Närästylääkkeet ja silmän kuivuminen jne. kauppaan!

Anonyymi-ap

Apteekki väki valittelee kun närästys, silmien kuivuniseen tarkoitetut lääkeaineet kauppoihin.
Esittävät perusteluina etteivät ruokakaupan väki huomioi sitä että esim.närästys voi johtua muustakin kuin ruuansulatuksen ongelmasta... esim.sydänviasta.
Miten sitten voivat apteekkiväki sen erottaa kun lääkärinkin pitää saada labratulokset ja sydänfilmin ennen toteamusta. Tuulesta temmattuja olettamuksia, koskaan ei apeettiväki ole kysynyt miksi haet lääkettä närästykseen.

4

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pidän tärkeänä, että nuokin lääkkeet pysyisivät myynnissä apteekissa.
      Juurikin sen takia, koska apteekissa on osaava henkilökunta, tietävät myös noista käsikauppalääkkeistä ( ilman reseptiä saatavista ), ym.
      Jos kaikki hakisivat käsikauppalääkkeet tavallisesta kaupasta, alkaisi varmaan apteekitkin vähenemään, ei riittäisikään enää asiakkaita tarpeeksi, kauppa ei kannattaisi ( ja taas työttömyyskin lisääntyisi, vaikka ei sille muutenkaan loppua näy ).
      Ja sekin vielä, että on myös ihmisiä, jotka saattavat käyttää noita ilman reseptiä saatavia lääkkeitä väärin.

• Anonyymi00002

Apteekkien väki ei aina ole suinkaan palveluhaluista. Käyttämäni apteekin nettiostopalvelu ei hyväksy osoitettani syystä jolle asiakkaana en mahda mitään tai jota syytä en tiedä. Tästä syystä olen tehnyt kotiinkuljetustilauksen heille puhelimitse jo muutaman vuoden ajan. On vedottu siihen ettei ole reseptejä ja syyllistetty adiakasta siitä ettei heidän oma ylläpitämä palvelu toimi.
      Heillä on kaikki tietoni ovikoodia ja henk.tunnusta myöten. Silti palvelua ei haluttaisi antaa vaikka olen saanut reseptit aikaisemmin käsikaupasta ostamilleni närästys- , allergia ja kipulääkkeille.
      Lisäksi reseptit atooppisen ihon voiteille.
      Käsikaupasta nenäsuihketta ym ei siis mitään kolmiolääkkeitä.
      Maksan palvelusta. Soittaminen harmittaa jo etukäteen asiakkaan syyllistämisen takia vaikka vastuu palvelun toimivuudesta on heillä.
      Kun pakkasta on -17 astetta, ei autoa ja liikkuminen hankalaa, on jo ikää ja kun palvelua on käyttänyt jo vuosia, apt hlökunta tavannut allekirjoittaneen kotiovella toimituksen ja maksun yhteydessä, toivoisi saavansa tehdä tilauksen hyvillä mielin, rahoille vastinetta ilman pahaa mieltä.
      Kyseessä Puijonlaakson apteekki Kuopiossa.

• Anonyymi00003

Lisäksi siis tilaan suht harvoin, kerran 2-3 kuukaudessa, yli 100 euroa/kerta ja kotiosoite n 3 km apteekista.

• Anonyymi00005

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38