Olimme jo pitkään suunnitelleet muutavamme Ähtäriin, nautiaksemme puhtaasta, kauniinta luonnosta. Mutta nyt kuulimme, että siellä vaikuttaa pari vanhusta, jotka jatkuvalla valittamisellaan pilaavat koko kaupungin. Jos satutte jotenkin pääsemään heistä eroon, niin kannattaisi mainita siitä vaikka tällä palstalla.
Sitä odotellessa.
Melkein muutimme Ähtäriin.
11
487
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko valtuustossa? Siellä on enemmänkin kuin kaksi ja kukaan ei noudata lakia.
- Anonyymi
Ei vaan sinua ja veljeäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sinua ja veljeäsi.
valtyystossa taitaa olla 5
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtyystossa taitaa olla 5
Osaako ne kirjoittaa?
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Osaako ne kirjoittaa?
Joo, mutta ei laskea.
- Anonyymi
Superläähättäjän Taru alkaa olla loppusuoralla.valituskiintiö on täynnä
- Anonyymi
Keltaisen talon väki täällä on sekaisin ja hullummaksi vain menee. terveyspalvelut on viety, niin apua ei ole tulossa.
- Anonyymi
Mikko on jumala.
Itse niin luulee - Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on jumala.
Itse niin luuleeMikko ei ole vastuussa kenellekään , saattanut kusi nousta päähän
- Anonyymi00012
Varmaankin käpymiehen tekemä aloitus.
- Anonyymi00013
Kyllä nää kaikkien on Ähtärin tyhmimmän superläähättäjän
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988