Jotenkin se talo pitää lämmittää, mutta varastetuilla puilla niin puhhuijaa. Tiedän että täällä rikollisuus rehottaa, miksi ei tehdä asialle mitään
Kaavailtua varastetaan puut
20
388
Vastaukset
- Anonyymi
ai assjoella vai rikollisuutta ? no se on aina tiedetty että heikkolahjaiset sortuvat elon tiellä rikollisuuteen varsinkin siellä teillä assjoella joss olette alinta kastia
- Anonyymi
Onko sjokinen antanut emännälles elämänsä kyydit kun noi kuikus olet kjäh kjäh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai oliko se toisinpäin ?
- Anonyymi00008
Anonyymi kirjoitti:
vai oliko se toisinpäin ?
Täällä on jo keskusteltu Lapuan kollien k..ullin koosta ja se oli seisokis 7cm ni juhuu mikä molo
- Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
kirveellä... on jo vähän hankeakin...
- Anonyymi
lapuallahan ne laavuvarkahat oli
- Anonyymi
Niitä mitään varastettu oo, poltettu kaikki.
- Anonyymi00007
lehres oli notta ne olis viäty autolla, mutta eihän mulla sellaasta oo, niin piti hakia kantamalla
- Anonyymi00009
Kyllä kaupunki joutaakin antaa polttopuut asukkaille,kun kerran myivät sähkölaitoksen verkkoineen,jotta asukkaat saavat jotenkin eres tupansa lämpöiseksi,mun puolesta ainakin saavat hakea,oikeastaan kuuluisi että kaupunki ajaisi valmiiksi pilkottuja polttopuita joka savuun kaikille halukkaille.
- Anonyymi00010
Hyvä idea kaupungilta pilkotut puut kaikille.
Sen verta on veroja maksettu, ja mitään palveluja lapualla käytä. Hiihtoladukkin muuttnu maksulliseksi pitää mennä umpimettähän hiihtään.- Anonyymi00011
Kun vaan et mun mettähän eksy!
- Anonyymi00016
Simpsiöön päntätään rahaa
- Anonyymi00012
Sun mettään ei voi mennä hiihtämään? Kuule apina mä voin vaikka polttaa sun perähikiäs.
- Anonyymi00015
Sä katuaasit sitten sinne valakiahan iäksi. Sua tuskin kukaan eres ettiis.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sä katuaasit sitten sinne valakiahan iäksi. Sua tuskin kukaan eres ettiis.
Kuule mä syön tuollaasia nulikoota elävältä.
- Anonyymi00013
Lapua on täynnä umpeen kasvaneita mettiä joille tekisi vain hyvää roskapuun poisto,mottimettään kaikki kaupungin lapiomiehet ja muutkin työttömät,sitten puut pilkottuna ilmaiseksi vanhuksille ja muillekin tarvitsijoille
- Anonyymi00014
Kyllä
- Anonyymi00017
Täsmälleen
Järki kadonnut kunnan talolta - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Täsmälleen
Järki kadonnut kunnan taloltaHuutonaurua , ei niin hyviä uutisia😀
Kuka typerys Hyviä uutisia Lapualta on keksinyt??? Tuollaiseen vielä rahaa käytetään.
- Anonyymi00020
Ettei Kauhavan itäosissa. Kepumafia sallii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988