Syntiset valmistautukaa!!!

Anonyymi-ap

Hakutulos
Juud. 1:14-15 • Juudaksen kirje luku 1
1:14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
1:15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".

43

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuo tuomion julistukset tarkoittivat vedenpaisumusta ja Sodoman ja Gomorran tuhoutumista ja muita sen ajan vitsauksia.

• Anonyymi00013

Jokainen rikkomus ja synti on Jumalan tiedossa Tepe.
        Et pääse kuin koira veräjästä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jokainen rikkomus ja synti on Jumalan tiedossa Tepe.
        Et pääse kuin koira veräjästä.

Se on just noin!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Se on just noin!

Jumalan tulisilmät näkevät valheellisten ihmisten syntiset ja pahat teot.
        Kukaan ei koskaan menesty vilpillä, eikä valheella Jumalan Kaikkinäkevän silmien edessä.
        Hänelle KAIKKI on alastonta ja paljasta, ja Hänelle joudumme tekemään tiliä ja Hänelle vastaamme teoistamme.

• Anonyymi

Israel on Jumalan valittu kansa, joka kerran pelastuu koko kansa. Näin on Jumala Aabrahamille luvannut.

Room. 11:26

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

• Anonyymi

1. Moos. 28:14

Ja sinun jälkeläistesi paljous on oleva kuin maan tomu, ja sinä leviät länteen ja itään, pohjoiseen ja etelään, ja sinussa ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.

Ap. t. 3:25

Te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: 'Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki maan sukukunnat'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Moos. 28:14

Ja sinun jälkeläistesi paljous on oleva kuin maan tomu, ja sinä leviät länteen ja itään, pohjoiseen ja etelään, ja sinussa ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.

Ap. t. 3:25

Te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: 'Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki maan sukukunnat'.

Siunaukset ja kiroukset ovat jo ihmisen siemenessä eli perimässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 16:4

Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 16:4

Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

Puheet Jeesuksen seuraamisesta ovat pelkkiä juhlapuheita.

Joh. 8:21

Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

Luuk. 22:69

Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Kaikkivaltiaan oikealla puolella."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen valitsee osittain myös valinnoillaan siunauksia ja kirouksia.

” Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.”
        Gal 6:7

• Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedämme kyllä, että sinä Teuvo et Jeesusta seuraa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrämme kyllä hyvin Tepe, että sinä et Jeesusta seuraa. Se on ikävä juttu omalta kannaltasi. Herjaaminen ja valehtelu eivät näet ole Jeesuksen seuraamista, vaan syntejä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun mukaasi siis Jeesuskin piti vain huviksensa juhlapuheita? Kenties saadaksensa mahtavia aplodeja vai?
        Hän ei hakenut ihmisten kunniaa. Hän tuli pelastamaan syntisiä.

Ja hän sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
        Matt 4:19

• Anonyymi00033
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et siis seuraa Jeesusta?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tiedämme kyllä, että sinä Teuvo et Jeesusta seuraa.

Onko sinulla noin heikko itsetunto, että vedät kuollutta herjaamisiisi valheisiisi täysin sivullisia ihmisiä?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Onko sinulla noin heikko itsetunto, että vedät kuollutta herjaamisiisi valheisiisi täysin sivullisia ihmisiä?

Jeesus Kristus tahtoo sinutkin vapauttaa Perkeleen vallasta.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Varoitus ja nuhde eivät ole herjaa. Ymmärrätkö?

• Anonyymi00011

Karma, kosminen luonnonlaki rankaisee ja myös palkitsee.
      Ei mikään mielikuvitusolento..
      Ole epäitsekäs niin tulevat elämäsi ovat aina vaan ihanampia♥️♥️♥️sillä itsekkyydestä lähtee kaikki paha.

• Anonyymi00012

Eli kaikki valmistukaa. Synnitöntä ei ole

• Anonyymi00019

Paitsi Jeesus Kristus. Sovittaja. Vapahtaja. Meidän tähtemme ristiinnaulittu.

• Anonyymi00014

Ei ihmisiä suoraan mihinkään taivaaseen temmata, kuten lahkot opettaa.

2. Kor. 5:10

Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa.

• Anonyymi00016

Muista se myös itse, kun valehtelet ( kuten, että olet edesmennyt ) ja herjaat milloin ketäkin.

• Anonyymi00017

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.

Jaak.2:24 "Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
        ei yksistään uskon perusteella."

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Muista se myös itse, kun valehtelet ( kuten, että olet edesmennyt ) ja herjaat milloin ketäkin.

Me Jeesuksen omat olemme iloisia, että herjaamasi vainaja on päässyt perille Taivaan kotiin rakkaan Jeesuksensa luo!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Me Jeesuksen omat olemme iloisia, että herjaamasi vainaja on päässyt perille Taivaan kotiin rakkaan Jeesuksensa luo!

Parannukseen kehoittaminen EI OLE herjaamista.
        Tuon logiikan mukaan Jeesus ja apostolit herjaavista paljon, kun kehottivat tekemään parannusta. Joten isosti olet väärässä. Mutta ymmärrän sinua, kun et raamattua tunne.

”Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että KAIKKIEN IHMISTEN KAIKKIALLA on tehtävä parannus.”
        Apt 17:30

Se tarkoittaa sitä, mitä siinä lukee.
        Kun ihminen on tehnyt parannuksen ( jonka Jumala vaikuttaa Henkensä kautta ), eli mielenmuutoksen, hänen elämässään alkaa Jumalan vaikuttama pyhitys.
        Jumalan ihminen ei enää halua rypeä synnin rapakossa, kuten herjassa ja valheessa, vaan hän pyrkii elämään Jumalan tahdon mukaisesti.

”Mutta että te nyt olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelioiksi tulleet, niin teillä on teidän hedelmänne pyhyyteen, mutta lopuksi ijankaikkinen elämä.”
        Room 6:22

”Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;”
        Heb 12:14

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Parannukseen kehoittaminen EI OLE herjaamista.
        Tuon logiikan mukaan Jeesus ja apostolit herjaavista paljon, kun kehottivat tekemään parannusta. Joten isosti olet väärässä. Mutta ymmärrän sinua, kun et raamattua tunne.

”Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että KAIKKIEN IHMISTEN KAIKKIALLA on tehtävä parannus.”
        Apt 17:30

Se tarkoittaa sitä, mitä siinä lukee.
        Kun ihminen on tehnyt parannuksen ( jonka Jumala vaikuttaa Henkensä kautta ), eli mielenmuutoksen, hänen elämässään alkaa Jumalan vaikuttama pyhitys.
        Jumalan ihminen ei enää halua rypeä synnin rapakossa, kuten herjassa ja valheessa, vaan hän pyrkii elämään Jumalan tahdon mukaisesti.

”Mutta että te nyt olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelioiksi tulleet, niin teillä on teidän hedelmänne pyhyyteen, mutta lopuksi ijankaikkinen elämä.”
        Room 6:22

”Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;”
        Heb 12:14

Kunhan jättäisit edes vainajat rauhaan, vai onko liikaa pyydetty?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kunhan jättäisit edes vainajat rauhaan, vai onko liikaa pyydetty?

Keskustelen täällä elävien ihmisten kanssa. Käsittääkseni vainajat eivät kykene enää kirjoittamaan. Vai väitätkö tosiaankin niin???

• Anonyymi00043

Kaikki sinunkin herjasi ja valheesi otetaan tutkintaan. Miksi menisit ilman parannuksen tekoa, mielenmuutosta Jumalan kasvojen eteen???

• Anonyymi00021

Ei pelkkä uskominen ketään pelasta. Riivaajatkin uskoo, vapisee ja kaatuilee lahkoissa ja tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.

Luuk. 8:28

Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

• Anonyymi00022

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi00023

Jeesuksen seuraamiset on pelkkiä korulauseita.

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse.

• Anonyymi00024

Ei ihmisiä mihinkään taivaaseen temmata. Älä usko lahkolaisten valheita.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen

• Anonyymi00041

Syntiset, jotka eivät halua synneistään luopua, eivät tosiaankaan Jeesusta seuraa. Se on totta.

Mutta Jeesuksen omat seuraavat Jeesusta!

”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
        Joh 10:27

Siis, hyvin yksinkertaista. Kun et ole Jeesuksen oma, et voi silloin seuratakaan Jeesusta.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Syntiset, jotka eivät halua synneistään luopua, eivät tosiaankaan Jeesusta seuraa. Se on totta.

Mutta Jeesuksen omat seuraavat Jeesusta!

”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
        Joh 10:27

Siis, hyvin yksinkertaista. Kun et ole Jeesuksen oma, et voi silloin seuratakaan Jeesusta.

Tuon kaltaista liirum laarumia voi kuka hyvänsä lasketella, jos ei tarvitse juttujaan mitenkään todistaa!

• Anonyymi00025

Ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulee tuomio.

• Anonyymi00026

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi00044

Jeesus pelastaa syntisiä.

• Anonyymi00029

Aamen aamen aamen!

• Anonyymi00036

Miksi kaivella esikuvia Kun Jeesus riittää yksin
      ja miksi katsella menneisyyteen kun Jeesus on käskenyt katsoa tulevaisuuteen taivaaseen?

Missä kaikki on hyvin ja ollut valmista ennen maailman perustamista saakka
      joka Auraan tarttuu ei katso taakseen

Ja Paavali kehottaa : Katsokaa Isän oikealle puolelle. Siellä Jeesus istuu eikä tänne maahan alas maallisiin
      kristinusko usko on taivaallista Jeesusta jumalakeskeistä muuten ei ymmärrä yhteyttä Ymmärtäkää kokonaisuus, mutta keskus on Jeesus Kristus joka sisältää kaiken.

• Anonyymi00046

Oleellinen on tärkein, ei juurikaan olennaisuus. Älkää uskoko.

• Anonyymi00047

Kyllä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2405
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      845
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      790
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      670
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe