Koska on vastuun kantava kunnon kansalainen, eikä mikään viherpunikki.
– Tänä aamuna poliisilaitoksen lakimiehen kanssa käymässäni puhelinkeskustelussa sain tiedon, että koska käräjäoikeuden antama päätös on tällainen, 8 kuukautta ehdollista vankeutta, kerron irtisanoutuvani poliisin virasta.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011683868.html
Pyssy-Vornanen ITSE irtisanoutui poliisin virasta
35
194
Vastaukset
- Anonyymi
Usko sie mitä tahdot.Kyllä se on pakotettu eroamaan joko itse ilmoittaa
tai virkavalta ilmoittaa.- Anonyymi
Vastuullinen pyssynheiluttelija? Älä naurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vornaselle annettiin mahdollisuus itse erota.
Muuten olisi erotettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten olisi erotettu.Poliisina ei voi toimia vankeustuomion saanut pyssylla humalassa ampunut ja inhonnut ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vornis oln syyntakeeton se poras maijjaautos ku oli niin tötteröö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten olisi erotettu.Voimme vain kuvitella mikä räiskintä olisi ollut jos olisi ollut poliisina virkatehtävissä...ehkä jopa useampi olisi nyt kuolleena pubin edessä..
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten olisi erotettu.Eli pakko ukkelilla.
- Anonyymi
Just. Mutta aikoo roikkua kauden loppuun kansanedustajana, Saa sitten sopeutumisrahaa ja kun ikä tulee täyteen, se sitten muuttuu sopeutumiseläkkeeksi siihen saakka kun oikea eläkeikä alkaa.!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011679528.html
Ensimmäisen kauden kansanedustajan palkka on 7 637 euroa, joten karvalakkilaskelmalla Vornanen saisi sopeutumisrahaa 2 749 euroa kuukaudessa.
Vornasen tämän hetkinen arvioitu alin eläkeikä on 65 vuotta ja 6 kuukautta Eläketurvakeskuksen laskurin mukaan. Jos Vornanen nostaisi sopeutumisrahaa 2 749 euroa kuukaudessa helmikuuhun 2035 asti, se tekisi yhteensä 247 410 euroa.
Ei huolet eikä työt paina yhden miehen puolueessa, eikä senkään jälkeen!
Hienosti ammuttu ja ihan vaan ryyppäämällä saatu onnenpotku!- Anonyymi
Kovin olet nähnyt vaivaa laskelmiesi kanssa. Toivottavasti helpotti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tossa linkissä.
Mistäpä minä Vornasen iän ja muut olisin tiennyt. Ja onko ollut kauan kansanedustajana.
Nykyään on tullut tavaksi sanoa, paljonko joku ihminen kustantaa veronmaksajille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehdestähän nuo on saatu kopsattua, mitä sitä töitä tekemään, kun sopeutumisrahaa tulossa. Perkeleiden keksintö tuokin raha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehdestähän nuo on saatu kopsattua, mitä sitä töitä tekemään, kun sopeutumisrahaa tulossa. Perkeleiden keksintö tuokin raha.
"sopeutumisrahaa tulossa. Perkeleiden keksintö tuokin raha."
Jos ihminen luopuu siviiliurastaan luottamustehtävän takia, niin kyllä jonkunlainen määräaikainen etuisuus on hyvä olla olemassa palatessa siviiliin. Kaikilla ei välttämättä ole esimerkiksi enää entistä työpaikkaa johon palata.
Mutta mitään ikuista lorvintarahoitusta kuten se aikaisempi sopeutumiseläkekin oli ei pidä missään nimessä olla, aivan kuten ei pidä olla nykyisiä työeläkkeitäkään. Niitä tulee maksaa vain niin kauan mitä kyseistä eläkettä nostanut on itse aikaisemmin maksanut sisään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"sopeutumisrahaa tulossa. Perkeleiden keksintö tuokin raha."
Jos ihminen luopuu siviiliurastaan luottamustehtävän takia, niin kyllä jonkunlainen määräaikainen etuisuus on hyvä olla olemassa palatessa siviiliin. Kaikilla ei välttämättä ole esimerkiksi enää entistä työpaikkaa johon palata.
Mutta mitään ikuista lorvintarahoitusta kuten se aikaisempi sopeutumiseläkekin oli ei pidä missään nimessä olla, aivan kuten ei pidä olla nykyisiä työeläkkeitäkään. Niitä tulee maksaa vain niin kauan mitä kyseistä eläkettä nostanut on itse aikaisemmin maksanut sisään."Niitä tulee maksaa vain niin kauan mitä kyseistä eläkettä nostanut on itse aikaisemmin maksanut sisään."
Millä nuo eläköityvät yrittäjät sitten eläisivät, kun eivät ole YEL:n alaisina raaskineet kustantaa itselleen kunnon eläkkeitä ja veronmaksajat eivät enää niitä kustantaisi?
Heh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niitä tulee maksaa vain niin kauan mitä kyseistä eläkettä nostanut on itse aikaisemmin maksanut sisään."
Millä nuo eläköityvät yrittäjät sitten eläisivät, kun eivät ole YEL:n alaisina raaskineet kustantaa itselleen kunnon eläkkeitä ja veronmaksajat eivät enää niitä kustantaisi?
HehKansaneläkelaitoksella on tarjota pieni hengissäpysymiseläke heille, ketkä eivät älynneet säästää eläkepäivien varalle leveämpää elämää varten.
- Anonyymi
'Koska on vastuun kantava kunnon kansalainen, eikä mikään viherpunikki.'
Voi olla että vassarityöläiset ovat niin tyhmiä etteivät tiedä kaikkia 'kikkavitosia' joilla rahoja huijataan tai eivät sitten vain kehtaa, koska yhteiskuntavastuu... - Anonyymi
Saa taasen nauraa kippurassa näitä PervoPersujen juttuja!!!
Onhan se PaukkuPersu-Vornasen hyvä kertoa että "itse eroaa" kun poliisilaitos aloitti jo irtisanomismenettelyn ja vaihtoehdet olivat etä eroa tai itkeä ruikutaa ja erotetaan!!!
Ja sitä paitsi vastuun kantavana kunnon kansalaisena PaukkuPersu-Vornanen ei valittaisi ehdollisesta tuomiostaan vaan tyytyisi ansaittuun tuomioonsa ja lisäksi luopuisi paikastaan eduskunnasta kunnon vastuunsa kantavana kansalaisena,,,
Poliisi joka heiluu kännissä aseen kanssa kadulla pitäisi tuomita aina vuosien ehdottomaan vankeuteen!!! - Anonyymi
Persu kyllä vääntää idolinsa pahemmatkin töppäilyt ihan muuksi.
- Anonyymi
Demareilla idolinsa pahemmatkin töppäilyt ihan normaaliksi.
Kissantappaja tai uusnatsi - sehän on demareille vain äänisatsi!
🆄🆄🆂🅽🅰🆃🆂🅸 - 🆂🅴🅷🅰̈🅽 🅾🅽 🅳🅴🅼🅰🆁🅴🅸🅻🅻🅴 - Anonyymi
Tottakai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demareilla idolinsa pahemmatkin töppäilyt ihan normaaliksi.
Kissantappaja tai uusnatsi - sehän on demareille vain äänisatsi!
🆄🆄🆂🅽🅰🆃🆂🅸 - 🆂🅴🅷🅰̈🅽 🅾🅽 🅳🅴🅼🅰🆁🅴🅸🅻🅻🅴Älä sössöttää perssu. Nyt on Vornasesta juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sössöttää perssu. Nyt on Vornasesta juttu.
Perussuomalaisten trollitehdas käy täydellä teholla puolustamaan taas Perussuomalaisten hullutuksia.
- Anonyymi
Huvittava aloitus - Vornanen erosi jotta välttyi nöyryyttävältä erottamiselta!
- Anonyymi
Vornanen lakimies kertoi, että poliisilaitos olisi aloittamassa irtisanomisprosessin käräjäoikeuden antaman päätöksen vuoksi.
- Anonyymi
Aloittaja näkee asiat kuten kiero persu näkee. Asia on selkeästi, eroa tai erotetaan.
- Anonyymi
Tietenkin Vornanen erotetaan ellei eroa itse
- Anonyymi
Juuri niin
Alla jo ainakin kaksi varoitusta tällä " vastuullisella"
- Anonyymi
Vornasen erottamiseksi prosessi oli jo käynnistetty. Siksi Vornanen joutui eroamaan itse.
- Anonyymi
Kaikki tämä sen takia , että ladattu ase oli humalaisella jostain käsittämättömästä syystä mukana ravintolassa ja humalaisten rähinässä se myös ravintolan edessä vahingossa laukesi.
Kaikki muu on selittelyä.- Anonyymi
Vornanen sanoi ampuneensa.
Jos Vornanen ei eroa häbet erotetaan.
- Anonyymi
Katos vaan. Ja politiikka vedettiin juttuun..
- Anonyymi
Kansanedustaja on poliitikko ja politiikka on hänen työ.
- Anonyymi
Itsensä puolustaminen on Suomessa se suurin rikos. Vielä suurempi rikos on käyttää siinä keinoja, joiden seurauksena kumpikaan osapuoli ei päädy sairaalaan paikattavaksi.
Oikeus on voittanut taas.- Anonyymi
Humalassa ampuminen kaupungissa on aina rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalassa ampuminen kaupungissa on aina rikos.
Humalassa ampuminen baari-illan päätteeksi kaupungissa ja vaaran aiheuttaminen ulkopuolisille on aina rikos.
Miksi ei olisi? Onko Perussuomalaisilla etuoikeus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1047517Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2357391K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1445115Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404809PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *424570Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154082- 1641777
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91579Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2541435