Pyssy-Vornanen ITSE irtisanoutui poliisin virasta

Anonyymi-ap

Koska on vastuun kantava kunnon kansalainen, eikä mikään viherpunikki.

– Tänä aamuna poliisilaitoksen lakimiehen kanssa käymässäni puhelinkeskustelussa sain tiedon, että koska käräjäoikeuden antama päätös on tällainen, 8 kuukautta ehdollista vankeutta, kerron irtisanoutuvani poliisin virasta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011683868.html

35

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Usko sie mitä tahdot.Kyllä se on pakotettu eroamaan joko itse ilmoittaa
      tai virkavalta ilmoittaa.

• Anonyymi

Vastuullinen pyssynheiluttelija? Älä naurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vornaselle annettiin mahdollisuus itse erota.

Muuten olisi erotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten olisi erotettu.

Poliisina ei voi toimia vankeustuomion saanut pyssylla humalassa ampunut ja inhonnut ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vornis oln syyntakeeton se poras maijjaautos ku oli niin tötteröö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten olisi erotettu.

Voimme vain kuvitella mikä räiskintä olisi ollut jos olisi ollut poliisina virkatehtävissä...ehkä jopa useampi olisi nyt kuolleena pubin edessä..

• Anonyymi

Juuri niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten olisi erotettu.

Eli pakko ukkelilla.

• Anonyymi

Just. Mutta aikoo roikkua kauden loppuun kansanedustajana, Saa sitten sopeutumisrahaa ja kun ikä tulee täyteen, se sitten muuttuu sopeutumiseläkkeeksi siihen saakka kun oikea eläkeikä alkaa.!
      https://www.is.fi/politiikka/art-2000011679528.html

Ensimmäisen kauden kansanedustajan palkka on 7  637 euroa, joten karvalakkilaskelmalla Vornanen saisi sopeutumisrahaa 2  749 euroa kuukaudessa.
      Vornasen tämän hetkinen arvioitu alin eläkeikä on 65 vuotta ja 6 kuukautta Eläketurvakeskuksen laskurin mukaan. Jos Vornanen nostaisi sopeutumisrahaa 2 749 euroa kuukaudessa helmikuuhun 2035 asti, se tekisi yhteensä 247 410 euroa.

Ei huolet eikä työt paina yhden miehen puolueessa, eikä senkään jälkeen!
      Hienosti ammuttu ja ihan vaan ryyppäämällä saatu onnenpotku!

• Anonyymi

Kovin olet nähnyt vaivaa laskelmiesi kanssa. Toivottavasti helpotti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli tossa linkissä.
        Mistäpä minä Vornasen iän ja muut olisin tiennyt. Ja onko ollut kauan kansanedustajana.

Nykyään on tullut tavaksi sanoa, paljonko joku ihminen kustantaa veronmaksajille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehdestähän nuo on saatu kopsattua, mitä sitä töitä tekemään, kun sopeutumisrahaa tulossa. Perkeleiden keksintö tuokin raha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehdestähän nuo on saatu kopsattua, mitä sitä töitä tekemään, kun sopeutumisrahaa tulossa. Perkeleiden keksintö tuokin raha.

"sopeutumisrahaa tulossa. Perkeleiden keksintö tuokin raha."

Jos ihminen luopuu siviiliurastaan luottamustehtävän takia, niin kyllä jonkunlainen määräaikainen etuisuus on hyvä olla olemassa palatessa siviiliin. Kaikilla ei välttämättä ole esimerkiksi enää entistä työpaikkaa johon palata.

Mutta mitään ikuista lorvintarahoitusta kuten se aikaisempi sopeutumiseläkekin oli ei pidä missään nimessä olla, aivan kuten ei pidä olla nykyisiä työeläkkeitäkään. Niitä tulee maksaa vain niin kauan mitä kyseistä eläkettä nostanut on itse aikaisemmin maksanut sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"sopeutumisrahaa tulossa. Perkeleiden keksintö tuokin raha."

Jos ihminen luopuu siviiliurastaan luottamustehtävän takia, niin kyllä jonkunlainen määräaikainen etuisuus on hyvä olla olemassa palatessa siviiliin. Kaikilla ei välttämättä ole esimerkiksi enää entistä työpaikkaa johon palata.

Mutta mitään ikuista lorvintarahoitusta kuten se aikaisempi sopeutumiseläkekin oli ei pidä missään nimessä olla, aivan kuten ei pidä olla nykyisiä työeläkkeitäkään. Niitä tulee maksaa vain niin kauan mitä kyseistä eläkettä nostanut on itse aikaisemmin maksanut sisään.

"Niitä tulee maksaa vain niin kauan mitä kyseistä eläkettä nostanut on itse aikaisemmin maksanut sisään."

Millä nuo eläköityvät yrittäjät sitten eläisivät, kun eivät ole YEL:n alaisina raaskineet kustantaa itselleen kunnon eläkkeitä ja veronmaksajat eivät enää niitä kustantaisi?

Heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Niitä tulee maksaa vain niin kauan mitä kyseistä eläkettä nostanut on itse aikaisemmin maksanut sisään."

Millä nuo eläköityvät yrittäjät sitten eläisivät, kun eivät ole YEL:n alaisina raaskineet kustantaa itselleen kunnon eläkkeitä ja veronmaksajat eivät enää niitä kustantaisi?

Heh

Kansaneläkelaitoksella on tarjota pieni hengissäpysymiseläke heille, ketkä eivät älynneet säästää eläkepäivien varalle leveämpää elämää varten.

• Anonyymi

'Koska on vastuun kantava kunnon kansalainen, eikä mikään viherpunikki.'

Voi olla että vassarityöläiset ovat niin tyhmiä etteivät tiedä kaikkia 'kikkavitosia' joilla rahoja huijataan tai eivät sitten vain kehtaa, koska yhteiskuntavastuu...

• Anonyymi

Saa taasen nauraa kippurassa näitä PervoPersujen juttuja!!!
      Onhan se PaukkuPersu-Vornasen hyvä kertoa että "itse eroaa" kun poliisilaitos aloitti jo irtisanomismenettelyn ja vaihtoehdet olivat etä eroa tai itkeä ruikutaa ja erotetaan!!!

Ja sitä paitsi vastuun kantavana kunnon kansalaisena PaukkuPersu-Vornanen ei valittaisi ehdollisesta tuomiostaan vaan tyytyisi ansaittuun tuomioonsa ja lisäksi luopuisi paikastaan eduskunnasta kunnon vastuunsa kantavana kansalaisena,,,

Poliisi joka heiluu kännissä aseen kanssa kadulla pitäisi tuomita aina vuosien ehdottomaan vankeuteen!!!

• Anonyymi

Persu kyllä vääntää idolinsa pahemmatkin töppäilyt ihan muuksi.

• Anonyymi

Demareilla idolinsa pahemmatkin töppäilyt ihan normaaliksi.
        Kissantappaja tai uusnatsi - sehän on demareille vain äänisatsi!

🆄🆄🆂🅽🅰🆃🆂🅸 - 🆂🅴🅷🅰̈🅽 🅾🅽 🅳🅴🅼🅰🆁🅴🅸🅻🅻🅴

• Anonyymi

Tottakai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demareilla idolinsa pahemmatkin töppäilyt ihan normaaliksi.
        Kissantappaja tai uusnatsi - sehän on demareille vain äänisatsi!

🆄🆄🆂🅽🅰🆃🆂🅸 - 🆂🅴🅷🅰̈🅽 🅾🅽 🅳🅴🅼🅰🆁🅴🅸🅻🅻🅴

Älä sössöttää perssu. Nyt on Vornasesta juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sössöttää perssu. Nyt on Vornasesta juttu.

Perussuomalaisten trollitehdas käy täydellä teholla puolustamaan taas Perussuomalaisten hullutuksia.

• Anonyymi

Huvittava aloitus - Vornanen erosi jotta välttyi nöyryyttävältä erottamiselta!

• Anonyymi

Vornanen lakimies kertoi, että poliisilaitos olisi aloittamassa irtisanomisprosessin käräjäoikeuden antaman päätöksen vuoksi.

• Anonyymi

Aloittaja näkee asiat kuten kiero persu näkee. Asia on selkeästi, eroa tai erotetaan.

• Anonyymi

Tietenkin Vornanen erotetaan ellei eroa itse

• Anonyymi

Juuri niin

Alla jo ainakin kaksi varoitusta tällä " vastuullisella"

• Anonyymi

Vornasen erottamiseksi prosessi oli jo käynnistetty. Siksi Vornanen joutui eroamaan itse.

• Anonyymi

Kaikki tämä sen takia , että ladattu ase oli humalaisella jostain käsittämättömästä syystä mukana ravintolassa ja humalaisten rähinässä se myös ravintolan edessä vahingossa laukesi.
      Kaikki muu on selittelyä.

• Anonyymi

Vornanen sanoi ampuneensa.

Jos Vornanen ei eroa häbet erotetaan.

• Anonyymi

Katos vaan. Ja politiikka vedettiin juttuun..

• Anonyymi

Kansanedustaja on poliitikko ja politiikka on hänen työ.

• Anonyymi

Itsensä puolustaminen on Suomessa se suurin rikos. Vielä suurempi rikos on käyttää siinä keinoja, joiden seurauksena kumpikaan osapuoli ei päädy sairaalaan paikattavaksi.

Oikeus on voittanut taas.

• Anonyymi

Humalassa ampuminen kaupungissa on aina rikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Humalassa ampuminen kaupungissa on aina rikos.

Humalassa ampuminen baari-illan päätteeksi kaupungissa ja vaaran aiheuttaminen ulkopuolisille on aina rikos.

Miksi ei olisi? Onko Perussuomalaisilla etuoikeus?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      104
      7517
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      235
      7391
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      144
      5115
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      140
      4809
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      42
      4570
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      87
      4269
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      115
      4082
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      164
      1777
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1579
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      254
      1435
    Aihe