Puoli tablettia ennen nukkumaanmenoa ja uni tulee aina. Ei mitään haittavaikutuksia.
Imovane paras unilääke
6
118
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin tein.
- Anonyymi00002
Mitä eroa on tsopiklonissa ja tsolpideemissa? Minulla on Stella toiminut tosi hyvin ja seuraavana päivänä on voinut toimia, kun on nukkunut jonkin verran .
- Anonyymi00003
Imovanea oli joskus, Stella on parempi
- Anonyymi00004
Noita ei millään saa julkiselta puolelta unettomuudesta jo ainakin kahdeksan vuotta kärsineenä, olen pakotettu Doxepinille. Imovane oli hyvä, jo 3/4 osaa tabletista riitti, puolikas ei minulle, mutta hyvä jos riittää aloittajalle. Stella oli parempi, mutta sitä sain joskus aikoinaan vain yksityiseltä.
- Anonyymi00005UUSI
Paljonko joudut sitä Doxepiinia ottamaan, että alkaa nukuttaa? On kumma, kun ne lääkkeet mitkä oikeasti auttaa ja eivät haittaa seuraavan päivän toimintaa ovat kiellettyjä. Minä olen työkyvytön, koska en pysty nukkumaan kunnolla.
- Anonyymi00006UUSI
Riippuvuutta kauhistellaan, eikä oteta huomioon sitä että ihminen on riippuvainen UNESTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544736
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1724286- 673902
- 1273882
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493681Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793508- 983051
- 542895
- 252726
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152460