Jo tilastojenkin valossa Tesla on laadultaan kaikkien aikojen huonoin auto. 😱😱😱
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/51028b1c-3d49-422b-9a26-dba08e13b940
Onneksi vetyautot ja vetytankkausasemat ovat vihdoin tulossa myös Suomeen. 😍😍😍
Tesla kaikkien aikojen huonoin auto
53
577
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tosiaan erittäin huono auto.
- Anonyymi
Niin se tosiaan on.
- Anonyymi00033
Mielestäni Tesla on ainoa oikea ja paras sähköauto.
Olen kolmea seurannut 3-6 vuotta.
En kuitenkaan suosittele ja osta sähköautoa.
Sähköauto on vain hyvin paljon ajavalle , vähintää 50 000 km vuodessa ajavalle.
Paljon ajavallekin on jatkuva lataaminen ongelma, kun dieselillä voi ajaa huoletta paljon pidempään.
𝐒𝐚̈𝐡𝐤𝐨̈𝐚𝐮𝐭𝐨𝐭 𝐨𝐧 𝐤𝐚𝐧𝐧𝐚𝐭𝐭𝐚𝐯𝐚 𝐯𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐤𝐮𝐮𝐚𝐣𝐚𝐧.
𝐘𝐥𝐞𝐞𝐧𝐬𝐚̈ 𝐬𝐞 𝐨𝐧 𝐧𝐨𝐢𝐧 𝟏𝟎 𝐯𝐮𝐨𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐮𝐭𝐨,
𝐨𝐥𝐢 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐯𝐚̈𝐡𝐚̈𝐧 𝐚𝐣𝐞𝐭𝐭𝐮 𝐭𝐚𝐢 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐨𝐧 𝐚𝐣𝐞𝐭𝐭𝐮.
𝐃𝐢𝐞𝐬𝐞𝐥 𝐣𝐚 𝐁𝐞𝐧𝐬𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐭 𝐨𝐯𝐚𝐭 𝐯𝐚̈𝐡𝐚̈𝐧𝐚𝐣𝐞𝐭𝐭𝐮𝐧𝐚 𝐤𝐲𝐬𝐲𝐭𝐭𝐲𝐣𝐚̈ 𝐯𝐢𝐞𝐥𝐚̈ 𝟐𝟓 𝐯𝐮𝐨𝐭𝐢𝐚𝐚𝐧𝐚. - Anonyymi00057
Anonyymi00033 kirjoitti:
Paljon ajavallekin on jatkuva lataaminen ongelma, kun dieselillä voi ajaa huoletta paljon pidempään.
𝐃𝐢𝐞𝐬𝐞𝐥 𝐣𝐚 𝐁𝐞𝐧𝐬𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐭 𝐨𝐯𝐚𝐭 𝐯𝐚̈𝐡𝐚̈𝐧𝐚𝐣𝐞𝐭𝐭𝐮𝐧𝐚 𝐤𝐲𝐬𝐲𝐭𝐭𝐲𝐣𝐚̈ 𝐯𝐢𝐞𝐥𝐚̈ 𝟐𝟓 𝐯𝐮𝐨𝐭𝐢𝐚𝐚𝐧𝐚.Just oli Taloussanomissa juttu että Euroopassa alkaa jo vuonna 2030 olla vaikeuksia saada tankattua dieseliä, kun niiden määrä laskee henkiöautoissa ja jakeluverkko supistuu. Ja viimeistään 2035 on todelliset vaikeudet tankata diiseliä kaupunkialueilla. Sähkölaturit lisääntyy kaikkialla.
- Anonyymi00067
Anonyymi00033 kirjoitti:
𝐃𝐢𝐞𝐬𝐞𝐥 𝐣𝐚 𝐁𝐞𝐧𝐬𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐭 𝐨𝐯𝐚𝐭 𝐯𝐚̈𝐡𝐚̈𝐧𝐚𝐣𝐞𝐭𝐭𝐮𝐧𝐚 𝐤𝐲𝐬𝐲𝐭𝐭𝐲𝐣𝐚̈ 𝐯𝐢𝐞𝐥𝐚̈ 𝟐𝟓 𝐯𝐮𝐨𝐭𝐢𝐚𝐚𝐧𝐚.12 vuotta on mitä bensahärvelit ovat ok, korkeintaan. Sen jälkeen on korjausta korjauksen perään, loputtomia rahareikiä. Ehkä ok niille, joilla on aikaa itse räpeltää.
- Anonyymi
Taitaa olla kylläkin Honda, koska järkyttävät ruosteongelmat
- Anonyymi00013
Tesla ruostuu pahasti.
- Anonyymi00055
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tesla ruostuu pahasti.
Jo 3 kk vanhassa Teslassa on selvästi näkyvää ruostetta kun liikenteessä on ollut
- Anonyymi
On ne hirveitä nuo Teslat!!!
- Anonyymi
Niin ne näyttävät olevan.
- Anonyymi00034
voi raukkaa kun ei ole varaa autoiluun,
- Anonyymi
Eipä näytä hyvältä...
- Anonyymi00009
Ei näytä niin.
- Anonyymi00010
Aivan kamalaa!!!
- Anonyymi00059
Hirveää ja kamalaa!!
- Anonyymi00014
TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TROOOOOOLLLL ! ! TROLLITEHTAAN TOJO HÖNÖN DISSAUSTA ! ! PIETARIN POLITRUKKI MÄÄRÄS ETTÄ SATOJA NATOMAIDEN AUTOJEN IHMISTEN INFRAN DISSAUS SPÄMMEJÄ POSTATTAVA PÄIVÄÄN ! ! VARSINKIN USAN AUTOISTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI PIETARIN TROLLEJA ! !
- Anonyymi00023
Älähän nyt hermostu.
- Anonyymi00016
Vetyauto alkaa vaikuttamaan aina vaan paremmalta vaihtoehdolta 👍
- Anonyymi00017
Niin se alkaa 👍
- Anonyymi00018
Minuakin ahdistaa, kun Tesla on paljon parempi kuin luotto myyjän tarjoama merkki. Mutta kun olen tojovagenista päässyt eroon, sitten Tesla on paras. Koska se on seuraava autoni.
- Anonyymi00030
Tesla on huono.
- Anonyymi00019
"TÜV-tarkastajat havaitsivat usein ongelmia akselien jousituksen osissa, kuten pahamaineiset tukivarsien puslat, jotka ovat vaivanneet Teslan omistajia pitkään. He löysivät myös merkittäviä ongelmia jarrulevyissä. Koska sähköautot käyttävät regeneratiivista jarrutusta useimpiin hidastuksiin, fyysisiä kitkajarruja käytetään harvoin. Saksan kosteassa ilmastossa tämä johtaa levyjen ruostumiseen ja korroosioon, minkä vuoksi ne eivät läpäise turvallisuustarkastuksia, vaikka ne "toimisivat" mekaanisesti."
Puslat on halpoja verrattuna sähkömoottoriin ja akkuun ja jarruja pitäisi käyttää ja huoltaa. Ei ole olemassa ruostumattomia jarrulevyjä ja jumittumattomia jarrupaloja.- Anonyymi00020
On se Tesla huono.
- Anonyymi00024
Toyota lyö kyllä kampoihin nykymallistolaan kun puhutaan surkeimmista autoista.
Toisaalta onhan Teslalla ja Toyotalla yhteistä historiaa ja Tesla on siitä kärsinyt alkuvuosinaan pahasti.- Anonyymi00027
Toyota on hyvä 👍
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toyota on hyvä 👍
yksi herkästi hajoava liitin maksaa 12 000 euroo.
on se tojo hyvä, mutta ei omistajalle.
Eikä ajo-ominaisuudetkaan yleistä sähköautoluokkaa paremmat,
kuten esim Teslassa, juuri ajon takia ostaisin jos ostaisin.
En kuitenkaan osta, Koska olen vähänajava, noin 20 000 km vuosi ja pidän autoanai aina 10 vuotta ja sitten myyn hyvään hintaan,
ostajia on kuin muurahaisia.
- Anonyymi00025
Miraita myydään jo kilohinnalla ja niitä saa muutamalla tonnilla lähes uusia.
Niissä on tapahtunut ehkä maailman nopein arvon aleneminen johtuen siitä, että vetyautoilu on saattohoidossa ja jo olemassa olevia tankkausasemia puretaan pois ja kuluttajat hukkaavat autojaan kiireellä pois.- Anonyymi00036
Vedyn todellinen tuotantokustannus on niin valtava.
Eikä ole ratkaisua olemassa.
- Anonyymi00026
On se vaan huono.
- Anonyymi00028
No onhan se.
- Anonyymi00032
Tesla on kanootti johonka se Musk heitti renkaat alle. Ei ole mikään auto siis.
- Anonyymi00056
Eipä teknologia yrityksen valmistamalta autolta voi paljoa odottaa
- Anonyymi00037
Yllättyneet käsi ylös.
- Anonyymi00038
No on niitä huonompiakin, mm. Toyota.
Yksi pusla tietyn ikäisissä Tesloissa antaa ikävän katsastustuloksen, mutta kun sen hoitaisi takuuaikana kuntoon, niin ei maksa ja katsastus menee kivutta.- Anonyymi00041
On Tesla täynnä muitakin ongelmia. Lisäksi Tesla on oksettavan ruma ja sillä ajaminen pelkkää helvettiä. Varsinkin kaikkien toimintojen tunkeminen tuolle vidun hiplailunäytölle on järjettömän typerä idea.
- Anonyymi00058
Anonyymi00041 kirjoitti:
On Tesla täynnä muitakin ongelmia. Lisäksi Tesla on oksettavan ruma ja sillä ajaminen pelkkää helvettiä. Varsinkin kaikkien toimintojen tunkeminen tuolle vidun hiplailunäytölle on järjettömän typerä idea.
Jos se olisi oksettavan ruma ja helvetillinen ajaa, niin miksi nuoret ja vanhemmatkin ostaa kilvan Teslaa, ihan espoolaisille arvoalueille? Ja se on ihan kulttimeininkiä. Vermon radalla joka syksy Teslojen valoshow-esitys kansalle satojen Teslojen toimesta.
Eikös Tesla osaa nerokkaasti lämmittää sykleissä ajoakkua kovilla pakkasilla saaden sen nopeasti tehoa antamaan ja nopeuttamaan latausta? Ainoina sähköautoina. Ja omat Supercharger-asemat suurin tehoin. Käyttöliittymä lienee edelleen intuitiivisin.
- Anonyymi00040
Mitäpä jos haukutaan vain autoja mitä itsellä on tai on ollut niin kommentit perustuisi omiin kokemuksiin eikä pelosta johtuviin mutuiluihin.
- Anonyymi00042
Sen verran olen kokeillut Teslaa, että se on ehkä paskin auto jolla olen ajanut.
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sen verran olen kokeillut Teslaa, että se on ehkä paskin auto jolla olen ajanut.
Tuohan jo kertoikin kaiken, .... sinusta. Mitä jos työnantajasikin tuolla tavalla antaisi sinulle palautteen. Sepä olisikin hyödyllistä.
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Et sinä persaukinen ressukka ole ollut edes Teslan kyydissä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Et sinä persaukinen ressukka ole ollut edes Teslan kyydissä.
Olen ollut Teslan kyydissä ja ajanutkin sillä ja minulla olisi varaa ostaa uutena muutama Tesla, mutta en todellakaan tuohon paskaan jenkkiromuun rahojani haaskaisi. Tesla on oksettavan ruma sekä ulkoa että sisältä ja Teslan suunnittelijat ovat pelkkiä idiootteja. Kaiken mahdollisen kontrollin laittaminen tuolle vidun typerälle hiplailunäytölle on idiotismin huippu.
Ja kosketusnäytön käyttäminen ajon aikana pitäisi olla laitonta. Jos kerran kännykkää ei saa käyttää ajon aikana niin tuon vidun tabletin käytönkin pitäisi olla laitonta. Rangaistuksena voisi olla vaikka muutaman vuoden ajokielto.
- Anonyymi00043
Tesla oli parempi bensakoneella. Suomeen niitä tuli aikanaan 5 kappaletta. Onkohan niitä säästetty.
- Anonyymi00044
Johan nyt!
- Anonyymi00048
Miten se voikin olla noin kaikkien aikojen huonoin auto!
- Anonyymi00066
Se vaan on niin huono auto.
- Anonyymi00068
Se on trumpin ex kaverin hypepaskaa. . . 💩💩💩
- Anonyymi00049
Kyllä Tesla on kuitenkin paras sähköauto. Sen uskaltaisin ostaa jopa muutaman vuoden ikäisenä. Jokin puslan vaihto ei minua pelota. Varaosiakin saa takuuvarmasti ja ovat edullisia.
- Anonyymi00064
Romu se on usko nyt jo.
- Anonyymi00069
Entäs se akku?, käytettynä en mihinkään täyssähköautoon koskisi pitkällä tikullakaan ja muutenkin sähkikset on paras olla "firman piikkiin liisareina", omalla rahalla en ostaisi.
- Anonyymi00050
Mutta jotkut ovat niin tyhmiä että ostavat.
- Anonyymi00051
No onhan se.
- Anonyymi00053
Mutta jotkut väittävät muuta.
- Anonyymi00065
Kyllä kestää. Vaan hiilet vaihdettu kerran. Ei muuta.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site906076Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto534461SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574202SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963799Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost73543Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1042642SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502513Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352439Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492158Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val71505