Järviradion toimittaja.

Anonyymi-ap

Miksi Janne maiskauttelee? Viim. Perjantaina keskiarvo maiskautuksille oli jopa 20 kertaa tunnissa.

Mitä mieltä olette?

12

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä sekopää olet????!
      Eihän Janne edes ollut, eikä ole perjantaina töissä. Laske vaikka muiden sössötyksiä äläkä ota noin paljon huikkaa. 20 on liikaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Muistin väärin, se oli viime viikon torstai klo 11-12. 20 kertaa maiskautti, laskin!

• Anonyymi

Täällä ollaan sitä mieltä että Janne on huippuparas Järviradiossa. Ammattilainen. Sen kuulee kaikessa.

• Anonyymi

Maiskutelkoon jos tahtoo. Paljon mieluummin jannea kuuntelee kun juuri loppunutta tekoäly parivaljakon kehuvaa keskustelua järviradiosta. Menee varmaan vanhalle väestölle täydestä kuin väärä raha, mutta taivutusvirheet viimeistään kertoo että tekoälyn äänet on monta kertaa päivässä järviradiossa äänessä.

• Anonyymi00005

Olispa Hannu 🫅🏼

• Anonyymi00007

Janne hoitaa kaikki parhaiten!

• Anonyymi00006

Jos ahdistaa älä kuuntele järviradiota. Se kun ei vaikut aelämään toisinkuin vihervasemiston tuhotyöt koko suomelle!

• Anonyymi00008

Järviradio ei ole kaupallinen kanava ja siten aivan ainutlaatuinen kuunneltava! Musaa tulee laidasta laitaan mikä on hieno juttu!

Janne on hyvä radio ääni, mutta parannettavaakin löytyisi.

1: Maiskuttelu pois!

2: eheh! Ähkäisy pois ennen naurahdusta.

3: Kellonaika lausutaan aina lähinpää tuntia kohden, EI esim. Viittä vaille puoli,,,

Mutta ennen kaikkea nyt tuo maiskutus pois, siitä on hyvä aloittaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Järviradio ei ole kaupallinen kanava ja siten aivan ainutlaatuinen kuunneltava! Musaa tulee laidasta laitaan mikä on hieno juttu!

Janne on hyvä radio ääni, mutta parannettavaakin löytyisi.

1: Maiskuttelu pois!

2: eheh! Ähkäisy pois ennen naurahdusta.

3: Kellonaika lausutaan aina lähinpää tuntia kohden, EI esim. Viittä vaille puoli,,,

Mutta ennen kaikkea nyt tuo maiskutus pois, siitä on hyvä aloittaa.

Sinun olisi hyvä aloittaa sopiva lääkitys. Siitä on hyvä aloittaa. Kadehtijoita aina riittää huippuosaajille.

• Anonyymi00010

Hannu ei maiskuttele vaan puhuu kuin mies!

• Anonyymi00011

Janne ei varmaankaan sivistyneenä ja fiksuna kaverina tätä palstaa lue. Mene Järviradion studiolle ja kerro palautteesi jos uskallat, saattavat nauraa sinut pihalle. Kaikenlaisia vellihousuja maailmaan mahtuu 😰

• Anonyymi00012

Hannulle terkkuja, olet paras juontaja 💪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe