Ole ollut seurassanne jonkun aikaa ja minulla on ollut hauskaa.Olette ystäviäni ihan jokainen.
Olisin halunnut osoittaa rakkautta mutta se ei ole luvallista kun olen mies.Olen itkenyt yksin kun on pitänyt esitää jotakin muut kuin olen,tunteet on pitänyt kätkeä.Olen tämän palstan kautta saanut vähän helpotusta. Tänään näin leppäkertun ja kyynel vierähti se toi mieleeni jotain. Nyt vaikenen syy SÄDEHOITO
Pari sanaa ystävät
12
683
Vastaukset
- quistis
erikois haliiiiii:o))))))))
vaikken nyt niin hyvin sinua tunne.... mut halitus....:))
- Anneli
...ja ojentaa lahjaksi lemmikkikanansa...
- yksitypy
Miksi tunteet on pitänyt kätkeä? Itke niin kauan vain, kun itkettää. Se tuo helpotusta.
Olet Nylkynen sitä ikäluokkaa, jolloin sanottiin että miehet eivät itke. Nyt on ajat onneksi muuttuneet :=)))
Sädehoidon jälkeen olet täällä remmissä mukana taas.
Sano mun sanoneen. :=)))
Minäkin olen :=))))
Kuitenkin tsemppiä sinulle kovasti ja muista että periksi ei anneta :=))) - sir-nylkynen
PÄrjään kyllä.
Ajatukset ovat nyt muualla
Ei kuolema ole arvoitus,
joka kerran ratkeaa.
Se on ihmisen ihana oikeus,
taipaleensa tehtyään nukahtaa.- Nimetön
jokainen täältä kerran lähtee
eipä jää meistä paljon mitään jälkee.
mutta me lähdemme sitten kukin ajallaan
toiset ennen, toiset jälkeen tuonne rajan taa.
mutta niin kauan kun meissä henki pihisee
ei periks anneta, vaik luoja kuinka koittelee.
lauletaan ja pidetään hauskaa
väliin nauretaan ja huumoria sekaan jauhetaan.
Jos Nylkynen aiot noin vain meistä eroon päästä
auta armias ei typykään sulle sanojaan säästä.
siis sitten nukutaan kun on sen aika
mutta nyt laulan sulle vaikka
La Dolce Vita :=)))))
Ps. Kuuntele Nylkynen. Nyt lähtee laulu soimaan typyn tummalla äänellä :=))))) - yksitypy
Nimetön kirjoitti:
jokainen täältä kerran lähtee
eipä jää meistä paljon mitään jälkee.
mutta me lähdemme sitten kukin ajallaan
toiset ennen, toiset jälkeen tuonne rajan taa.
mutta niin kauan kun meissä henki pihisee
ei periks anneta, vaik luoja kuinka koittelee.
lauletaan ja pidetään hauskaa
väliin nauretaan ja huumoria sekaan jauhetaan.
Jos Nylkynen aiot noin vain meistä eroon päästä
auta armias ei typykään sulle sanojaan säästä.
siis sitten nukutaan kun on sen aika
mutta nyt laulan sulle vaikka
La Dolce Vita :=)))))
Ps. Kuuntele Nylkynen. Nyt lähtee laulu soimaan typyn tummalla äänellä :=)))))taas tämä nimetön töppäys :=(((
Ei ollut mikään tarkoitus feikata :=)) - yksitypy
yksitypy kirjoitti:
taas tämä nimetön töppäys :=(((
Ei ollut mikään tarkoitus feikata :=))siis multinikkeillä :=))))
- Maybeline
Täällä yritetään olla Sinun tukenasi!
- kippari1
vai sellainen homma sinulla:=(
No mut eikös me oteta sellainne asenne ettei perkl...anneta periksi vaikka mikä olis niin mä olen tehnyt nyt kanssa.Mut noilla eväillä Nylkynen on jo puoli voittoa;=)Muista et täällä sulla on monta frendiä joka ei sinuu jätä:=) olet mies isolla M:llä, itku on vaan osoitus vahvoista tunteista ja rohkeudestasi näyttää ne.
Periksi et anna, ethän? ET SAA ANTAA - kirjoituksiasi on lupa odottaa jatkossakin, kunhan taas olet koneesi ääressä. Eikö niin?
Lopuksi: rakkauden osoittaminen on luvallista KAIKILLE, sillä mitä tämä maailma olisikaan ilman sitä?
Taistele suomalaisen miehen lailla, niin minäkin teen tiukan paikan tullen!
Parhain terveisin, MM.- amaryllie
sinulle osaisi sanoa...toiset ovat jo ehtineet sanoa sen mitä itse sanoisin...
elämä on joskus niin epäreilua, mutta se kuitenkin pitää elää niin ettei kadu mitään tehtyä tai tekemättä jätettyä...
se ei aina ole helppoa...vastoinkäymiset vahvistaa ja antavat sisua jos niin haluaa, mitään ei ole vielä hävitty..eihän...?
oikein iso halaus sinulle....!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062