Vihervasemmisto on saanut jo joulujuhlatkin kiellettyä kouluissa
mutta vihaideologia ISLAMin opetusta lisätään ja Allahista saa puhua.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011679825.html
Jeesus ja Joulu kielletty kouluissa, ALLAH tilalle
13
303
Vastaukset
- Anonyymi
* * * * * * * * *
Tästä jokainen voi nähdä, että ÄäriVasemmisto -VIHAA- Suomalaista Joulua -
Siis - SDP ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät -puolueet - ! -mutta Miksi -?
* * * * * * * * * - Anonyymi
Kyllä tämä mystisen ja niin persuja pelottavan vihervasemmiston jatkuva hokeminen vie kaiken uskottavuuden teiltä länkyttäjiltä.
- Anonyymi
Voi jeesuksen perkeles!
- Anonyymi
Ylös tempaus 2026 helmikuu, 3 päivä. Laittakaa vihkoon. Ketkä pääsee, körttiläiset, lestaariolaaset vai helluntailaaset. Kaikki ei pääse, se on varma. Tieto on varmaa, sain sen messiaaniselta siskolta 2022 huhtikuussa 5 päivänä. Silloin sen piti tapahtua syyskuussa 2022 mutta on ollut jotain esteitä joten tempaus on myöhästynyt ja aikataulut venyneet, moneen kertaa. Uskoakseni nyt olemme lähellä, pitäkää kaikki veljet parroistanne kiinni, kohta temmataan.
- Anonyymi00005
HALLA-aho = ALLAH-aho? ... Piilo mamu?
- Anonyymi00006
SDP;n Wokettajien syy tämäkin.
- Anonyymi00010
Ota joku lääke. Jos oot noin sekaisin vaadi hoitoon pääsyä.
- Anonyymi00012
Eikö teitä persuja itseänne koskaan kyllästytä tuon jatkuvan "vihervasemmisto"- sanan hokeminen? Miksi se vihervasemmisto aina niin kovasti teitä pelottaa? On varmasti raskasta elää koko ajan pelossa.
- Anonyymi00013
Menehän sosiaalipummi töihin.Miksi tähänaikaan,täällä.Nyt on työaikaa parhaimmillaan.Marksilainen lorvija pummi.Joulunaikaa,uuttavuotta.muttei kommariille.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Menehän sosiaalipummi töihin.Miksi tähänaikaan,täällä.Nyt on työaikaa parhaimmillaan.Marksilainen lorvija pummi.Joulunaikaa,uuttavuotta.muttei kommariille.
No jopas meni perusjuomarilla tunteisiin!! Hyvä! Jatka ihmeessä!! Pöö! Vihervaemmisto! Pöö! Pelottaako persua?
- Anonyymi00014
MULLAH ON SUUREMPI KUIN SULLAH .
- Anonyymi00016
Tiernapojat se on hyvä esitys Seinäjoella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036