Räsähtää pahasti korvaan tuo sukupuolitettu termi. Ei sovi enää nykyaikaan.
Äidinmaidonkorvikkeesta vanhemmanmaitokorvike
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
No kumpi vanhemistasi sulle tissiä tarjosi ja sitä imit?
- Anonyymi
En nosta erikseen yhtäkään vanhemmistani jalustalle. He ovat jokainen minulle tasa-arvoisia vanhempia.
- Anonyymi
Ketä harmittaa niin hirveästi, että on olemassa miehiä ja naisia? Ketä potuttaa, että nainen on äiti ja mies isä? Ihminen on sukupuolinen olento ei mikään neutri quasimodo.
- Anonyymi
Tuskinpa ketään, mutta ei ole mitään syytä tehdä asiasta numeroakaan. Toki nykyiseen minäminä-aikakauteen se sopii, että MINÄ olen se ja se, ettekä te muut ole mitään.
- Anonyymi
Kuka.
Se on kuka eikä ketä.
- Anonyymi
Lehmän maito on nyt sitten naudanmaitoa.
- Anonyymi
Koska miehelle ei kehity maitoa silloin kun puolisonsa /tyttöystävänsä on raskaana niin ei voida puhua muusta kuin äidinmaidosta ihmisen ollessa kyseessä.
Voiko lehmänmaitoakaan nimittää naudanmaidoksi koska nautaeläimiin kuuluu monta alalajiketta, kuten esimerkiksi vuohi.- Anonyymi
Nauta on tässä tapauksessa laji, kuten on ihminenkin. Luokkaan saakka ollaan molemmat samasta puusta veistettyjä, siis nisäkkäitä.
Domeeni: Aitotumaiset Eucarya
Kunta: Eläimet Animalia
Pääjakso: Selkäjänteiset Chordata
Alajakso: Selkärankaiset Vertebrata
Luokka: Nisäkkäät Mammalia
Lahko: Sorkkaeläimet Artiodactyla
Heimo: Nautaeläimet Bovidae
Alaheimo: Naudat Bovinae
Suku: Naudat Bos
Laji: taurus
Tieteellinen luokittelu
Domeeni: Aitotumaiset Eucarya
Kunta: Eläinkunta Animalia
Pääjakso: Selkäjänteiset Chordata
Alajakso: Selkärankaiset Vertebrata
Luokka: Nisäkkäät Mammalia
Alaluokka: Theria
Osaluokka: Istukkanisäkkäät Eutheria
Lahko: Kädelliset Primates
Alalahko: Haplorrhini
Osalahko: Apinat Simiiformes
Yläheimo: Ihmisapinat Hominoidea
Heimo: Isot ihmisapinat Hominidae
Suku: Ihmiset Homo
Laji: sapiens
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555075PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881508
- 211361
- 411103