Nurmon viisaat ovat laskeneet, että hammashoitola koulun läheisyydessä tuo säästöjä. Perustetaan hammashoitolat joka koululle.
Vuodeosastot maakunnasta saa loppua kunhan meillä on kaikki ääressä.
Tällaisia mielipiteitä Nurmon porukoilla, osa heistä on jopa päättäjinä.
"Mulle kaikki"
Perustetaan hammashoitola kouluihin
5
186
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vääristele asiaa.kysymyshän oli ettei lapsien tarvitsisi lähteä seinäjoen lääkäriin.näinhän tämä pitäisi olla jokapaikassa.niin ja asun seinäjoen puolella,mutta niin lähti tästäkin lähihammashoitola.kaikki ängetään samaan paikkaan???
- Anonyymi
Ei missään ole hammashoitoloita alle 10 km.n etäisyydellä toisistaan.
Hienoahan se olisi, jos joka kylässä olisi hammashoitola ja kaikki muutkin terveyspalvelut, mutta kun nyt täytyisi saada aikaan toimivia ja taloudellisia ratkaisuja niin tämä tarve koskee myös nurmolaisia. - Anonyymi
Nurmoolaaset on kyllä niin pölöhöjä. Ne penskat käy hammastarkastuksessa joka toinen vuosi, niin luulis onnistuvan avuttomammaltaki toimittaa se piltti sinne.
- Anonyymi
No ei enää olekkaan kun kaikki keskitetään.onhan täällä seinäjoellanyt ollut hhoitoloita enemmänkin kun vain tuolla samassa sumpussa missä nyt on. t.3 lapsen äiti kasperi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937