa.

        Älä Tiltu uhoa sellaista, mihin et pysty!


    • Anonyymi

      Elina Valtonen toistaa sanasta sanaan samaa väitettä kuin Kaja Kallas Venäjän 19 hyökkäyksestä naapurimaihin 100 vuoden aikana kun muka sinne ei olla hyökätty kertaakaan.
      Tämä on selvästi taas yksi EU-Naton "narratiivi" jota nämä papukaijat toistelevat nostaakseen Venäjän uhkan tuntua.
      Tämä on hyvin halveksittavaa ministerin alentumista sellaisen valhepropagandan levittämistä laajalle yleisölle.
      Semminkin kun puhuu suomalaisena, kun kaikki hyvin tietävät, että jatkosodassa Suomi Saksan rinnalla hyökkäsi Venäjälle ja miehitti laajaa osaa Vienankarjalaa.
      Käynnissä on selvästikin näiden käskyläisten sodanlietsontaa palveleva historian uudelleen kirjoitus.

      • Anonyymi

        No nyt kun ukraina häviää hölmön Nato-sotansa, nii Valtoskan valtiolliset tehtävät olivat sitte siinä.


    • Anonyymi00014

      Kaunis nainen tuo Elina.

      • Pesee Riikka Purran fifty-sixty.❤️👍


      • Anonyymi00022

        Kaunis on ja jotenkin seksikäskin ilmankos peräkammarin tiltu Elinaa vihaakin tiltu kun tykkäsi käydä Viipurissa harrastamassa maksullista poikaseksiä 🤣


    • Anonyymi00017

      Valtonen onkin papukaija, toistelee Kallaksen sanomisia.

    • Anonyymi00018

      Valtonen on Eu perseen nuolija

      • Anonyymi00029

        Me OLEMME EU:n jäsenmaa! Ei EU kaipaa nuolemista suomettumisajan Neukun tapaan!


    • Anonyymi00019

      Voiko sitä sanoa hyökkäykseksi jos liittolainen alkaa sotimaan eikös se ollut lähinnä sisällissota tai veljessota mitä Hitleri ja Stalin kävi keskenään kun olivat sen liittoutumissopimuksenkin tehnyt jolla aloittivat yhdessä toisen maailmansodan.

      😁

      • Anonyymi00023

        Sinä se et pääse nykypäivään, et sitten millään. Eikös tuo natsi-Saksa kaatunut ajat sitten?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sinä se et pääse nykypäivään, et sitten millään. Eikös tuo natsi-Saksa kaatunut ajat sitten?

        "Sinä se et pääse nykypäivään, et sitten millään. Eikös tuo natsi-Saksa kaatunut ajat sitten?"


        Tuskastuttaako tiltua "Z" natsien menneisyys natsisaksan liittolaisena ja kumppanina meneekö se ohi hilseen siinä mitä venäjällä on tiltulle kerrottu venäläisessä vaihtoehto historiasssa ja nyt totuus suututtaa 😁


    • Kalja Kajas Rules OK.🍺🇪🇪👍❤️

    • Anonyymi00020

      Valtoska jo sanoo että Suomi ei lähde mukaan hyökkäykseen Iraniin ja ei lähetä kalustoa.
      Mutta Viropa on luvannut apua Trumpille Hormusin salmen avaamiseen.
      Me avame Hormuzi väina Ameerika kõrval.

      • Anonyymi00030

        Voi luvata, mutta kalusto siihen PUUTTUU!


    • Anonyymi00021

      Asiaa puhuvat Valtonen ja Kallas. Häkämies sanoi 15-20 vuotta sitten kolme uhkaa Suomelle ja ne olivat Venäjä, Venäjä ja Venäjä. Olipa oikeassa, viisas mies.

      • Anonyymi00026

        Todellisuudessa ne tuhoisimmat uhkat Suomelle ovat olleet kokoomus, kokoomus ja kokoomus.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Todellisuudessa ne tuhoisimmat uhkat Suomelle ovat olleet kokoomus, kokoomus ja kokoomus.

        Ei ole! Suomi on demokraattinen valtio, jossa kansa päättää vaaleissa! Mitä tahansa. Valitsemmekin niin se on MEIDÄN VALINTA!

        DEMOKRATIA ON JA PYSYY MYSTEERINÄ VENÄJÄN TILTULLE!


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Todellisuudessa ne tuhoisimmat uhkat Suomelle ovat olleet kokoomus, kokoomus ja kokoomus.

        Tajuavatko nämä ihmiset Suomen johdossa, mikä on todellinen tilanne lähi-idässä?
        Miksi ei uskalleta kritisoida hyökkäystä Iraniin?

        Kun Suomi osallistuu, vaikka vain lähettämällä kalustoa paikalle, on se sotatoimi.
        Iran on tässä tilanteessa puolustajan roolissa, jonka kimppuun on hyökätty, Suomi olisi silloin hyökkääjä.

        Iranin ohjukset kantavat Suomen alueelle....oliko yllätys?


    • Anonyymi00025

      Valtonen varmasti pyrkii toimimaan oikein mutta hänellä ei ole tietoa esim. ollessaan puolustusministerin ja pääministerin kanssa heidän menneisyydestään "aikoinaan" toimia salaa ja tehdä murhaliittoja keskenään. Puolustusministerimme oli "aikoinaan" estämässä viittä lasta ja neljää miestä ja muutamia sotilaita pakenemasta erään sotaan ja tappamiseen koulutetun miehen tekemää verilöylyä, jossa nämä viisi nukkuvaa lasta ja neljä miestä ja muutama sotilas teurastettiin tuon tappamiseen ja sotimiseen koulutetun miehen toimesta.

      Pääministerimme puolestaan liittoutui "aikoinaan" kahden miehen kanssa ja teki toisen kanssa salaisen liiton yllyttäen yhdessä tuota kolmatta miestä murhaamaan eräs mies koska tuo mies ei halunnut antaa tytärtään puolisoksi tuolle pääministerillemme ja toiselle miehelle. Tuo murhaaja surmasi tuon miehen, joka ei suostunut antamaan tytärtään pääministerillemme ja tuolle toiselle miehelle, hänen nukkuessaan. Pääministeri murhautti myös "aikoinaan" erään miehen koska epäili hänen juonivan häntä (pääministeriä) vastaan.

      Nyt nuo kaksi salaisen liiton ja murhaliiton miestä aikoo tehdä eduskunnastakin osan murhaliittojen ja salaisten liittojen toimeenpanovaltaa.

      • Anonyymi00032

        Ja höpö höpö! Hevonpaskaa, Tiltu!


    • Anonyymi00035

      Valtonen onkin Kaja Kallaksen papukaija.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe