en kyllä käsitä miten jotkut viihtyvä kotona!

Anonyymi-ap

siis kotona! nyt oikeesti! kyllä täytyy olla vähäälyinen ja jotenkin viallinen jos ei nauti elämästä. älä ole niin köyhä!

35

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mut jos nauttii vaan parhaasta seurasta eikä halua nähdä mulkkuja. Niin pysyy kotons.

• Anonyymi00002

Samaa mieltä.

m55

• Anonyymi00003

Mutta ei sun tarttekkaan käsittää! Ne on kotona ja sä olet jossain muualla. Ei ole sinun tielläsi millään tavalla.

• Anonyymi00025

Tämäpä. Ei se kuulu muille mitä muut tekee.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tämäpä. Ei se kuulu muille mitä muut tekee.

Se on juuri noin!

• Anonyymi00004

No lähtökohtaisesti jos et viihdy kotonasi ni suosittelen että pysyt ikisinkkuna parisuhde ei ainakaan pysy kasassa jos et kotonasi viihdy on helpompiakinntapoja kasvaa erilleen

• Anonyymi00005

Normaali ihminen kulkee matkustelee ja juhlii.

• Anonyymi00008

Ihan haukkumatta sanottava, että oma henkinen elämä on oltava todella köyhä, jos ei osaa olla paikoillaan. Tai sitten ei yksinkertaisesti kestä ajatuksiaan, eikä voi siksi pysähtyä. Epätervettä joka tapauksessa, eikä sovi parisuhteeseen yhtään.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

No ei niitä juhlia joka päivälle riitä. Ja mitä työnantajakin sanoo, jos jatkuvasti matkustelee. Eihän ne matkat tunnu ees miltään jos jatkuvasti päämäärättömästi säntäilee. Mä oon iki onnellinen, kun pääsen kerran vuodessa viikoksi ruotsiin. Viime kesänäkin pääsin trolhättanin saabi museoon. Eihän lisälomapäivät pahitteeksi olisi ja tietenkin kiinnostas saksakin, kerran pääsinkin, kun sain perusteltua frankfurtin lvi messut. Mutta muuten se elämän riemu pitää melko pienistä koostaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Normaali ihminen toimii energiaansa säästäen itselle merkityksellisiin asioihin. Ei tuhlaa energiaansa sellaiseen, mikä ei tunnu itselle fiksulta. Juhliminen ei ole fiksua, jos se tuntuu pakkomielteeltä. Liika dokailu pilaa monia ominaisuuksia ihmisissä.

Viina tuhoaa aivokapasiteettia, joka voi haitata omaa arkea ja tuottaa turhalta tuntuvia stressitekijöitä, kun ongelman ratkaisutaidot heikkenee tai kyky keskittyä asioihin heikkenee viinan aiheuttamien tuhojen takia. On kokemusta tällaisestakin.

• Anonyymi00018

An ap, mutta tietenkin kotona viihtyy, jos asuu puolison kanssa. Se taas miksi sinkun pitäisi ylenmäärin oleilla yksin kotonaan, on jokseenkin käsittämätöntä. Ei nyt tarvitse olla juhlimassa tai bilettämässä, mutta kuitenkin aktiivinen ellei tahdo sinkkuilla loppuikäänsä. Tasapaino ennen kaikkea. Ei partisuhteessa olleessankaan tarvitse kotoilla 24/7. On suotavaa olla edes jokin harrastus ja käydä töissä. Symbioosi, jossa ollaan yhdessä vuorokauden ympäri olisi vähintäänkin ahdistava.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

An ap, mutta tietenkin kotona viihtyy, jos asuu puolison kanssa. Se taas miksi sinkun pitäisi ylenmäärin oleilla yksin kotonaan, on jokseenkin käsittämätöntä. Ei nyt tarvitse olla juhlimassa tai bilettämässä, mutta kuitenkin aktiivinen ellei tahdo sinkkuilla loppuikäänsä. Tasapaino ennen kaikkea. Ei partisuhteessa olleessankaan tarvitse kotoilla 24/7. On suotavaa olla edes jokin harrastus ja käydä töissä. Symbioosi, jossa ollaan yhdessä vuorokauden ympäri olisi vähintäänkin ahdistava.

Entäs,kun tahdon olla sinkku? Olen todennut voivani huonosti parisuhteessa. Kaksi todella pitkään suhdetta ollut ja hyi,oli kauheaa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Entäs,kun tahdon olla sinkku? Olen todennut voivani huonosti parisuhteessa. Kaksi todella pitkään suhdetta ollut ja hyi,oli kauheaa.

Täällä toinen samoin ajatteleva.

• Anonyymi00006

Minkälainen koti sulla on,kun et siellä viihdy rakkaidesi kanssa.

• Anonyymi00007

Elämästä täytyy nauttia. Kotihiiret ovat jotenkin vajaita, varsinkin naiset. Sori vain!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Elämästä täytyy nauttia. Kotihiiret ovat jotenkin vajaita, varsinkin naiset. Sori vain!

Mitä sä niitä mietit. Eihän ne sua halua ne ovat kotonaan. Onnellisesti vajaita ❤️ Ota niitä meneviä. 😅

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tarkoitatko huumepöytäkotihiiriä?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Taidat olla vähän vajaa itse. Kotikissana mukava olla.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Taidat olla peräkammarin poeka,joka ei kelpaa naisille🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00010

Voisin olla helposti lasten kanssa kotona vuosia. ps. Se Piimä maistuu raskaana.

• Anonyymi00011

No on säälittävää. Niinkuin sinkku joka ei saa ketään. 🤣

-aina löytynyt suhde

• Anonyymi00015

Joo en kans voi käsittää. Rumat naiset ei saa miestä.

*itse olen kaunotar ja miehistä ei puutetta*

• Anonyymi00029

Itse en halua suhdetta, seksiä kyllä saan vakipanoilta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joo en kans voi käsittää. Rumat naiset ei saa miestä.

*itse olen kaunotar ja miehistä ei puutetta*

Turhaa yleistystä. Naisia ja miehiä on monen näköisiä! Minä' olen tavis ja minusta ovat monet olleet kiinnostuneita, mutta kun en enää halua parisuhdetta, enkä seksiäkään.

• Anonyymi00012

Minä ainakin viihdyn paremmin kotona! Ikää sen verran jälkikasvu maailmalla! Nuorena juostu ihan tarpeeksi!

• Anonyymi00014

Ei kaikki nuoretkaan jaksa. Olen aivan loppu jos käyn kerran kolmessa kuukaudessa vähän ravintelissa pyörähtämässä. sivusta

• Anonyymi00019

Niin, itse olen köyhä introvertti. Älyssäni ei ole mitään vikaa. Nautin elämästäni myös kotona.

• Anonyymi00021

Elämä= muut ihmiset= helvetti

• Anonyymi00022

Mitä vattua! Koti on paras paikka. Mihinkään en tätä vaihtaisi. Voisin nytkin olla tuolla täällä ja siellä mutta mihin kotoo lähtisin! Mua saa pyydellä ja kiskoo mutta mun on niin hyvä kotona! Täällä on kaikkein rakkaimmat/kynttilät palaa ja tunnelmaa. Täällä on vaan niin hyvä olla.maailman paras paikka.😍🤷‍♀️

• Anonyymi00023

Home sweet home!!

• Anonyymi00024

Aijaa. Mä viihdyn kotona,toki liikun ulkona joka päivä.

• Anonyymi00028

Iha kreisii 😲

• Anonyymi00031

Lehtosen lailla laverin pohjalla.

• Anonyymi00033

Ei pahalla mutta ap jos sinä et viihdy kotonasi, luultavasti sinä olet se köyhä joka ei saa tehtyä kodista viihtyisää.

• Anonyymi00036

Itse en ymmärrä miten jotkut kirjoittaa kaiken pienellä. Kuinka prseestä se sellainen on.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      65
      4849
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      273
      3726
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      283
      3410
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      114
      3290
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      33
      2716
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1718
    7. 105
      1610
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1251
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      85
      1141
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      34
      1041
    Aihe