Nurmon viisaat ovat laskeneet, että hammashoitola koulun läheisyydessä tuo säästöjä. Perustetaan hammashoitolat joka koululle.
Vuodeosastot maakunnasta saa loppua kunhan meillä on kaikki ääressä.
Tällaisia mielipiteitä Nurmon porukoilla, osa heistä on jopa päättäjinä.
"Mulle kaikki"
Perustetaan hammashoitola kouluihin
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vääristele asiaa.kysymyshän oli ettei lapsien tarvitsisi lähteä seinäjoen lääkäriin.näinhän tämä pitäisi olla jokapaikassa.niin ja asun seinäjoen puolella,mutta niin lähti tästäkin lähihammashoitola.kaikki ängetään samaan paikkaan???
- Anonyymi
Ei missään ole hammashoitoloita alle 10 km.n etäisyydellä toisistaan.
Hienoahan se olisi, jos joka kylässä olisi hammashoitola ja kaikki muutkin terveyspalvelut, mutta kun nyt täytyisi saada aikaan toimivia ja taloudellisia ratkaisuja niin tämä tarve koskee myös nurmolaisia. - Anonyymi
Nurmoolaaset on kyllä niin pölöhöjä. Ne penskat käy hammastarkastuksessa joka toinen vuosi, niin luulis onnistuvan avuttomammaltaki toimittaa se piltti sinne.
- Anonyymi
No ei enää olekkaan kun kaikki keskitetään.onhan täällä seinäjoellanyt ollut hhoitoloita enemmänkin kun vain tuolla samassa sumpussa missä nyt on. t.3 lapsen äiti kasperi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään14213265Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen873704Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1283010Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2771436Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?441412Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1561373Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141244- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205999