Eli ihmisen turvautuminen lakiin ei riitä.
Siksi Jumala lähetti Jeesuksen Pelastajaksi.
Ihminen ei voi pelastaa itseään
18
77
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä riittää kun lainataan sopivia kohtia Raamatusta, herjataan lahkolaisia ja tehdään Paavalista valehtelija.
Helppo nakki harhaoppiselle. - AnonyymiUUSI
Israelin kansan pelastuminen perustuu Jumalan Aabrahamille antamaan lupaukseen.
Jumala lunastaa kaikki lupauksensa.
Portto Rahab ei ollut kuullutkaan puhuttavan Jeesuksesta.
Jaak. 2:25
Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä. - AnonyymiUUSI
Ei kaikkien tarvitse tehdä parannusta, kuten ihmisiä ahdistellaan, painostetaan uskonasioilla ja vaaditaan liittymään uskonlahkoihin ja käytetään henkistä väkivaltaa.
Luuk. 15:7
Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.- AnonyymiUUSI
Ei mikään uskonsuuntaus pelasta! Vain Jeesus Kristus voi syntisen ihmisen pelastaa!
- AnonyymiUUSI
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.
- AnonyymiUUSI
On vain yksi pelastava usko: usko Jeesukseen Kristukseen!
Herjaamalla muita uskovia ihminen vahingoittaa vain itseään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On vain yksi pelastava usko: usko Jeesukseen Kristukseen!
Herjaamalla muita uskovia ihminen vahingoittaa vain itseään.Riivaajatkin uskoo ja tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.
Room. 2:6
"joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan": - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riivaajatkin uskoo ja tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.
Room. 2:6
"joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":Ihminen saadaan käännyttämälllä tulemaan vaikka minkälaisen hihhulilahkon uskoon.
Raamatussa usko tarkoittaa Jumalan käskyjen ja lakien noudattamista.
1. Joh. 5:2
Siitä me tiedämme rakastavamme Jumalan lapsia, että rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjään.
- AnonyymiUUSI
Jer. 10:2
Näin sanoo Herra: -- Älkää omaksuko vieraiden kansojen tapoja, älkää peläten tuijottako taivaan merkkejä, niin kuin nuo pakanat tekevät. [Jes. 47:13]
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin PAKANAT, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40 "mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]- AnonyymiUUSI
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
- AnonyymiUUSI
Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia.
Jos ne kaikki kuuluisivat Jeesuksen ruumiiseen, niin Jeesus vaikuttaisi tuhatjalkaiselta madolta. - AnonyymiUUSI
Jeesus ilmestyy kunnon kansalaisille, jotka noudattavat Jumalan lakia ja käskyjä. Rakastavat Jumalaa. Sitä se uskominen tarkoittaa, tekoja.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- AnonyymiUUSI
Raamatun mukaan oikea uskominen tarkoittaa tekemistä, uskon kuuliaisuutta käskyille ja Jumalan laille ja tahdolle, tekoja, joista jokainen joutuu viimeiselle tuomiolle.
Jer. 17:10
Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan.
Jumala on sama, eilen, tänään ja iankaikkisesti. Jumala ei muutu.
4. Moos. 23:19
Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?
- AnonyymiUUSI
Tietenkään ei pidä syntiä puolustaa, ei boikotoida synnin puolesta, ei herjata muita, vaan viettää Pyhää elämää Jeesuksen lahjoittamassa Pyhässä Hengessä jos halua pelastua.
Kuka nyt tieten tahton muita herjaamalla tasoittaisi itsellen tien helvettiin. - AnonyymiUUSI
1. Kun. 11:38
Jos sinä olet kuuliainen kaikessa, mitä minä käsken sinun tehdä, ja vaellat minun tietäni ja teet sitä, mikä on oikein minun silmissäni, ja noudatat minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin minun palvelijani Daavid teki, niin minä olen sinun kanssasi ja rakennan sinulle pysyväisen huoneen, niinkuin minä Daavidille rakensin, ja annan Israelin sinulle.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. - AnonyymiUUSI
Matt.25
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."- AnonyymiUUSI
Köyhiä ja vähäosaisia kuritetaan ja vähäosaisilta leikataan sekin vähä pois,
kehitysapu ja vapaaehtoistoiminta halutaan ajaa alas.
Rikkaille järjestetään lisää tuloja ja varallisuutta eri keinoin.
- AnonyymiUUSI
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, KUKIN TEKOJENSA MUKAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.33812187Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko463570- 823159
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1272937- 992834
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam612618Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592536Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2732439- 451511
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151498